Нова услуга - дистанционно решаване на компютърни проблеми - хардуерни, софтуерни

От: Нова услуга - дистанционно решаване на компютърни проблеми - хардуерни, софтуерни

Бе кви ревюта кви глупости :)
Бави, забива: (стъпка по стъпка)
-Видео драйвери и кодеци
-Преинсталация с формат
-Търкане на харда на ниско ниво (бед секторите НЕ БАВЯТ машината)
-Чек на температурата на цпу/видео/випсет - съответно почистване със смяна на паста и мейби вентилатор
Пич ти мнения ли трупаш? Дръж се естествено и ако можеш да помогнеш просто се свържи с dimitar_ak и бъди полезен.
 
От: Нова услуга - дистанционно решаване на компютърни проблеми - хардуерни, софтуерни

За кое да помогна?? Нали това правя!! Вие първото "ревю" дадохте неква ултра заучена глупост след точно 8 часа умуване :lol: Толкова ще ви и бъде читава услугата...намерил си некой ламс с 3 години стаж в мост дето е пипнал има няма 100 машини и си мислите, че това ще го превърнете в бизнес ли ахахахахах Самата ви оферта/обява ли квото е там е пълна скръб и трагедия, така че реших за да не е мега спам поне на Димитър да помогна, щото вашиот съпорт е гола вода и кал по гърба :)
 
От: Нова услуга - дистанционно решаване на компютърни проблеми - хардуерни, софтуерни

Не че защитавам Иво, но всеки има право на изява живеем в свободна страна и ти предлагам вместо да спамиш темата излишно и да се правиш а професионалист ( какъвто не си ), да пожелаеш успех или ако можеш да дъдеш съвет на пичовете защото те поне имаха смелостта да започнат, а не са хейтъри в тъмна стая ( надявам се и ти да не си )
Може и да не са професионалисти или пък супер добрите, но биха били полезни на голяма част от хора на които просто не им се занимава да учат това което те вече знаят.
Друго да добавя, прави разлика между съпорт и IT специалист, предлагам ти да спреш да се излагаш пейстър...

П.С.: Момци, ако Ви трябва хелп за MAC OS, Ubuntu-server/Debian -> Л.С. :)
 
От: Нова услуга - дистанционно решаване на компютърни проблеми - хардуерни, софтуерни

Разбрахме вече за твоя мак, 10 пъти спомена, че имаш мак от 1-2 години, НЕ СМЕ СЛЯПИ :)

Не ми бръщолеви глупости, а виж че по скоро се опитах да им дам съвет - ДА ИМЕНО ОТ ОПИТЪТ СИ...и да ПРОФЕСИОНАЛИСТ СЪМ - оправям щайгите и омазванията на такива разбирачи като теб от 15 години. И ДА ЗНАМ КАКВО Е СЪПОРТ повече от всеки друг тук.
 
От: Нова услуга - дистанционно решаване на компютърни проблеми - хардуерни, софтуерни

Айде като си про ми кажи как ще инсталиаш Windows OS на лаптоп незнаен модел от 2002год. без CD/Floppy, на който биос-а не му позволява буут през USB и мрежовата му карта не работи за PXE клиент ( ако въобше знаеш какво е т'ва ПРО ).
Сигурен съм че ще изпраскаш някой смотан ламерски метод който си намерил след търсене в гугъл.
МОМКО такива като теб сте ми ясни, когато аз съм минавал по тоя път, ти си играл супер марио на нинтендото на баба на телевизора.
И НЕ не правиш разлика между съпорт и IT специалист:
-->
щото вашиот съпорт е гола вода и кал по гърба
Това не е съпорт! Защото решава проблемите, а не ги препраща.

Убедих се вече -> Ти си хейтър, който най-вероятно работи като съпорт и нямаш работа в свободното си време и си много саднат за да хейтиш хората с желание за успех и цел.
Айде сега иди си обратно в офиса за вдигаш телефончето на клиентите и да им обясняваш как да си оправят компютъра.
 
От: Нова услуга - дистанционно решаване на компютърни проблеми - хардуерни, софтуерни

Бе кви ревюта кви глупости :)
-Търкане на харда на ниско ниво (бед секторите НЕ БАВЯТ машината)
Тук си в грешка ... При записана информация на сектор, който в последствие става лош, при опит за четене от него, главата започва да се мъчи да го прочете, връща се в първоначалното си положение, пак отива и се опитва да чете ... чува се едно специфично прещракване...

Ако не си съгласен с мен, ще ти дам един полуумрял хард с този проблем ;)

П.П.

Гледам има още едно ревю, преди време ми изгоря дънота и хард-а на лаптопа, смениха ги гаранционно от Dell. Последната седмица обаче лаптопа доста забива, даже клип от vbox не може да се гледа нормално забива от време на време, днеска пуснах една проверка и има bad сектори на хард диска. Ако може да ми помогнете да установим причината на забиванията и ако е хард-а вече или нещо което не е е софтуерно и можем да решим с преинсталация или нещо такова, ще ходи в сервиза, гаранционен е още, най-важното ми е да установим от къде идва проблема.

Довечера ще ти кажа една програма за изолиране на лоши сектори. Ако имаш много информация, изолирането може да отнеме до няколко денонощия.
Ако е тръгнал да деградира харда (поява на нови и нови лоши сектори), оправия няма :)
 
  • Like
Реакции: mid
От: Нова услуга - дистанционно решаване на компютърни проблеми - хардуерни, софтуерни

Яко детската градина тука е превзела форума :)

Колко ли кинти сте потришили на вашите да се правите на майстори :lol:
 
Re: От: Нова услуга - дистанционно решаване на компютърни проблеми - хардуерни, софту

Яко детската градина тука е превзела форума :)

Колко ли кинти сте потришили на вашите да се правите на майстори :lol:

Хейтърите в този форум не процъфтяват. Особено тези, които са регистрирани преди месец. Поспри се малко.
 
От: Нова услуга - дистанционно решаване на компютърни проблеми - хардуерни, софтуерни

Хейтър си когато трябва и ако ти се отдава разбира се. Колкото до това, че не процъфтявали - добре знаеш че е чист мит :) Ти също си хейтър, не се прави на Дора Габе, кога забрави как храни ония дето били порязали блога ти на оня измисленият конкурс?? Всички хранят, всички са хейтъри - точка по въпроса. Който не го прави, просто е поредният позьор- гъзолизец.
Обаче идеата е да го правиш когато трябва :wink:
 
Re: От: Нова услуга - дистанционно решаване на компютърни проблеми - хардуерни, софту

Хейтър си когато трябва и ако ти се отдава разбира се. Колкото до това, че не процъфтявали - добре знаеш че е чист мит :) Ти също си хейтър, не се прави на Дора Габе, кога забрави как храни ония дето били порязали блога ти на оня измисленият конкурс?? Всички хранят, всички са хейтъри - точка по въпроса. Който не го прави, просто е поредният позьор- гъзолизец.
Обаче идеата е да го правиш когато трябва :wink:

В грешка си. Онова не беше хейт, бяха представени доказателства, доводи и т.н. Имаше нещо градивно в цялата ситуация.

Докато при теб, ти просто влезе се изсра против услугата и започна да обясняваш видиш ли как ти си бил най-великия.
 
От: Нова услуга - дистанционно решаване на компютърни проблеми - хардуерни, софтуерни

Напротив! Никога не съм писал в нечия тема с лоши чувства. Виж как започнах - с инстински съвет, а не с мазнене от сорта на "имам мак от оня ден.. ако искате помощ... :D Тоя съвет бате го давам ОТ ОПИТ, не от гъзария. Ако съм искал да се правя на гъзар и да трупам форимният ви рейтинг, щеше да си проличи - повярвай :wink: Сепнах се първо заради така нареченото "ревю" онова със заразеният уйнап, после разбира се на Иво, че вместо да си погледне "услугата" се огледа у тоя със съветите.
А ти не правиш в момента нищо повече от прословутата сляпа защита на "по-стар" юзер, с което разбира се сам знаеш, че с нищо не помагаш нито на него, нито на дерзанията му за нещо по-иновативно.
Като предлага нещо в което и сам не е сигурен и то в среда гъмжаща от хиени и разбирачи, ще трябва да търпи и тъпи копилета кат мен - това е положението :)
 
От: Нова услуга - дистанционно решаване на компютърни проблеми - хардуерни, софтуерни

Напротив! Никога не съм писал в нечия тема с лоши чувства. Виж как започнах - с инстински съвет, а не с мазнене от сорта на "имам мак от оня ден.. ако искате помощ... :D Тоя съвет бате го давам ОТ ОПИТ, не от гъзария. Ако съм искал да се правя на гъзар и да трупам форимният ви рейтинг, щеше да си проличи - повярвай :wink: Сепнах се първо заради така нареченото "ревю" онова със заразеният уйнап, после разбира се на Иво, че вместо да си погледне "услугата" се огледа у тоя със съветите.
А ти не правиш в момента нищо повече от прословутата сляпа защита на "по-стар" юзер, с което разбира се сам знаеш, че с нищо не помагаш нито на него, нито на дерзанията му за нещо по-иновативно.
Като предлага нещо в което и сам не е сигурен и то в среда гъмжаща от хиени и разбирачи, ще трябва да търпи и тъпи копилета кат мен - това е положението :)
Услугата си е услуга. Ако не ти харесва просто я подминаваш. Човека, който реално я предлага е с над 10 годишен стаж. Мислиш ли, че можеш да му направиш наклон на оная работа дори и без ръце ... дръж се естествено, че наистина вече ще почервенееш. Защо спориш с всички като никой не ти иска мнението?
 
От: Нова услуга - дистанционно решаване на компютърни проблеми - хардуерни, софтуерни

Услугата е услуга когато я докажеш като такава. За сега е само яка излагация :wink:
А колкото до ЧовекЪТ - първо, ако разчиташ само на него си умрел отсекъде, после по въпросът за наклона - гаранция още го изкачва, до като аз отдавна съм слязал, седнал съм си, и наливам поредната биричка :rolleyes:
 
От: Нова услуга - дистанционно решаване на компютърни проблеми - хардуерни, софтуерни

Ето за това го обичам тоя форум, всеки може да влезе и да се изсере или направо на окепази темата на колега без никакъв проблем.

Да автора, тука в бг такива услуги каквито предлагаш не процъфтяват по простата причина, че всеки които знае от къде се пуска компа и знае да чете и пише по форуми, а за такива елементарни проблем които може да решите remote винаги ще се намерят няколко човека които ще помогнат безвъзмездно във почти всеки форум, дори и бгмама. Не ти го казвам с лошо просто ще си спестиш неври и време...
 
От: Нова услуга - дистанционно решаване на компютърни проблеми - хардуерни, софтуерни

тъпи копилета кат мен

Сам си го каза... +1
Пий си бирата и остави хората да си вършат работата, тук не е място за теб :)
 
От: Нова услуга - дистанционно решаване на компютърни проблеми - хардуерни, софтуерни

Услугата си е валидна и просто ще игнорираме всички "убавци" дето украсиха поста :) . Относно нея отговарям вече само на ЛС. Ако иска някой още нещо да ми обяснява нека също е на ЛС, Скайп, телефон, може и лична среща :)
 
От: Нова услуга - дистанционно решаване на компютърни проблеми - хардуерни, софтуерни

Направете си сайт? Или поне блог/страница с контакти и фийдбек форм-а, опция за коментари от потребители?
 
От: Нова услуга - дистанционно решаване на компютърни проблеми - хардуерни, софтуерни

Направете си сайт? Или поне блог/страница с контакти и фийдбек форм-а, опция за коментари от потребители?
Това е временна услуга, за момента няма смисъл :) мерси за предложението
 

Горе