Как от SONY се подиграха с мен.

Има и доста сайтове, на които може да направиш едно ревю. Аз бих ги пообиколил. ;)

Също така, това с флаерите не е лоша идея, а ако имаш кинти и си по-хард, направо един билборд пред магазина, от който си купил. ;) Това ще им разкаже играта от всякъде. ;)
 
Абе, бате, доколкото знам ти нямаш малко сайтове с подходяща аудитория. Направи си само лендинг пейдж и плесни банери. И без това тия мишки и другите не купуват кой знае колко реклама, а минават през някакви изтръпнали PR агенцийки, които спамят с надеждата някой да им публикува жалките материали. Или с две думи, ще си единствен с реклама за тях, ама каква. :) Гледам ти подписа и се чудя, не му ли е време. Може, защото си готин, само да ги предупредиш какво възнамеряваш да направиш, а те сами да си вземат решението, ако искат де, защото и там знаем какви мениджъри са си наели. :)
 
Re: От: Как от SONY се подиграха с мен.

Да не вземат да подарят друг след ревютата в твойте сайтове

Еми ще го помолят да ги свали, ако има някой там в маркетинга, който е с повече от 2 мозъчни клетки. :) И да, определено ще замажат с нещо ситуацията. ;)
 
От: От: От: Как от SONY се подиграха с мен.

не са малко според мен...
но ти не си клиент на Сони, а на технополис



този пък все ще купува нещо
бас ловя, че с последните десет теми които си пуснал все купуваш нещо :oops:

нотране ти толкова пари накуп ще видиш, га станеш магистър по Вазелинология
стой и си гледай стария си темп, който гори , като за казармена гаубица
 
От: От: Как от SONY се подиграха с мен.

адвокат ли си?


този тел щях да купувам, линк

но сега щеси взема LG L BELLO от мтел линк

LG преди беше GOLD STAR

Аз имам сони зет ултра
имам и сони зет две
имам и таблет сони зет две
да го духат - няма да си купя сони зет три

Да не си кривя душата, телефоните им са сред най-добрите, но са много чупливи и батерията им заминава адски бързо.
ходя с портативна батерии винаги в мен и с кабел иза зареждане и със специална чанта за да нося всичко това :)
ако нямах зетките, щях да си купя елджи
но след нова година като дойде време за нови телефони, мога да им кажа да се хванат за палците.
нито телефони нито таблети нито лаптоп, а НИКОГА телевизор от тях
ПОМИЯРИТЕ ми дадоха 40% отстъпка за ремонта.
Само да посмеят да не ми дадат изгорялата част, чакам я с нетърпение за да я пусна заедно с жалбата.

Обадиха ми се в понеделник да ми кажат че било "неразумно" от моя страна да пиша такива неща в нета...
Само ако знаят колко още неразумен материал съм подготвил...

Но не можах да разбера, дали могат да ме съдят, ако направя някое от нещата изброени по-горе, реклама към сайт със специална статия, популяризиране с реклама, а защо не и билборд...
 
От: От: От: Как от SONY се подиграха с мен.

Но не можах да разбера, дали могат да ме съдят, ако направя някое от нещата изброени по-горе, реклама към сайт със специална статия, популяризиране с реклама, а защо не и билборд...

Могат да те съдят за клевета, но това е ако лъжеш. Ако говориш истината, няма как да те съдят, просто си разказваш преживяването, демокрация е, свобода на словото и т.н. А що рекламираш ли? Еми просто ти харесва да ти обръщат внимание, даже не си и помислил че така може да им навредиш.
 
От: Как от SONY се подиграха с мен.

Супер нещата са се разрешили, и то даже са ти направили отстъпка... Проблемната платка, едва ще ти я дадат, защото при замяна, се описва повредения модул, и с него после си отчитат замяната...
 
От: Как от SONY се подиграха с мен.

Супер нещата са се разрешили, и то даже са ти направили отстъпка... Проблемната платка, едва ще ти я дадат, защото при замяна, се описва повредения модул, и с него после си отчитат замяната...

След демокрацията, често ходех при познати в един сервиз.Та случката е от там.Тогава имаше мода японско да се купува.Влиза клиент с едно сони и историята е следната ,Твто се развалило губило цветове, но отишъл на гурбет строител, връща се балдъзата му занесла в един сервиз твто .Отишъл да си го вземе сумата била 50лв.Питал ги какво се е развалило и му казали един чип за цветовете и му дали изгорялата част.Човекът се усъмнил и идва в сервиза на моите познати с молба да ги пита дали този чип с труда струва 50лв.Отвориха му твто за да разгледат , но чипа не беше изобщо сменян.Личи си калая, кога ръчно чипа е запояван.Всичко си му е по заводски.Сигурно някой тример за цеетовете са врътнали и са оравили твто.Дори чипа, който бяха му дали беше друг.Консултира се плати някой лев за почерпка и си тръгна да се занимава с ония.Моите познати после ми казаха същия клиентминал през тях да им каж че е успял да ги разпердушини ония и да си вземе парите!

Лъжат мамят и мързеиви, дори не са и направили да минат с оялника по веднъж крачета:-o
 
От: От: Как от SONY се подиграха с мен.

Колко съединителя съм сменил по тая схема докато работех в автосервиза...
След демокрацията, често ходех при познати в един сервиз.Та случката е от там.Тогава имаше мода японско да се купува.Влиза клиент с едно сони и историята е следната ,Твто се развалило губило цветове, но отишъл на гурбет строител, връща се балдъзата му занесла в един сервиз твто .Отишъл да си го вземе сумата била 50лв.Питал ги какво се е развалило и му казали един чип за цветовете и му дали изгорялата част.Човекът се усъмнил и идва в сервиза на моите познати с молба да ги пита дали този чип с труда струва 50лв.Отвориха му твто за да разгледат , но чипа не беше изобщо сменян.Личи си калая, кога ръчно чипа е запояван.Всичко си му е по заводски.Сигурно някой тример за цеетовете са врътнали и са оравили твто.Дори чипа, който бяха му дали беше друг.Консултира се плати някой лев за почерпка и си тръгна да се занимава с ония.Моите познати после ми казаха същия клиентминал през тях да им каж че е успял да ги разпердушини ония и да си вземе парите!

Лъжат мамят и мързеиви, дори не са и направили да минат с оялника по веднъж крачета:-o
 
От: От: Как от SONY се подиграха с мен.

Колко съединителя съм сменил по тая схема докато работех в автосервиза...
Стига бе. Искаш да кажеш, че си сменял съединители фиктивно?

По темата: Тук доколкото разбирам става въпроса за официален сервиз, не за квартално сервизче. По принцип, смяната става с протокол. Описва се стария модул със сериен номер, описва се повредата, замяната с новия модул, и серииния номер на новия модул...
 
От: От: От: Как от SONY се подиграха с мен.

Всичко което можеше не се сменяше а се симулираше. Как не ме пречукаха докато работех там не знам.
Та и по ЕЛ сервизите няма да е по различно положението.
Стига бе. Искаш да кажеш, че си сменял съединители фиктивно?

По темата: Тук доколкото разбирам става въпроса за официален сервиз, не за квартално сервизче. По принцип, смяната става с протокол. Описва се стария модул със сериен номер, описва се повредата, замяната с новия модул, и серииния номер на новия модул...
 
От: Как от SONY се подиграха с мен.

Зависи какъв ти е бизнес плана. Да градиш име или да вземеш парите на хората...
Вярно, че тука е България, но Японците в това отношение са много стриктни. Или работиш по техните правила или харакири [emoji2]

Значи много добре правя, че като ида в сервиз, отивам с колата и си тръгвам с нея [emoji2] [emoji2] [emoji2]
 
От: Как от SONY се подиграха с мен.

Ако съм аз, ще подготвя едно съобщение, в което да изложа фактите, но така, че да не прилича на очерняща реклама, а по-скоро като експертна (безпристрастна) оценка на проблема. След това ще го разпратя на всички медии. Те са безброй, така че и 5 да го публикуват, все нещо е. После можеш и да си го оптимизираш ако искаш. В този момент може само и само за да спреш да вдигаш шум, да ти подарят нов телевизор :D

И след това вече ще тръгна по стандартните процедури с КЗП.
 
От: От: От: Как от SONY се подиграха с мен.

Стига бе. Искаш да кажеш, че си сменял съединители фиктивно?

По темата: Тук доколкото разбирам става въпроса за официален сервиз, не за квартално сервизче. По принцип, смяната става с протокол. Описва се стария модул със сериен номер, описва се повредата, замяната с новия модул, и серииния номер на новия модул...

не беше квартален, а оторизиран сервиз.В този ред на мисли сервиза вачка още, но не с такива обороти като преди
 

Горе