Как да продаваме повече офлайн

Дискусията в 'Успей с Нас' стартирана от Kortes, Май 13, 2018.

  1. prophet

    prophet Active Member

    Рег.:
    Авг 1, 2013
    Съобщения:
    666
    Харесвания:
    114
    Точки:
    43
    Според мен и продавачът е много важен. Ако е някоя красива жена според мен повече хора ще се връщат да купуват, или ще купуват по-много неща да я впечатлят. :D
     
  2. NEROMARE

    NEROMARE Well-Known Member

    Рег.:
    Юли 4, 2018
    Съобщения:
    577
    Харесвания:
    297
    Точки:
    63
    Пол:
    Мъж
    Да ти кажа, живял съм в Швейцария, и по магазините е гробна тишина все едно току що е била панахидата на 80 човека (с молба да ме извиняват най-сърдечно чувствителните хора, за черния ми хумор). По улиците се чуват велосипеди и безшумни три литрови Аудита А6 на 1 година възраст. Говорим за най-богатата и развита държава в света, най-вероятно. Същата тази, която прави Викторинокс и ЗИГ ЗАУЕР.

    Аз лично, и много мои приятели -- искаме тишина. Като искам шум, ще отида на дискотека или клуб, да се напия като говедо и да вилнея, което не правя, понеже и вкъщи си имам хубава музика, която слушам силно ... като се напия, което не правя, понеже не пия.
     
  3. Mladtehnik

    Mladtehnik Member

    Рег.:
    Май 22, 2016
    Съобщения:
    224
    Харесвания:
    23
    Точки:
    18
    Пол:
    Мъж
    Място:
    Стара Загора
    Сега и ако споделите как да рекламираш локален магазин на местно ниво, защото аз почнах да се изчерпвам от към идеи.
    П.С Написаното от автора държа да се спазва в моя магазин от служителите, аз съм на същото мнение че доброто отношение към клиента е печеливша стратегия
     
  4. Kortes

    Kortes Active Member

    Рег.:
    Юли 13, 2011
    Съобщения:
    351
    Харесвания:
    65
    Точки:
    28
    Да разбира се, стига да споделиш малко повече относно бизнеса.
    Аз примерно, за новостартирала фирма в малко населено място винаги се стремя да се хамелеонозирам. С други думи, трябва да се слееш с таргета си, освен с промоции трябва и малко по креативен маркетиг.
    Примерно отварям магазин в малко градче където всички се познават, е те много ясно че ще купят от познат, а ти ще си чуждица и ще отнеме време докато те опознаят.
    Аз навремето направих следното, намерих едно момиче което е популярно в населеното место, има добра репутация и най-важното - хиляди познати. Предложих и да се снима за нашата кампания и бързо се разбрахме, направихме пробни снимки. Приятелят и се нави да се снима безплатно, защо ни трябваше и момче.
    След като сложихме два билоборда, всичко живо говореше за това близо месец, как на еди кой си дъщерята се снимала в реклама н еди коя си фирма.
    Само идея, успех.
     
  5. zoomaniak

    zoomaniak Active Member

    Рег.:
    Февру 4, 2011
    Съобщения:
    842
    Харесвания:
    191
    Точки:
    43
    Светлина. Миризма. Звук. Мърчандайзер. Зона на касата. Човешко присъствие. Човешки знания. Човешка визия + комуникация.

    Обучаване на персонала в манипулация и познаване на характера на клиентите: Чирак - Калфа - Майстор

    Най-лесно продаваме на Чираци... в зависимост от пазарната ниша.

    Определяне на пола - като търговска стойност вътре в магазина. Кой плаща. Кой купува. Децата имат ли стойност - идват ли много деца с родителите си и т н....

    Паркинг места. Безплатен интернет. Кафе. Бонуси и промоционални флаери.

    Но диригента на всичко трябва да е гении - щото не трябва всичко да се обяснява на персонала - ще го побъркате.............
     
    Kortes и Странникът харесват това.

Сподели страницата

  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies.
    Dismiss Notice