Лабиринтът не е лабиринт!

apostol

New Member
“ПАРАГРАФ 22” НА ИНТЕРНЕТ БИЗНЕСА

Всеки, който започва без първоначален капитал своя бизнес в Мрежата, рано или късно ще се озове в един затворен кръг, който може да бъде наречен с чиста съвест“параграф 22” на Интернет бизнеса. Какво имам предвид?…

Представете си следната ситуация: сайтът ви е готов и вече е качен в Мрежата. Сега ви е необходимо само едно: трафик, трафик, трафик! Защото без трафик няма продажби и печалби.
Да, но как, откъде ще дойде този трафик? Има само едно единствено разрешение на този проблем. Вие се нуждаете от реклама! Реклама, реклама и пак реклама.

Всеки знае, че за това се изискват средства. Ако не разполагате с необходимия финансов ресурс, ще се сблъскате с упоменатият по- горе “параграф 22”.
За да се сдобиете със средства, вие трябва да реализирате печалби от сайта си. За да ги реализирате обаче, са необходими пари за реклама. Какво да правите, ако не разполагате с тях?…

От моя курс “Как да печелим от Интернет” всеки може да разбере, как се рекламира един сайт безплатно онлайн.
Всеки, абсолютно всеки може да го закупи от сайта ми www.LudiPari.com. Още повече, че в момента курсът е на промоционална цена.
Освен това аз се занимавам и с менторинг, т.е. давам частни уроци на сериозни предприемачи. Всеки желаещ може да се обърне към мен за такъв вид обучение.

Трябва да кажа, че самият аз се рекламирам ЕЖЕДНЕВНО помощта на цели 15 безплатни метода. Тази “паралелна” безплатна реклама е много ефективна. Говоря от собствен опит, разбира се.
Има обаче и ред други средства, към които преспокойно можете да прибегнете.

Преди това ще ви кажа обаче, какво не бива да правите в никакъв случай. Поне в началото…
Не пребягвайте до кредити, с които да плащате за скъпата и прескъпа реклама във вестниците и ефирните телевизии. За да наложите един продукт или сайт по този начин, е необходимо много време. Това може направо да ви разори, да ви съсипе веднъж завинаги!
Съществуват, както вече отбелязах, и други начини. Ще ви изброя някои от тях…

В България има страшно много “кабеларки”. Всички телевизии в тази страна страдат от липса на идеи, предавания и смислени послания. Нещо повече- телевизията, така както се прави тя в България, е обида за здравия разум и добрия вкус.
Tова всъщност е и вашият голям шанс! Само с няколко визитни картички и широка, подкупваща усмивка вие можете да си уредите куп интервюта в кабелните телевизии.
Проявите ли достатъчно кураж и инициативност, вие можете да направите дори свое собствено предаване. Не се колебайте и за миг; не позволявайте на такива качества като срам, нерешителност и леност да ви спрат! Влезте в първата изпречила се на пътя ви кабеларка и ще се убедите сами, че съм прав.

Сходни са нещата и с печатните издания. Помислете само- в България има над 500 вестника и около 700 списания! Внушителни цифри, нали?… Всичките журналисти, които списват тези издания, трябва ден след ден, седмица след седмица да пълнят страници, трябва да доставят нови и нови материали.
Съветът ми е да се сдружите с няколко журналисти. Те охотно ще вземат интервюта от вас и ще ги публикуват. Особено пък, ако успеете да ги заинтригувате с вашия продукт или сайт. Отново можете да опитате нещо по- сложно- предложете им да списвате собствена рубрика (стига, разбира се, писането да ви идва отръки).

Друга много ефикасна форма на безплатна реклама е сътрудничеството ви със сайтове, които продават стоки, които по един или друг начин са свързани с вашата стока. Девизът на съвременния капитализъм e: “Не се конкурирай, кооперирай се!” Не забравяйте това! Огледайте се- всеки Божи ден в Мрежата се създават нови джойнт венчърс.
Ще ви дам един конкретен пример. Ако вие, да речем, продавате анцузи, предложете сътрудничеството си на сайтове, които предлагат хранителни добавки, спортни уреди и пр. Не бива, разбира се, да предлагате сътрудничество на сайтове, които се явяват ваши преки конкуренти.
Ако стигнете до споразумения с няколко сайта, вие можете да обменяте линкове и банери с тях. Можете освен това да си обменяте и клиентски списъци.

Ето ви и няколко други възможности… Много важно за вас е да ви възприемат като експерт във вашата област. За целта е много удачно да създадете блог, в който да публикувате непрекъснато бележки, новини и статии за вашия бизнес. Този блог ще насочва освен това към вашия комерсиален сайт и с това ползата от него ще бъде двояка.

Добра работа може да свърши един безплатен бюлетин, който предлагате в сайта си. За да не бъда голословен, ви препоръчвам да влезте в моите сайтове. Там веднага ще “налетите” на бюлетини, които предлагам и то напълно БЕЗПЛАТНО!
Чрез и- мейли можете да уведомите потенциалните си клиенти, че еди къде си, еди кога си ще изнесете безплатен семинар. Този пряк контакт с хората, може да накара мнозина от тях да закупят вашата стока.

Сигурно вече сте разбрали, че всичко това ще ви коства доста време. Така е, но в рекламата има едно златно правило: “Ако не искаш или не можеш да инвестираш пари в реклама, трябва да инвестираш време!”
Приведох ви само няколко примера, но съм сигурен, че ако се замислите и използвате въображението си, вие сами ще откриете ред други възможности за безплатна реклама.

АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ
 

apostol

New Member
Не сте опитвали, затова...

Не сте опитвали май всичките тези неща, затова не сте съгласни.

Има нещо, което наблюдавам от години- хората изпитват страхопочитание пред медиите. Това е смешно, защото великият датски философ Киркегаард е казал следното: "Най- ниската точка на човешкото падение се нарича "журналист".

Не знаете колко вярно е това! Плюйте си в пазвите и щурмувайте кабеларки, вестници и списания. Информацията, която ще им предложите е от изключително естество. Темата Интернет бизнес е напълно непозната на драскачите.

Те ще "захапят вашата въдица" и ще започнат да ви интервюират. Ще се превърнат всъщност във ваши рекламни агенти. Защото "имат келепир" от това- за всяко взето и поместено интервю тяхното издание им плаща. Изданието, а не вие!
 

Blinky

Owner
Това е много хубаво което казванте apostol, но маяй медийте са прекалено заети да пишат простутии вместо да се занимават с нформация като тази - за онлайн бизнес. Бях контактнал (преди 2 седмици) едно предаване за ревюта на Бг сайтове - казва се МРЕЖАТА. Предложих им аз да напиша материала за форума ни - който да използват за презентаяцията му в предаването си. Дори и обратна връзка не полуих. В него дават сайтове, които са български и интерсни за зяпачите им.

Дават какви ли не сайтове: от сайта за как да задоволим кущето си до такива как да си направиме прогноза нали ще съм хубав и след препиване. И оттогава спрях да го следа - ЯВНО не им е интересно да обучават народа до такова ниво. Просто правят ревюта на сайтове от сорта - загубете си времето в нета.

Така че това за медийте не е много правилно, както се вижда не са се избили да поставят по колонки на везтници, списания, интернет предавания - освен ако не си платиме, както си му е реда. Но предпочитам (лично мнение) да платя на Google отколкото на някакво локално предаване с нетаргетиран трафик (някакви чат романтици). :D

Ако някой иска да драсне или да ни покаже ще го направи, а дотогава ще си пълзиме само по мрежата.
 

apostol

New Member
Киркегард, Киргегард!

Нали ви казах, че Киркегард е много прав. "Мрежата" е под егидата на един бивш телевизионер- Георги Крумов. А това телевизионеринът не е нищо друго освен една кръстоска между курва, лайно и идиот.
Налетял сте на една такава кръстоска. Заеби го!

Опитвайте непрекъснато! Търсете настойчиво големите, утвърдени имена в журналистиката. Така и интервютата с вас ще придобият по- голяма тежест. Не им се плашете- и те, като всички нас, не са виждали лайното на папата...
 

Blinky

Owner
Ние много добре те разбираме, но просто ако те не проявяват желание да пишат за това - ние остава да им се молиме, да това ще стане ама в някой друг живот далеч от този. А повечето журналисти не биха отделили от "ценното" си време за да драснат някоя друга статия за онлайн индустрията - къде по-интересно им е да напишат статия за билборда на азис пред паметника или че ще се йени за някакъв си китаец. Тук изродията продава.

Затова изпитвам голямо задоволство когато вляза във форума и видя че сме се разраснали с още един здравомислеш човек (изключвам ботовете) и след някой друг пост си говориме с него. И разговорите са повече от креативни.

Та засега Пресата са като краен (да не кажа никакъв) начин за реклама, съгласен съм че за много са направили много, но за нас едва ли ще проявят нужното внимание - така е по-добре и за двете страни. Няма да плащаме за излишни рекламни експерименти, но ето че скоро идва голямото Байт Експо - там може и да се замислиме за нещо.
 

Горе