Как е положението в София ?

@Blinky , Банко пусни психотест или дрегер преди логин бутона. Тоя безмозъчен дегенерат се ебава с всички във форума.
 
Геополитически обусловано е Кърджали да стане столица.
Обосновка се пише, ма как с тия обувки? ;)
П.с.
Не се ебавам с форума.
 
Явно, че впечатленията ми от София още не са преминали.
Не успях да отида до студентски град. Да му видя и на него какво толкова му е митичното.

Вие, които си живеете там не можете да прецените как точно се е променил градът през годините, просто защото той се променя във вашето ежедневие.

Впечатление ми направи центърът -абсолютно ми замяза на някакъв дълбок соц. стил.
Не знам дали си давате сметка, че този град буквално е изграден около Климент Охридски. Щото то просто няма друга логика университета да е иплющян баш в най-тесния център.

Градска мобилност си заслужават отделна тема, че даже и книжка. Пък може и списание да им се направи. Просто е нелепо.

П.с. То общественият транспорт навсякъде е нелеп. Така че и в това отношение софийския не е нещо специален. :)
Сериозно не мога да се сетя някъде в България нещата с градския транспорт да са уредени.
 
Явно, че впечатленията ми от София още не са преминали.
Не успях да отида до студентски град. Да му видя и на него какво толкова му е митичното.

Вие, които си живеете там не можете да прецените как точно се е променил градът през годините, просто защото той се променя във вашето ежедневие.

Впечатление ми направи центърът -абсолютно ми замяза на някакъв дълбок соц. стил.
Не знам дали си давате сметка, че този град буквално е изграден около Климент Охридски. Щото то просто няма друга логика университета да е иплющян баш в най-тесния център.

Градска мобилност си заслужават отделна тема, че даже и книжка. Пък може и списание да им се направи. Просто е нелепо.

П.с. То общественият транспорт навсякъде е нелеп. Така че и в това отношение софийския не е нещо специален. :)
Сериозно не мога да се сетя някъде в България нещата с градския транспорт да са уредени.
Въпреки, че не ползвам градски, не си никак прав. В пъти по-добре е от преди. Нови и модерни автобуси, на всяка спирка е ясно кога ще дойде автобуса, вътре с климатици и други удобства - пример можеш да си заредиш телефона. Има много подобрения, гратисчиите също намаляха драстично. Има изгодни карти за цялата година и не дупчиш билети като едно време - всичко вече е електронно. Та кажи какво не ти допада в този градски транспорт? За паркирането вече има доста тъпотии, това е ясно. Ама то като всеки кара 2-3 коли...нормално е.
 
Въпреки, че не ползвам градски, не си никак прав. В пъти по-добре е от преди. Нови и модерни автобуси, на всяка спирка е ясно кога ще дойде автобуса, вътре с климатици и други удобства - пример можеш да си заредиш телефона. Има много подобрения, гратисчиите също намаляха драстично. Има изгодни карти за цялата година и не дупчиш билети като едно време - всичко вече е електронно. Та кажи какво не ти допада в този градски транспорт? За паркирането вече има доста тъпотии, това е ясно. Ама то като всеки кара 2-3 коли...нормално е.
Това с информационните табели го казах - да добре е. Обаче на няма и 500 метра от центъра има спирка, на която табелата и е изгоряла.
Не е въпроса да се хейти.
Ама има бая материал. Да не преувеличавам, но на всеки десети автобус, трамвай, тролей все има по една машинка за чекиране, която обаче не работи. От две или три устройства, едното не бачка.

Тази година обиколих България, абе да ти кажа доста градове посетих. Проблемът с градския транспорт е навсякъде. Варна, Бургас, Търново - всеки луд с номера си.
Минах и през Истанбул и си мислех, че това е най-мръсния град в света. Нали боклуци, хартии, и по някакви статистики Истанбул го водят град с много замърсен въздух. А, извинявай ама в София се задушавах.

Каква е файдата, че има екологични превозни средства - като минат два камиона ебават мамата на целия пейзаж.
 
Това с информационните табели го казах - да добре е. Обаче на няма и 500 метра от центъра има спирка, на която табелата и е изгоряла.
Не е въпроса да се хейти.
Ама има бая материал. Да не преувеличавам, но на всеки десети автобус, трамвай, тролей все има по една машинка за чекиране, която обаче не работи. От две или три устройства, едното не бачка.

Тази година обиколих България, абе да ти кажа доста градове посетих. Проблемът с градския транспорт е навсякъде. Варна, Бургас, Търново - всеки луд с номера си.
Минах и през Истанбул и си мислех, че това е най-мръсния град в света. Нали боклуци, хартии, и по някакви статистики Истанбул го водят град с много замърсен въздух. А, извинявай ама в София се задушавах.

Каква е файдата, че има екологични превозни средства - като минат два камиона ебават мамата на целия пейзаж.
Знаеш ли колко дни в годината въздухът е мръсен в София? От 15-20 дни. Когато спре вятърът и падне мъгла. Останалите 11 месеца замърсяването е в норма. Тази година имаше 5 подобни дни, в които наистина беше зле. Но човек, това са 5 дни, не 365!
 
Знаеш ли колко дни в годината въздухът е мръсен в София? От 15-20 дни. Когато спре вятърът и падне мъгла. Останалите 11 месеца замърсяването е в норма. Тази година имаше 5 подобни дни, в които наистина беше зле. Но човек, това са 5 дни, не 365!
Няма как да се отрече. София е купол.
Потвърждавам, че в голяма част на града има връзки през минути. Информационните табла са добре. Транспорта е сравнително екологичен.
Не трябва много - елементарни неща. Не мисля, че са сложни - просто трябва на някой да му хрумне и да ги направи. Колко, ще струва наред с дигиталните табла да има една визуална карта, на най-близките връзки, но не само онлайн. Поне на някои основни. Примерно едно малко тенекиено табло 50х80, че и по малко ще свърши работа. Хората ще се ориентират много по-добре по цветовете.

Това, примерно го има в Бургас.

Обаче пак това, ще кажа - София е купол и няма няма особено значение дали два камиона и три самосвала, ще минат през централните улици - няма да минат оттам, обаче ще се отрази на въздуха в целият град.

Това мисля, че ми е най-негативното впечатление.
Ходих в Истанбул, и това го повтарям - нормално е за големи градове да има боклуци от типа битови отпадъци. Обаче въздухът беше изключително чист за такъв мегаполис. Въпреки, че разни статистика казват друго. Щото Истанбул е около 50 км.

:D :D :D :D

И по-добре, че щеше да има тема " сваля ме студентка" :D:D:D:D
Просто исках да видя някои от така наречените култови места, някои видях, други не успях.
Може би хубавото на София е, че хората по улиците не са толкова предубедени. Ни бих казал, че това е в стил Ню Йорк където са толкова претръпнали и просто не забелязват другия. В метрото всеки си е забил погледа в телефона защото не смеят да погледнат направо, да не би да срещнат някои друг поглед. Не е лесно да се обясни. В Истанбул това също беше много различно. Там никой не ебаваше, сякаш никой не си забиваше погледа в телефона, или поне не го правеха защото е неудобно да се огледаш. Просто си чатеха на телефоните.

София си е запазила соц. стила по някакъв начин.

Не успях да видя тия златни арки за да преценя от моя гледна точка защо ги оплюха толкова. Не можах да отида на битака в Орландовци - определено ми беше интересно с какво софийския битак се отличава от другите битаци.

Не посетих някои емблеми на София, като Невски. Обиколих петте кьошета. И там като цяло не ми хареса.
 
Тедката е макс 2-ро поколение "софиянец".

Автентичните кореняк-софиянци помнят кой бомбардира София през 1944г.
 
Последно редактирано:
Какво ще кажете - Варна да е столицата?
Варна е като малка София и сега (по-зле е всъщност) - молове, дюнерджийници, кючекчийници, мръсотия и тотална липса на поддръжка на всичко, ама на всичко! Не може за цял декември 1/3 от града да разчита на 3 циганки и една пъдарка да ги кара с пластмасови лопатки и метлички да чистят кварталите. Това ли им е по възможностите с многомилионния бюджет за почистване?
Градския транспорт - нередовен, шофьорите бъркат пътя, прескачат и спирки ако няма много пътници (без значение има ли човек да чака на спирката или не). Дупки по пътищата не съм виждал да пълнят от миналата година, а и тогава минаха само по най-основните пътища.
Като влизаш в града те посрещат ръждясали стълбове с изгорели лампи (едно време имаха флагчета, имаше храсти с рози и всичко светеше, като говоря за преди 12-15 години).
Спирките изпотрошени, таблата масово не работят. Синята зона бъгва и глобяват хора на поразия, същото се случва и със системата за билети в градския транспорт.
Започнаха безкрайни ремонти - всичко накуп и затвориха множество булеварди, което предизвика страхотни задръствания в града. Това е от половин година и краят му не се вижда.

В Истанбул - да, не дават предимство на стъпал пешеходец на пешеходната пътека, но като се оглеждаш - няма проблеми. Карат стегнато и организирано, а не като тукашните олигофрени, които и сами да са на пътя се блъскат. За да влезеш там на спирка - плащаш предварително, пък после колкото искаш транспорта смени в една посока. Там ми харесва повече и да шофирам, и да ползвам градския транспорт. Има хора, усмихват се, радват се на децата. Един човек, беден беше, като ни видя с детето изтича нанякъде и след минута-две се върна с една вафла и широка усмивка. Не знаеше езици, но ни стопли сърцата. Къде ще се види такова нещо в България, еле пък из Варна. Тук всеки гледа нацупондрен, сякаш редовно му изяждат десерта. От началник по-малък няма в страната ни (като поведение) - студени, прости, надути, злобни и груби са болшинството.

Нека си е столица София, но и да си вкарат града в норми - да е чист, поддържан, да се развива с план занапред. Това се иска, не е много. Ама българина в перспектива не може да мисли, всичко трябва да е за сега, в момента!
Останалото - развитието на другите градове е въпрос на правителствена, общинска политика и най-вече граждански натиск.
 
В Истанбул - да, не дават предимство на стъпал пешеходец на пешеходната пътека, но като се оглеждаш - няма проблеми. Карат стегнато и организирано, а не като тукашните олигофрени, които и сами да са на пътя се блъскат. За да влезеш там на спирка - плащаш предварително, пък после колкото искаш транспорта смени в една посока. Там ми харесва повече и да шофирам, и да ползвам градския транспорт. Има хора, усмихват се, радват се на децата. Един човек, беден беше, като ни видя с детето изтича нанякъде и след минута-две се върна с една вафла и широка усмивка. Не знаеше езици, но ни стопли сърцата. Къде ще се види такова нещо в България, еле пък из Варна. Тук всеки гледа нацупондрен, сякаш редовно му изяждат десерта. От началник по-малък няма в страната ни (като поведение) - студени, прости, надути, злобни и груби са болшинството.
Да, в Истанбул е който свари. По първата част ми беше хем забавно, хем странно, хем айде да не кажа чак страшно, но на един от най-големите им булеварди, 20, че дали бе бяха и 30 пешеходци са се насъбрали и от другата страна коли колкото искаш и се дебнат, точно както го казваш. Някой направи крачка, някоя кола спира, друга не. И в един момент които вземат превес минават.
И другото да ти кажа е вярно - можеш да питаш някой за нещо, тук също може, но доста хора си мислят, че ако някой ги заговори на улицата им крои нещо.
Иначе са големи алъш-вериш.
От Истанбул имам и лош спомен, опитаха се да ме ограбят някъде около южния кей по Кенеди
 
Тези дни е спокойно, днес излизах с колата и никъде нямаше трафик ( обичайно всичко е блокаж ), трябва да удължат почивните дни, добре е :cool:
 
Тези дни е спокойно, днес излизах с колата и никъде нямаше трафик ( обичайно всичко е блокаж ), трябва да удължат почивните дни, добре е :cool:
И магазините празни, страшен кеф. Няма ги бутащите се аборигени, спокойствие.
 
И магазините празни, страшен кеф. Няма ги бутащите се аборигени, спокойствие.
В навечерието на Новата година, се лутах какво искам да ви пожелая.
Искам да ви пожелая на първо място здраве.
Второ и трето са по ваш избор.
 
В навечерието на Новата година, се лутах какво искам да ви пожелая.
Искам да ви пожелая на първо място здраве.
Второ и трето са по ваш избор.
2. Пари
3. Жени

😁
 
2. Пари
3. Жени

😁
Би трябвало да съществува жена с която с ценостна ми система и визуално да получи нещо като съвапдение. Парите са /важни/ и са постоянен стъпник.
 
Да ви питам тези, които в къщи са празнували. Направи ли ви впечатление, как по всички национални телевизии се излъчваше чалга програми ?
 

Горе