Конференция за електронна търговия ще се проведе в София

Blinky

Owner
На 26 ноември тази година ще се състои E-COMMERCE WORKSHOP - конференция за специалистите и предприемачите, работещи в сферата на електронната търговия. Събитието ще съсредоточи вниманието на аудиторията върху “бек-офис“ операциите на онлайн магазините – логистиката, обслужването на клиентите и платежните системи.

еCommerceWorkshop2016_BackOfficeOperationsManagementInOnlineSales_11_2016.png

Зад фасадата на красивия и функционален уебсайт и уеб каталог с продукти, е нужно да стои една добре работеща организационна структура. Ще бъдат засегнати теми, известни със своето чуждестранно звучене като фулфилмънт, аутсорсинг, дропшипинг, кол-центрове, но широко разпространени и познати в бранша. Ще бъде предоставена ценна информация за добрите български и международни е-комерс практики в дейностите, които се случват веднага, след като клиентът натисне бутона "Поръчвам".
Участниците на предстоящата конференция ще обсъдят проблемите на операциите в сектора на електронната търговия и ще се опитат да намерят актуални и ефективни решения. Конференцията ще е и място за неформална среща между участниците на този пазар.

Лектори ще бъдат български и международни висококвалифицирани специалисти в сферата на фулфилмънт, обслужване на клиенти и платежни системи, както и успешни предприемачи с голям практически опит, който те ще споделят с участниците.
Конференцията за електронна търговия E-COMMERCE WORKSHOP ще се проведе на 26.11.2016 година в София, в Бизнес хотел Анел. Спонсори на събитието са новатe за България платформа за фулфилмънт ReWorker и платежната система Paysera, както и хостинг компанията CooliceHost и аутсорсинг фирмата Customer Care Bulgaria.
Повече информация - на сайта на събитието: www.ecommerceworkshop.eu
Можете да се възползвате от намаленията за ранно записване от 70 лева на участник.
Програмата на събитието и допълнителна информация вижте тук:

http://ecommerceworkshop.eu/back-office-operations-management-in-online-sales-11-2016
 
А може би датата е избрана нарочно да е в такъв знаменателен момент - между черния петък и cyber monday. Всъщност, аз като съорганизатор, мога да кажа, че изборът на датата има общо с наближаващите сезонни пикове на онлайн продажби, тъй в този момент темата е изключително актуална.
 
Ако някой прегледа референциите за Customer Care Bg, ще види, че са от финансови институции, технологични компании, застрахователни компании, телекомуникационни компании.
И възниква логичен въпрос. Дали на българския пазар въобще съществуват аналогични услуги, но насочени/приложими (достъпни) към малък или "прохождащ" бизнес.
 

Горе