Колко плащате на мобилните оператори?

При А1 нещата стоят по следния начин. Може да избереш между 2 предплатени плана и 2 месечни плана на договор.

Да разгледаме как става това с предплатените карти първо


Купуваш най евтината карта и после активираш чрез СМС един от плановете на "Оферти при презареждане" и те са :
Оферта А1
Оферта HIT


Оферта А1

Ако ползваш до ~ 15 GB месечно
Зареждаш 10 лв с 400 минути. Активацията ти струва 9лв и 1 лв ти остава резерв. Ако не ти стигне, зареждаш още веднъж 10лв за допълнителни 15 GB + 400 минути.

* Тук е на 20 дена бонуса, така че за 2 календарни месеца зареждаш 3 пъти

Виж файлът 34615


Оферта HIT

Ако ползваш до 30 GB
15 лв зареждане
30 GB на пълна скорост + 1000 минути,
реална такса 11 лв и остават 4лв кредит

Ако ти трябват над 30 GB
зареждаш два пъти и имаш 60 GB на пълна скорост + 2000 мин за 30лв и 8лв ти остават кредит

Виж файлът 34616


Абонаменти планове Unlimited data + минути - без телевизия и други допълнителни глупости


Smart Unlimited (12 м.) - 36.99лв

неограничен интернет но след 3 GB скоростта пада на 10 Mbps
36.99 лв/месец и 21.7GB в роуминг

Виж файлът 34618


Unlimited M (24 м.) ~ 40.57 лв

Неограничен интернет с пълна скорост
40.57 лв месец средно (с договор 24 месеца) и с 35 GB в ЕС.

*Трябва да я спреш или преподпишеш преди края на договора понеже става 55.99 на месец 🤯

Виж файлът 34617
при оферта HIT си за 30 дни на 5G - 35 ГБ , ако искаш още GB си купуваш , зареждането е 20 лв
 
на предплатена карта винаги ако свършиш трафика може да си купиш и цените са много ниски
Аз доскоро бях на предплатена на Виваком. 10ГБ + 800 национални минути за 15 лв. Уловката е, че първо бяха за месец, после 25 дена, после намалиха на 21 дена. Хубавото беше, че всичко се натрупваше, а преди нямаше такива екстри. Пусках си 100 лв. и забравям за половин година :D

Сега ме излъгаха да мина на сметка за офертата, която сте посочили по-горе, но за 22 лв. на месец :)
 
Агитката на предплатените карти печели. Аз в спорове няма да влизам, но 26лв за безлимитни минути и мегабайте ме устройва. За видеоразговорите на 20Mbit/s ще ви кажа че НЯМА проблем.
 
нищо не разбираш от маркетинг и реклама..... 90% от клиентите искат поне при първоначалния разговор видео връзка.... освен това има доста хора живеещи в различни части на света и не комуникират по телефон, а по мобилни приложения.
При положение, че ти си девелопер и искаш 50% капаро за създаване на някаква уеб система познай колко хора ще ти преведат 5000 лв капаро без дори да са те виждали
Какво роптаеш срещу колегата? Много хора предпочитат живия контакт. 50% капаро е нормална практика.
 
Какво роптаеш срещу колегата? Много хора предпочитат живия контакт. 50% капаро е нормална практика.
на 10К нормална практика е 50% са си 5К , но да ги пратиш на някой който не познаваш как мислиш , че ще се случи дори без да си го виждал ?
 
То нормална практика в такива случаи да се ползва и старлинк, ако нямаш добра интернет връзка, а не да разчиташ на мобилен интернет, но това са други теми на разговор.
 
на 10К нормална практика е 50% са си 5К , но да ги пратиш на някой който не познаваш как мислиш , че ще се случи дори без да си го виждал ?
@MegaKaloyan тези камъни са в мойта градина :) защото аз ти дадох такава оферта, но след това ти даже и не отговори. Трябва да си държиш на думата! Вече съм те сложил в групата на журналистите (хора които само питат).
Screenshot(4).png
 
@MegaKaloyan тези камъни са в мойта градина :) защото аз ти дадох такава оферта, но след това ти даже и не отговори. Трябва да си държиш на думата! Вече съм те сложил в групата на журналистите (хора които само питат).
Виж файлът 34621
аз седнах и си го започнах сам да си го правя....... 10К няма как да дам за подобна разработка. Имам работа още за около 20 дни
 
За този план плащаме по 26 лв без ДДС към Yettel. Устройва ни напълно. Сметката е фирмена.1000007354.png
 
на 10К нормална практика е 50% са си 5К , но да ги пратиш на някой който не познаваш как мислиш , че ще се случи дори без да си го виждал ?
И като го видиш човека какво ще стане? Ще ти се закълне пред икона, че няма да те излъже и ще си свърши съвестно работата? Трябва ли да е наел офис със секретарка или може да те покани у тях на по ракия за да обсъдите подробностите?
Той как да е сигурен, че няма да вземеш резултата от труда му и да не му платиш нищо или да го моташ с глупости 1-2 месеца и накрая да не те чуе повече?
Подписвате договор, предплащаш 50% и това е. Ако има нарушения - споровете се уреждат в съда.
 
И като го видиш човека какво ще стане? Ще ти се закълне пред икона, че няма да те излъже и ще си свърши съвестно работата? Трябва ли да е наел офис със секретарка или може да те покани у тях на по ракия за да обсъдите подробностите?
Той как да е сигурен, че няма да вземеш резултата от труда му и да не му платиш нищо или да го моташ с глупости 1-2 месеца и накрая да не те чуе повече?
Подписвате договор, предплащаш 50% и това е. Ако има нарушения - споровете се уреждат в съда.
за тази цел е измислен escrow дори има такава услуга и в България с българска компания... а за съда??? не говори смешки моля ти се, дела се водят десетилетия когато парите са се обезценили вече
 
И тази услуга пак ли става чрез виждане на място? Защото това коментираме в случая. А че има ескроу услуги - има, срещу 1-2% такса, вече е въпрос на предпочитание за начин на работа/разплащане. Договорите се сключват за това всеки да си знае задълженията, правата и ако едната страна е в нарушение да има шанс да се защити. Колко години отнема едно дело и каква инфлация ще има е глупаво да се обсъжда, защото никога не знаеш кое колко време ще отнеме и дали ще има инфлация/дефлация или каквото и да е. Не говорим за дела за убийство, че да се точат с десетилетия. Всеки човек, предоставящ професионални услуги трябва да предлага и да държи на сключването на договор. Няма ли такъв - все едно си взел за работник мургавел, чакащ край някоя пощенска станция за обща работа - разчиташ за уменията му и дали ще свърши работата по усмивката и честната му дума.
 
От днес А1 България направиха сериозни промени в Общите условия и Политиката си за поверителност. Това засяга всички техни клиенти, включително хора с предплатени карти, а не само тези с договори.

Съветвам всеки да прочете документите.

Аз ще цитирам малко от Политика за поверителност на „Моят A1“ мобилно приложние

Профилиране на клиентите за целите на директния маркетинг, включително използване на резултати от кредитния рейтинг на клиента, с цел профилиране за директен маркетинг на собствени продукти и услуги и на продукти и услуги, които дружеството предлага съвместно със свои партньори. (За тях ще стане дума по-нататък)

Обработка на данните от кредитния рейтинг за електронни съобщителни услуги за други цели, съвместими с първоначалните цели на обработка за осигуряване на анализ на платежоспособност за предлагане на други продукти и услуги на А1 и продукти и услуги, за които А1 е представител на трети лица, както и за допълнителен анализ на продукти и услуги и оценка на потребителското търсене;
Съдебно и извънсъдебно събиране на вземания.
Обезпечаване чрез поръчителство или друг способ, който обслужва събирането на вземания;
Цедиране на вземания на клиенти и предоставяне на информация за дълга на цесионера;
Оценка измерване на качеството на мрежата и услугите ни, с оглед тяхното развитие и подобряване.

Лица, обработващи данни от името на А1:​


дружества- кредитни агенции, за целите на първоначална и текуща кредитна оценка;
дружества събирачи и/или обезпечаващи вземанията - агенции за събиране на вземания, кредитни агенции, които чрез поръчителство или друг способ, обслужване и събиране на вземания;
пощенски оператори, с оглед изпращане на пратки, съдържащи договори, допълнителни споразумения и други документи и необходимостта от удостоверяване на самоличността при връчването им;
дистрибутори и агенти на А1, които действат като представители на дружеството, при продажбата на услуги и продукти;
лица, които по възлагане поддържат оборудване, софтуер и хардуер, използвани за обработка на лични данни и необходим за изграждане на мрежата на дружеството и за извършване на различни услуги по отчитане, разплащане на услуги и продукти, техническа поддръжка и др.;
лица, предоставящи сервизна поддръжка на крайни устройства;
кол центрове, които съдействат на А1 при продажбата на продукти и услуги и при обслужване на клиентите преди и през времетраене на договорните отношения;
инсталатори – за инсталация или поддръжка за предоставяне на услугата;
лица, наети на граждански договор от А1, подпомагащи процесите по продажба, логистика, доставка и др.;
банки за обслужване на плащанията, извършени от Вас;
охранителни фирми, притежаващи лиценз за извършване на частна охранителна дейност във връзка с обработване на видеозаписите от обекти на А1 и/или осигуряване на пропускателния режим в обектите;
лица, предоставящи услуги по организиране, съхраняване, индексиране и унищожаване на архиви на хартиен и/или електронен носител;
лица, извършващи консултантски услуги в различни сфери.
Лица, обработващи данните от свое име

цесионери – страна по договори за цесия, с които А1 прехвърля (продава) Вашите непогасени задължения;
компетентни органи, които по силата на нормативен акт имат правомощия да изискват предоставянето на информация, сред която и лични данни, като например – съдилища, прокуратура, различни регулаторни органи като Комисия за защита на потребителите, Комисия за регулиране на съобщенията, Комисия за защита на личните данни, органи с правомощия по защита на националната сигурност и обществен ред;
други електронни съобщителни оператори, с оглед необходимостта от предоставяне на електронни съобщителни услуги при роуминг, преносимост на номерата и с оглед осъщественото взаимно свързване между предприятията;
поръчители, когато при сключване на договор за закупуване на крайно устройство, сделката е обезпечена с поръчителство;
доставчици на електронни удостоверителни услуги, когато документ, свързан с предоставяне на продукт или услуга, се подписва с електронен подпис;
пощенски оператори, при предоставяне на пощенски услуги.
кредитни агенции – по време на извършване на кредитна оценка, при определяне на кредитния рейтинг и при преценка относно отложено плащане/лизинг
кредитни институции – относно предоставя финансов/и продукти/услуги, брандирани с логото на „А1 България“ ЕАД като съвместни администратори с А1 България.


Кога А1 действа и като съвместен администратор на лични данни за услуги на свои партньори​

Кредитен посредник на „АКСЕС ФАЙНАНС“ ООД

А1 е кредитен посредник на „АКСЕС ФАЙНАНС“ ООД, вписано в Търговския регистър към Агенцията по вписвания с ЕИК 202806978 и като такъв съдейства на дружеството при предлагането на услугата А1 кредитна карта, А1 бърз кредит и А1 потребителски кредит.

Съвместният администратор „А1 България“ ЕАД осъществява:

Популяризиране и реклама на финансови продукти А1 Кредитна карта, А1 Бърз Кредит и А1 Потребителски кредит, предоставени от „Аксес Файнанс“ ООД и брандирани с логото на А1, включително като ги предлага на своите клиенти чрез всички налични комуникационни канали – в магазин, чрез информация на уебсайтове, мобилното приложение на „А1 България“ ЕАД, кратки текстови съобщения, по е-mail, чрез електронна комуникация;
Предоставяне на възможност за кандидатстване на клиентите на „А1 България“ ЕАД след получено кратко текстово съобщение и/или чрез попълване на онлайн заявка на https://my.a1card.bg/online през уеб интерфейса или чрез мобилното приложение на „А1 България“ ЕАД;
Приемане на заявления за получаване на индивидуална оферта за A1 кредитна карта в качеството си на кредитен посредник на „Аксес Файнанс“ ООД. Заявленията се попълват на електронно устройство /таблет или компютър/ в магазините на „А1 България“ЕАД пред служител на дружеството, който идентифицира присъствено заявителя, снема копие от документа за самоличност и предоставя попълненото заявление за преглед и подпис от заявителя на електронно устройство на „А1 България“ЕАД. Снемането на копие на документ за самоличност се извърпва единствено с целпредоставянето му на Аксес Файнанс в качеството ни на кредитен посредник за това дружество и не се ползва за други цели. Изпраща подписаните заявления чрез интегрирано системно приложение в защитена среда с криптирана връзка до системата на „Аксес Файнанс“ ООД;
Приемане на заявления за кандидатстване за кредит в качеството си на кредитен посредник на „Аксес Файнанс“ ООД. Заявленията се попълват в мобилното приложение или в уеб интерфейса на „А1 България“ЕАД, достъпен на адрес: https://my.a1card.bg/online като в процеса на кандидатстване лицето предоставя своите данни: три имена, ЕГН, данни от документ за самоличност, гражданство, други гражданства, номер на банкова сметка, образование, заемана длъжност, месечен доход, данни за притежаване на автомобил, данни за заемане на позиция като видна политическа личност или свързаност с такава категория лица, като в процеса по кандидатстване лицето предоставя копие от документа за самоличност. „А1 България“ЕАД, в качеството си на кредитен посредник на „Аксес Файнанс“ ООД, събира и предоставя цялата информация, попълнена в процеса по кандидатстване, включително приложените документи за самоличност и съгласия чрез интегрирано системно приложение в защитена среда с криптирана връзка в системата на „Аксес Файнанс“ ООД;
Приемане на заявки за получаване на индивидуални оферти за финансов продукт, брандиран с логото на А1, като в този случай „А1 България“ ЕАД събира и предава на „Аксес Файнанс“ ООД име, фамилия, ЕГН, телефонен номер и електронен адрес;
Събиране на съгласие за предаване на данни за потребление на мобилни телефонни услуги и услуги от „А1 България“ ЕАД, както следва - срок на ползване на услугите, размер на месечните сметки, размер на дължими суми по видове услуги, видове услуги и продукти, обем използван интернет трафик, данни за вид услуга, данни за потребление на отделните видове услуги, период на отчитане, данни за ограничаване поради не плащане данни за идентификация (три имена, ЕГН) и данни за контакт (телефонен номер, електронен адрес) ги предава на „АКСЕС ФАЙНАНС“ ООД, с правото дружеството да анализира посочените данни и и да ги обработват автоматично, включително да профилира заявителите с цел да им предостави индивидуални предложения за продукти и услуги, брандирани с логото на А1;
„А1 България“ ЕАД предоставя на партньора „АКСЕС ФАЙНАНС“ ООД данни за ежемесечно потребление на мобилни телефонни услуги и услуги от „А1 България“ ЕАД на основание заявено изрично съгласие на клиентите и ги информира по избран от тях начин за предоставените от партньора „АКСЕС ФАЙНАНС“ ООД индивидуални предложения за продукти и услуги брандирани с логото на А1.
За целите на получаване на оферта за кандидатстване за финансовия продукт „А1 Кредитна карта“ съвместният администратор „А1 България“ ЕАД събира и обработва следните лични данни на кредитоискатели на „Аксес Файнанс“ ООД: Имена, ЕГН, телефонен номер и електронен адрес, с цел Проверка дали кредитоискателят отговаря на условия, за да му бъде предоставена оферта; предоставяне на конкретна оферта и на основание сключване, изпълнение на договор.
За целите на клиентско обслужване в колцентър чрез проверка по ЕГН във връзка с договорно и/или преддоговорно правоотношение. Справката се осъществява чрез въвеждане на ЕГН в Интерактивната система за гласови отговори (IVR) на „А1 България“ ЕАД посредством набиране с тонален сигнал от клавиатурата на телефона. „А1 България“ ЕАД изисква справка в системите на „Аксес Файнанс“ ООД по въведения уникален идентификатор ЕГН, в резултат на което в случай, че лицето е клиент, пренасочва лицето да бъде обслужено от „Аксес Файнанс“ ООД.


Съвместният администратор „Аксес Файнанс“ ООД осъществява:

Анализ на данни за ежемесечно потребление на мобилни телефонни услуги на основание заявено изрично съгласие на клиентите на „А1 България“ ЕАД и предоставя индивидуални предложения за ползване на финансови продукти или услуги, брандирани с логото на А1;
Предоставя данни за електронните адреси на клиентите на финансови продукти, брандирани с логото на „А1 България“ ЕАД с цел последното да осигури техническа възможност за препращане от профил „Моят А1“ към профил на съответния продукт, управляван от „Аксес Файнанс“ ООД;
Обмяната на личните данни за целите на описаните по-горе процеси се осъществява по електронен път в защитена среда с криптирана връзка, при съблюдаване на технически и организационни мерки за защита на информацията. Още информация за начина, по който „АКСЕС ФАЙНАНС“ ООД обработват лични данни, можете да откриете тук: https://my.a1card.bg/gdpr

Кредитен посредник на „КЕШ КРЕДИТ МОБАЙЛ" ЕАД и „КЕШ КРЕДИТ“ ЕАД

А1 е кредитен посредник на „КЕШ КРЕДИТ МОБАЙЛ" ЕАД вписано в Търговския регистър към Агенцията по вписвания с ЕИК 202376220 и „КЕШ КРЕДИТ“ ЕАД вписано в Търговския регистър към Агенцията по вписвания с ЕИК 205893155 . и като такъв съдейства на дружеството при предлагането на услугата А1 кредитна карта и А1 бърза кредит.

Съвместният администратор „А1 България“ ЕАД осъществява:

Популяризиране и реклама на финансов продукти А1 Кредит, предоставена от „КЕШ КРЕДИТ МОБАЙЛ" ЕАД и „КЕШ КРЕДИТ“ ЕАД и брандилана с логото на А1, включително като ги предлага на своите клиенти чрез всички налични комуникационни канали – в магазин, чрез информация на уебсайтове, кратки текстови съобщения, по е-mail, чрез електронна комуникация;
Приемане на заявки за получаване на индивидуални оферти за финансов продукт, брандиран с логото на А1, като в този случай „А1 България“ ЕАД събира и предава на „КЕШ КРЕДИТ МОБАЙЛ" ЕАД и „КЕШ КРЕДИТ“ ЕАД: име, фамилия, ЕГН, телефонен номер и електронен адрес;
Събиране на съгласие за предаване на данни за потребление на мобилни телефонни услуги и услуги от „А1 България“ ЕАД, както следва - срок на ползване на услугите, размер на месечните сметки, размер на дължими суми по видове услуги, видове услуги и продукти, обем използван интернет трафик, данни за вид услуга, данни за потребление на отделните видове услуги, период на отчитане, данни за ограничаване поради не плащане данни за идентификация (три имена, ЕГН) и данни за контакт (телефонен номер, електронен адрес) ги предава на „КЕШ КРЕДИТ МОБАЙЛ" ЕАД и „КЕШ КРЕДИТ“ ЕАД с правото дружеството да анализира посочените данни и и да ги обработват автоматично, включително да профилира заявителите с цел да им предостави индивидуални предложения за продукти и услуги, брандирани с логото на А1;
„А1 България“ ЕАД предоставя на партньора „КЕШ КРЕДИТ МОБАЙЛ" ЕАД и „КЕШ КРЕДИТ“ ЕАД данни за ежемесечно потребление на мобилни телефонни услуги и услуги от „А1 България“ ЕАД на основание заявено изрично съгласие на клиентите и ги информира по избран от тях начин за предоставените от партньора „КЕШ КРЕДИТ МОБАЙЛ" ЕАД и „КЕШ КРЕДИТ“ ЕАД индивидуални предложения за продукти и услуги брандирани с логото на А1.


Съвместните администратори „КЕШ КРЕДИТ МОБАЙЛ" ЕАД и „КЕШ КРЕДИТ“ ЕАД осъществяват:

Анализ на данни за ежемесечно потребление на мобилни телефонни услуги на основание заявено изрично съгласие на клиентите на „А1 България“ ЕАД и предоставя индивидуални предложения за ползване на финансови продукти или услуги, брандирани с логото на А1;
Предоставя данни за електронните адреси на клиентите на финансови продукти, брандирани с логото на „А1 България“ ЕАД с цел последното да осигури техническа възможност за препращане от профил „Моят А1“ към профил на съответния продукт, управляван от „КЕШ КРЕДИТ МОБАЙЛ" ЕАД и „КЕШ КРЕДИТ“ ЕАД
Обмяната на личните данни за целите на описаните по-горе процеси се осъществява по електронен път в защитена среда с криптирана връзка, при съблюдаване на технически и организационни мерки за защита на информацията.

Защо не качат всичко в Замунда и да се приключва :rolleyes:

 

Горе