Луксозна брошурка по пощата брой ли се за offline spam?

tanipo

Well-Known Member
От: Луксозна брошурка по пощата брой ли се за offline spam?

Не съм експерт, но ако ги праща на фирми , мисля данни като адрес на фирмата и име не би трябвало да са лични данни. Ако са само 500 оферти, мисля за фирми става въпрос или? Иначе тия неща вече не можеш да разбереш, кое е ок кое не, кой направил пари направил....после тия дето са направили много пари точно с тези методи, прокарват закони да не може да се ползва метода " в името на народа ",че да не може някой да ги измести от новите. Най-добре е да си направиш сайт и да маркетираш с контент - така сами ще те намерят като им трябваш и конверсията ще ти е голяма.
 

stroej

Active Member
От: Луксозна брошурка по пощата брой ли се за offline spam?

Според мен не е спам и е хубаво да се направят няколко неща:

1. Разчупи стеретипа на плика - нека бъде в различен цвят примерно
2. Адресирай го поименно, щом имаш адресите и имената си в голяма +. Макар и Фози да е против това, 90% от нас биха отворили и прочели плика и съдържанието от чисто любопитство.
3. Най-добре ги раздй лично. 500 адреса не са много и ако са в близки райони още по-добре.

По-подробно съм го описвал в един мой ebook :) Така че е доказано, че изброените по-горе стъпките действат.
 

Frik

Active Member
От: Луксозна брошурка по пощата брой ли се за offline spam?

Първо искам да благодаря на всички ви за страхотните мнения! Ето за това преди да направя каквото и да било, първо питам тук! :wink:

По-правилният вариант е да отделите време и да откриете и телефони на съответните лица, ако не разполагате с тях все още. Да разговаряте с тях и да получите съгласието им да изпратите брошурата си. Много малко хора биха ви отказали. И вече не е непоискано търговско предложение! На тези, които не желаят, просто не изпращате. Така знаете точно колко брошури да си подготвите (спестявате си разходите за останалите) или намирате начин да допълните списъка си до 500 потенциални клиента. След разговора с вас те вече ще очакват вашата информация. Другият канал, по който губите, е секретарката-филтър (ако не става въпрос за клиенти - физически лица, разбира се). Намерете начин да разберете кой точно е човекът, от когото зависи да вземе решението да бъде ваш клиент или не. Адресирайте писмата си персонално до отговорния фактор.
За потенциалните клиенти имам име, адрес, телефон и на фирмите имам имената на управителите, така че мога да се свържа директно с тях, а не със секретарките им. (btw: някой извършва ли такова прозвъняване като услуга?) Най- голямото ми притеснение е, че няма как да се обоснова от къде им имам контактите...

Не съм експерт, но ако ги праща на фирми , мисля данни като адрес на фирмата и име не би трябвало да са лични данни. Ако са само 500 оферти, мисля за фирми става въпрос или?
Около 500 потенциални клиента от който 60 % физически лица и 40 % фирми (ЕТ и Юридически лица).

Тук губите от това, че ще разпространявате по пощата - докато ги получат, може и да са ви забравили вече. Помислете дали нямате възможност да ги доставите лично или с куриер.
с личното адресиране и пробиването през филтри е най правилно (единствено по голям ефект може да имаш ако го носиш лично и искаш среща) :)
3. Най-добре ги раздй лично. 500 адреса не са много и ако са в близки райони още по-добре.
Не мога да ги раздам лично, защото са 500 адреса пръснати из цяла България. Просто физически ми е невъзможно от към време и средства да обиколя всички от врата на врата...

1. Разчупи стеретипа на плика - нека бъде в различен цвят примерно.
Плика ще е много "шукаритетен" - стилен и изчистен, а брошурата ще е оформена като инфографика за продукта, за да е максимално интересна...

Най-добре е да си направиш сайт и да маркетираш с контент - така сами ще те намерят като им трябваш и конверсията ще ти е голяма.
Правя го в момента, въпреки, че пингвина ме удари преди да съм готов и сега ще ми е малко трудничко да го върна в челните места...

По-подробно съм го описвал в един мой ebook :) Така че е доказано, че изброените по-горе стъпките действат.
От къде да си дръпна книгата ти или се продава някъде?

Благодаря ви още веднъж!
 

Frik

Active Member
От: Луксозна брошурка по пощата брой ли се за offline spam?

Извинявам се че "вдигам" толкова стара тема, но да попитам малко уточняващ въпрос...
Въпросните потенциални клиенти станаха вече 1000, а аз още не съм изпратил нищо, тъй като се притеснявам да не ми зашият някаква глоба...
Та, според вас възможно ли е да ме глобят, ако:
1. Данните за контакт на тези 1000 фирми/частни лица са поместени в публичен регистър до който всеки има достъп
2. Информацията в брошурата е пряко свързана с дейността, която развиват въпросните фирми/частни лица.

Благодаря предварително...
 

danko6

Well-Known Member
От: Луксозна брошурка по пощата брой ли се за offline spam?

Извинявам се че "вдигам" толкова стара тема, но да попитам малко уточняващ въпрос...
Въпросните потенциални клиенти станаха вече 1000, а аз още не съм изпратил нищо, тъй като се притеснявам да не ми зашият някаква глоба...
Та, според вас възможно ли е да ме глобят, ако:
1. Данните за контакт на тези 1000 фирми/частни лица са поместени в публичен регистър до който всеки има достъп
2. Информацията в брошурата е пряко свързана с дейността, която развиват въпросните фирми/частни лица.

Благодаря предварително...
Аз понеже не съм много компетентен по този въпрос,но тези дни и аз силно се интересувам от e-mail маркетинга.В BHW гледам доста го използват за реклама и продажби на продукти.Като има хора които пращат и по 3000 мейла дневно.Правят списък с имейли от даден сайт и примерно е на тематика компютри, после през определени интервали изпращат съобщения за други сайтове или направо с оферти за продукти към този списък.Все още не съм наясно точно с цялата процедура така че и аз ще съм благодарен ако някой сподели :)
 

Горе