Продавам работещ онлайн магазин за авточасти, изграден на WordPress + WooCommerce, с активни интеграции, доставчици и партньорства.
В проекта са вложени много часове работа и оптимизация - структура, филтри, продуктова база, инвентар, автоматизации и логистика са изградени така, че магазинът да функционира без нужда от голям екип.
Фиксирани текущи разходи:
В силни месеци сайтът генерира 10 000-15 000 посещения - това са неорганични посещения. Органичните посещения са около 600 на месец.
Основният канал за продажби в момента е Facebook Ads, като кампаниите в последните месеци се използват основно за бранд разпознаваемост и трафик. SEO е базово, но при наличие на толкова продукти потенциалът за органичен ръст е значителен.
Бизнесът е подходящ за човек, който иска да работи в e-commerce сектора без да започва от нулата. Инфраструктурата, доставчиците, договорите, продуктите, логиката и рекламните канали вече са изградени. Има направена основа - развитие е въпрос на стратегия, бюджет и желание за растеж.
Завършвам с линк към сайта: https://carmart.bg/
Оборот от началото на годината: Малко над 37 000 лева.
!!! Важно: Над 50% от този оборот е генериран за 2 месеца. В началото на година сайтът все още не функционираше напълно, а в последните месеци, изключвайки Ноември, ограниченото ми време в семеен план не ми позволява да му отдам нужното внимание.
Марж на продуктите: Между 30% и 100%+.
Цена: По договаряне. Имам търсена сума в главата, но съм отворен към предложения. Не търся и целя бърза продажба на всяка цена, действам си го с удоволствие, но времето ми в семеен план става все по-силно ограничено, за да давам нужното на проекта.
В проекта са вложени много часове работа и оптимизация - структура, филтри, продуктова база, инвентар, автоматизации и логистика са изградени така, че магазинът да функционира без нужда от голям екип.
Фиксирани текущи разходи:
- Домейн: 80 лв/година
- Хостинг: 50 лв/месец
- Счетоводител: 150 лв/месец
- Canva: ~15 USD/месец
- CookieYes: ~8 USD/месец
- Google Workspace (email & drive): 8 EUR/месец
- Cron-job: ~10 EUR/година
Поддръжката е ad-hoc, без задължителен месечен разход.
Това са текущите разходи при мен, те разбира се могат да бъдат оптимизирани от новия собственик, според неговите нужди.
Рекламният бюджет е по избор - от 0 до 3500 лв/месец. Това е диапазона на бюджет, с който съм оперирал аз до момента.
Какво включва бизнесът
- ~15 000 активни продукта
- Интегриран договор с MyPOS + наложен платеж
- Договор с Еконт
- Достъп до XML supplier feed + активна дропшипинг интеграция
- Партньорства с доставчици в почти всички областни градове - или се взема на място, или се доставя
- Изградена структура по марка/модел автомобил - клиентът достига до правилните продукти бързо
- Всички визуални материали и банери са налични в Canva проекта
- Facebook и Instagram страници с опити за поддържано съдържание
В силни месеци сайтът генерира 10 000-15 000 посещения - това са неорганични посещения. Органичните посещения са около 600 на месец.
Основният канал за продажби в момента е Facebook Ads, като кампаниите в последните месеци се използват основно за бранд разпознаваемост и трафик. SEO е базово, но при наличие на толкова продукти потенциалът за органичен ръст е значителен.
Бизнесът е подходящ за човек, който иска да работи в e-commerce сектора без да започва от нулата. Инфраструктурата, доставчиците, договорите, продуктите, логиката и рекламните канали вече са изградени. Има направена основа - развитие е въпрос на стратегия, бюджет и желание за растеж.
Завършвам с линк към сайта: https://carmart.bg/
Оборот от началото на годината: Малко над 37 000 лева.
!!! Важно: Над 50% от този оборот е генериран за 2 месеца. В началото на година сайтът все още не функционираше напълно, а в последните месеци, изключвайки Ноември, ограниченото ми време в семеен план не ми позволява да му отдам нужното внимание.
Марж на продуктите: Между 30% и 100%+.
Цена: По договаряне. Имам търсена сума в главата, но съм отворен към предложения. Не търся и целя бърза продажба на всяка цена, действам си го с удоволствие, но времето ми в семеен план става все по-силно ограничено, за да давам нужното на проекта.
