Как да продаваме повече офлайн

Дискусията в 'Успей с Нас' стартирана от Kortes, Май 13, 2018.

  1. Kortes

    Kortes Active Member

    Рег.:
    Юли 13, 2011
    Съобщения:
    326
    Харесвания:
    53
    Точки:
    28
    Всички правила са изпитани и могат да ви помогнат да увеличите продажбите си до 40% (поне при мен работят)

    Бъдете усмихнати, дружелюбно учтиви
    Усмивката е първото, никой не иска да купува от някой намусен, и ти не искаш. Дружелюбно учтив е ясно, по малко без да се прекалява.

    Научете си урока, запознайте се подробно с продуктите които продавате и бъдете готови да отговорите на всеки въпрос на клиентите си
    Ако не можеш да отговориш веднага на някой въпрос, смятай че си го разколебал, а при втори пелтек го губиш. За това си научи урока много добре.

    Потдържайте контакт с клиентите си, вземете им телефона или имейла, за да ги уведомявате за всяко важно нещо, което смятате че ще им е от полза
    Тук да не се подразбира спам, по скоро загриженост към клиента, примерно е попитал за нещо но го е нямало, когато пристигне е добре да му се обадиш. Или някакъв си купува често очила, когато дойде новата колекция защо да не му се обадиш.


    Научете и запомнете името на всеки един клиент и се обръщайте към него по име всеки път
    Винаги се впечатлявам когато някой ми запомни името, и винаги се връщам да си купя пак от него.

    Правете промоции на определени продукти
    Промоциите са нещата за които хората говорят, често ми се случва някой познат да каже "абе взех тези крушки от еди къде си бяха на промоция" - каква по добра реклама от това.

    Правете малки лични подаръци на клиентите си, нека си спомнят за вас с нещо хубаво.

    Местете разположението в магазина поне веднъж годишно.

    Клиентът може да дойде в магазина ви десет пъти и да не види определи продукти които всъщност му трябват или просто за едното разнообразие или заради обновената визия е добре да се правят премествания, още един плюс е че така оптимизирате търговската си площ.

    Флиртувайте с клиентите, когато усетитие симпатия от страна на клиента, няма лошо да пофлиртувате
    Все пак покупката винаги се извършва подтиквано от дадено чувство, успеете ли да събудите симпатия, в кърпа ви е вързан.

    За собствениците на магазини: накарайте клиента да се чувства добре, сложете по лукдозна изтривалка за крака, по луксозни столчета и задължително качествен парфюм в магазина.
    Всеки обича лукса, колкото и незначителен да е той. Помислете, има две левчета продават на една и съща цена, едното мирише на китайска стока и водорасли, а другото на хубав парфюм, къде ще предпочетете да пазарувате?

    П. С. Правилата важат за продавачи и собственици на магазини, запазвам си правото да добавям нови правила и да редактирам, защото ги писах набързо, дано са полезни някому.
     
    Последно редактирано: Май 16, 2018
    shawn и Blinky харесват това.
  2. Blinky

    Blinky Owner

    Рег.:
    Апр 12, 2006
    Съобщения:
    22,979
    Харесвания:
    1,519
    Точки:
    113
    Пол:
    Мъж
    Професия:
    Dev
    Място:
    Sofia
    Харесва ми. И аз бих добавил няколко:

    Търсете клиентите си за обратна връзка след продажба, не е изключено да се направи и Upsell.

    При комуникация с клиенти не си позволявайте да използвате негативи ("Не съм сигурен...", "Едва ли е възможно..." и др.). Ако нямате моментен отговор - кажете, че ще направите подробно проучване и ще се свържете веднага с него. А те да оставят детайлите си.

    Ако клиентите ви препоръчват, не пестете материалите си - дайте им няколко "помощни средства", с които да бъдат по "добри" в представянето ви.
     
    Kortes харесва това.
  3. Blinky

    Blinky Owner

    Рег.:
    Апр 12, 2006
    Съобщения:
    22,979
    Харесвания:
    1,519
    Точки:
    113
    Пол:
    Мъж
    Професия:
    Dev
    Място:
    Sofia
  4. Пеко Таков

    Пеко Таков Member

    Рег.:
    Март 19, 2014
    Съобщения:
    151
    Харесвания:
    17
    Точки:
    18
    Какво значи "флиртувайте с клиентите"?Ти да не си гей...
     
  5. Kortes

    Kortes Active Member

    Рег.:
    Юли 13, 2011
    Съобщения:
    326
    Харесвания:
    53
    Точки:
    28
    @Пеко Таков защо акаш в темата? Може продавачът да е жена!

    Все пак да разясня за неразбралите:
    "Флиртувайте с клиентите, когато усетитие симпатия от страна на клиента, няма лошо да пофлиртувате"
    Имал съм съм страхотни продажби след като клиентка прояви интерес към мен, правя и малък комплимент между другото и тя се предразполага за покупки. Или когато е трудна клиентка и преговорите вървят трудно, опитвам да я разсея с реплики като "впрочем имате страхотен пръстен" или " косата ви е светло кестенява нали, много интересен цвят".
    По този начин целя да я отскубна за момент от негативната и нагласа и да наклона везните поне малко в моя полза.
    Ако се усмихне, значи съм успял. Ако не реагира или е изпечена и ме е разобличила, какво се опитвам да направя. Няма нищо не е фатално, просто си продължаваме пазарлъка със сериозен тон.

    Този принцип не е хубаво да се приложи веднага след срещата, трябват най-малко 10 минути за да "загреят и двете страни"
     
    Последно редактирано: Май 20, 2018 в 4:35 PM
  6. Blinky

    Blinky Owner

    Рег.:
    Апр 12, 2006
    Съобщения:
    22,979
    Харесвания:
    1,519
    Точки:
    113
    Пол:
    Мъж
    Професия:
    Dev
    Място:
    Sofia
    Ей, така. Като няма какво да кажеш и да пишеш, така се получава. :)
     
    Kortes харесва това.
  7. Пеко Таков

    Пеко Таков Member

    Рег.:
    Март 19, 2014
    Съобщения:
    151
    Харесвания:
    17
    Точки:
    18
    "Флиртуването" с клиентите е грозна и тъпа манипулация.Който няма достойнство се подмазва,само и само да гепи някой лев.
    Ами като темата е ЛАЙНЯНА,ше акам в нея,пробуем?
     
  8. Kortes

    Kortes Active Member

    Рег.:
    Юли 13, 2011
    Съобщения:
    326
    Харесвания:
    53
    Точки:
    28
    Ама никого не задължавам да спазва принципите ми мо та мо, даже повечето са строго индивидуални за всеки е различно. Всеки си има своите качества и е добре да се себеопознае преди да пристъпи към професионалните продажби.
    Аз не мисля, че лекия флирт е манипулация, дори клиентките го ползват много по често от продавачите, за да отскубнат някоя отстъпка, сигурен съм че на повечето от тук, които се занимават с директни продажби им се е случвало.
    Щом имам успеваемост, а и щом бизнесът ми завиди от това, ще продължавам да го прилагам.
    А ти, ако си прилючил, може да се избършеш и да си теглиш чертата.
     

Сподели страницата

  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies.
    Dismiss Notice