Къде рекламирате ?

Svetliooo

Well-Known Member
Имам интересно питане. В какво съотношение си разпределяте разходите за реклама според съответните им места ?
Например:
Google Adwords - 33%
Facebook ads - 33%
SEO - 33%
И съответно кой според вас е най-ефективния метод за реклама ?
 

atonevbg

New Member
Пробвахме основните канали за реклама - и дигитален и директен маркетинг, но онлайн рекламата си остава най-ефективна (поне при нас - особено, когато стартираш).
Google Adwords - тотално прекратихме рекламите тук - ниска ефективност за парите, които вървяха там. Възможно е да не сме успели да оптимизираме ползването.
Facebook - около 65%
Instagram - 20%
SEO - 10%
Referrals/ партньорства с блогъри в сферата на продуктите ни - 5%
Често участваме и в подходящи събития, но те са основно за brand awareness.
 

charka

Member
Пробвахме основните канали за реклама - и дигитален и директен маркетинг, но онлайн рекламата си остава най-ефективна (поне при нас - особено, когато стартираш).
Google Adwords - тотално прекратихме рекламите тук - ниска ефективност за парите, които вървяха там. Възможно е да не сме успели да оптимизираме ползването.
Facebook - около 65%
Instagram - 20%
SEO - 10%
Referrals/ партньорства с блогъри в сферата на продуктите ни - 5%
Често участваме и в подходящи събития, но те са основно за brand awareness.
За какъв тип продукт е проучването ви?
 

Станимир И

Active Member
Привет, няма как да има точно кой канал е точен за реклама, всяка ниша и случая си имат вариант.

За дрехи: Facebook
За електроника: Google

За SEO това не е реклама, когато някой напише че SEO е реклама това е голяма грешка, SEO е оптимизация според търсачка било то Google, Bing, Yandex, но за рекламата ако се ограничавате до 2 или 1 канал това е много лошо, значи сте неопитен или прохождащ.


Поздрави,
Станимир
 

StarWars

Member
За SEO това не е реклама
Според мен си е вид реклама, ако вложиш средства или време, за да си класираш продукти на челни позиции / стига да има търсене през търсачката за тях/ и това ти докарва оборот, си е вид реклама. Ако 200 души търсят определен продукт за месец и ти си 1-ви, 2-ри..., 5-ти резултат и ти влизат поръчки от това, защо да не е реклама.... стига вложеното като труд или пари да е рентабилно.
 

Горе