Маркетинг В Пазарна Ниша...

Blinky

Owner
Един от страхотните неща отностно Интернет е как той работи като напълно отнасяща се към нещо тема. Енциклопедията, речника, белите и жълти страници и дори картите се превърнаха в старомоден начин на получаване на информация, след навлизането на Интернет. Как помага това за афилиейт (affiliate) маркетолога? Лесно ли е? Големите пари в Афилиейт Маркетинга (affiliate marketing) се намерен в Ниша - Маркетинг (niche marketing).

Преди да въвлезем в това, Какво точно е ниша маркетинг? Ниша маркетинг е маркетинг за определена група вместо за цялата публика. Сега, на пръв поглед, това звучи молко странно. Не искате ли всички да купуват от вашият сайт? Разбира се че иската, но правейки сайт, който се обръща към всички и песането на съдържание, което да продава продуктите ви на всички е невъзможно. Ето защо ниша маркетинга е необходим. Избирате продукт, да кажем бастуни и помощни трапци и правите най-доброто за да маркетирате тези продукти. Когато се заемете с продукт в опр. ниша, трябва да се запитате серия от въпроси.

• Кой ще купува от вашият продукт? Е, Ако продавате гореспоменатите продукти, шансовете да продавате на много тинейджъри не са големи. Пазарат ви ще се наклони към по-възрасните, така че ще е необходимо да напишете копие което да се отнася за по-възрастна аудитория. Дружте стила на писате прост и с походящете жаргони.

• Какви преимущества има продукта ми? В този случай, компанията е такава която прави качествени продукти за поколения наред. Може да си поиграете с историческите аспекти, както и с качествените. Можете да имате предвид и пиковите и периоди на продажба. Всеки продукт там има листа е преимущества, които можете да подчертаете. Обедете се че ги знаете и че споменавате всеки един от тях.

• Дали познавам достатъчно добре този продукт за да пиша интересно и ново съдържание всяка седмица? Това е големият въпрос. Ако сте заинтрегуван от коппанията и харесвате тези продукти, тогава това ще имате увереност в това което правите, и писането на ново съдържание всяка седмица няма да ви представлява проблем. Ако сте съгласен да сте партъори в афилиейт програма (affiliate program), само защото комисионите са високи и не разбирате нищо от този продукт, който продавате, то е хубаво да се преорентирате.

Докато ниша маркетинга може да звучи малко отделен в това лице, той наистина е начин за правене на пари. Правейки сайта си фокусиран и концентриране на енергията върху определена група хора, ще изглежда по-справедлив и можете да разчитате на по-бодър бизнес (business) без съмнение.

------------------------------------------------------------------------------
Какво е Affiliate Marketing - Как се изкарват пари със сайт
 
  • Like
Реакции: Dean
Blinky каза:
....

Ако сте съгласен да сте партъори в афилиейт програма (affiliate program), само защото комисионите са високи и не разбирате нищо от този продукт, който продавате, то е хубаво да се преорентирате.

...

Не съм напълно съгласен, човек винаги може да се научи (ползвайки интернет :)) щом нишата му харесва :)
 
Аз предпочитам да мисля за Интернет бизнеса... и по-скоро за уеб сайт бизнеса като за възможност да направиш даден уеб сайт много полезен. Тогава стойността му нараства и печеленето на пари става неизбежно... било чрез директна реклама или чрез affiliate програми.

Всъщност affiliate програмите не отчитат алтернативната цена на рекламата и затова са много удобни или за уеб сайтове, които могат да продават здраво съответния продукт (5-10%) или за компаниите, които си спестяват пари от реклама (90-95%).

Вижте, че теоретично е "добре" в Google Adwords да ти вижат рекламите и вместо да click-ат на тях да ходят направо на URL-to. Практически обаче не е така, защото колкото по-нисък е CTR-a ти, толкова по-висока става цената за това да се показва рекламата ти. ТОест с един клик напракя плащаш, колокото за други 20.

... такива ми ти работи :)
 
Е бате прoпускаш Private Label Reseller програмите те са си хардкор :) Дават ти сайт / магазин в които изглежда все едно че ти си мершанта а афилиеит програмата е пеимънт геитуеи. Набиваш си марката на сайта имаш си реордери ...

такива ми ти работи :)
 
От: Маркетинг В Пазарна Ниша...

първо,здравейте на всички,имам малко въпроси и ако някой може да отдели от времето си може да ми даде съвет.имам туристически сайт и по скоро сайт за хотели,вили,къщи за гости....смея да кажа че сайта е доста добре структуриран..не е изработен от мен аз съм просто собственик и не разбирам от дизайн,програмиране и.т.н,та въпросния сайт е на 6 месеца и за вили и къщи за гости върви доста добре но за хотели конкуренцията е обийствена,какво ли не съм пробвал,какво ли не съм изчел и и уж за google си има разни основни правила но доста сайтове не съ спазили никакви правила а са на първа страница-зле изглеждащи и неправилни мета тагове а се индексират доста добре от търсачките,вярно е че са по стари сайтове но това не ме топли особено:)) сайта е хотели-вили.ком,регистриран е в стотици дириктории,соц мрежи,блогове,търсачки и каталози,анализ на конкуренцията,мн добре подбрани мета тагове,информация има доста в сайта,няма празни страници абе където се вика не спя...постоянно правя нещо но не става и нестава:)))явно е доста трудно но от опита ми разбрах че и само с платена реклама не става,конкурентни сайтове дават доста пари за adwords и след това пак са на 15-20 стр,но спирам дотук,моля ако някой има желание да прегледа сайта и да си сподели мнението.......
БЛАГОДАРЯ ВИ ПРЕДВАРИТЕЛНО
 
От: Маркетинг В Пазарна Ниша...

SORRYYYYYYYYY
ИМАМ МНЕНИЕ ПО ТЕМАТА
но точно в момента нямам време да го напиша, защото е преклено далго
и просто така си отбелязах няколко темички, които ме заинтригуваха
съжелявам
интересна статия
поздравления
тия дни, ако ми дадете възможност, ще изрзя своето виждане
ПРИЯТЕН ДЕН!
 
Последно редактирано:
От: Маркетинг В Пазарна Ниша...

Интересна статия, но смятам, че ако наистина се насочиш към определена ниша с много желание и хъс, ще намериш всички отговори. :)
 
От: Маркетинг В Пазарна Ниша...

Статията ми допада. Ивайло Пенчев казва, че всичко става с много търпение и още повече работа. Каза също, че ако успеем да станем богати за няколко години, вместо за 15, ще ни мрази всичките един по един :)
 
От: Маркетинг В Пазарна Ниша...

Темата е интересна и неизчерпаема от гледна точка на цели и подходи. Въпреки това, за мен има няколко основни принципа касаещи методологията за анализиране на информацията.
Независимо какви анализи правите, било то маркетингови, финансови или други, трябва да знаете, че аналитичността на информацията е много важна. Колкото повече тя е раздробена на съставни части, толкова по-точно и ефективно ще може да се анализира с нея. По този начин, използваната информация ще ви позволи да имате различни гледни точки и по-обективен поглед върху анализирания масив. Друго важно нещо е и до колко гъвкав е подхода ви за анализи на събраната информация, честотата на нейната актуализация, възможности за съпоставителна гледна точка и възможности за вмъкване на допълнителни критерии. Има една основна логика при анализаторската практика: БРАК ПРИ ВХОДА, ВОДИ ДО БРАК НА ИЗХОДА, което подсказва, че дори и да проектирате идеалните инструменти за анализ, ако не съумеете да се сдобиете с качествен информационен масив, то работата ви ще се обезсмисли.
 

Горе