Онлайн магазин - представяне на продуктите

freestyler

Member
Ясно е че за съвременната търговия представянето (рекламата) на продуктите е от първостепенна важност.

Въпроса ми е към собствениците на онлайн магазини.
Какво мислите за подобен тип представяне на продукти и има ли почва у нас в близко бъдеще?
http://www.productsphoto.info/360-degrees
 
От: Онлайн магазин - представяне на продуктите

Харесва ми. За определени продукти е неприложимо, но за други бива. А цената каква е?
 
От: Онлайн магазин - представяне на продуктите

Моля за контакт на ЛС със скайп, за да поговорим.
 
Приложимо е според мен, но най-добре ще е за продукти, които са по-детайлни, като идеален пример биха техника или играчки. За дрехи и обувки най-подходящ е модела, които използват Amazon или SportsDirect - там имат 1 основна картинка с прилежащи 3 или 4 други, като е снимките са от различни позиции, за да даде пълна представа за него. В някой случаи вървят и сертификати. Примерно, на един часовник в Amazon бяха прикачили снимка скриншот на сертификат, който казваше, че 7те камъка в него за истински диаманти. Естествено бяха изкуствени (по изкуствен път направени, но истински) диаманти, но с него конверсията се вдига с няколко % повече. Това е доста успешен трик.

Аз съм повече за мнение да се работи по-малко за интерактивност, а повече за конверсия. Но може някой да не се съгласи с мен. Важното при този тип представяне е да върви с добро ревю, няколко позитивни коментара, добра цена и естествено лесен за поръчване, без много пречки. Важен елемент е и помощните инструменти тук. Като пример пак ще дам SportsDirect с тяхната таблица показваща кой размер на какво отговаря, за да могат и самите потребители да знаят, че купуват точно това, което искат. Някой прибавят и малки видео ревюта, както и менюали към него. Вече е въпрос на продукт и концепция на сайта.
 
От: Онлайн магазин - представяне на продуктите

тео - цената е като за нормална снимка за онлайн магазин х броя на снимките използвани за завъртането. Ще ти изпратя ЛС с радост ще отговоря на въпросите ти.
Хубавото и различното в конкретния демонстриран начин е възможността за голям размер на изображението (резолюция) например HD 1980х1080 и да се използва за презентации.


Blinky - да, за успешен онлайн магазин всичко е от значение, но без да говорим за конкретни стоки няма да можем да дадем категорично решение, всичко е индивидуално.
За мен ключовата дума е "доверие" тоест клиента трябва да повярва на търговеца, че стоката която ще получи ще работи и ще е във вида в който я вижда.
Трябва да има отношение - не мога да си обясня как, някой ще поръча от онлайн магазин в който няма никаква информация за фирмата, няма име, телефон, адрес нищо само някаква форма за контакт!? Според мен тези магазини така или иначе нищо не продават, което си е техен проблем, но лошото е че мътят водата за останалите (истинските) онлайн магазини и оронват авторитета на цялата онлайн търговия в България.
 
От: Онлайн магазин - представяне на продуктите

Броя на снимките за завъртането трябва да е винаги един и същ, следователно очаквам отговор на въпроса на тео. HDR ли са снимките, не са ли? С какъв софтуер ги стичвате - Photoshop, Autostitch..? Продуктите при вас ли се носят, вие ли идвате?
А ако просто питаш дали има почва у нас, то това много зависи от отговорите на зададените от мен въпроси.
 
От: Онлайн магазин - представяне на продуктите

Броя на снимките за завъртането трябва да е винаги един и същ, следователно очаквам отговор на въпроса на тео. HDR ли са снимките, не са ли? С какъв софтуер ги стичвате - Photoshop, Autostitch..? Продуктите при вас ли се носят, вие ли идвате?
А ако просто питаш дали има почва у нас, то това много зависи от отговорите на зададените от мен въпроси.
С ето това се 'стичват':
http://www.mathieusavard.info/threesixty/demo.html

ПС: Към автора: сайтът ти зарежда jQuery цели 2 пъти и то различни версии. Единият е излишен и е предпоставка за леки осирания.
 
От: Онлайн магазин - представяне на продуктите

Броят на снимките (позициите на продукта) е произволен избира се от клиента. За повечето продукти 3 - 4 позиции (снимки) са достатъчни. За стоки с много детайли по тях снимките могат да стигнат до 48. На демото обувката е с 24 снимки, а бутилката с 6. За цени моля разгледайте сайта там ги пише.
Снимките не са HDR. HDR техниката е за инериор пейзаж и тн. - там където сцената не може да се освети както трябва.
При конкретното демо снимките не се стичват. Използва се джаваскрипт за да им се предаде интерактивност. Всяка снимка си е отделна и може да се използва и самостоятелно.
Вижте поста на Noke - ние не продаваме софтуер, а качествено заснети снимки на продукти. Като има хубави снимки има много варианти да им се предаде инерактивност.
При останалите варианти .swf .mov и тн. винаги има влошаване на качеството на изображението и файловете стават прекалено големи затова прозорчето за изглед често е едва 300 - 400 пиксела по широката му страна. Тук това неудобство е избегнато.
Продуктите снимаме в нашето фотостудио, като се ползват куриери, но можем да снимаме и на място при клиента.

Тук има много собственици на онлайн магазини и много собственици на фирми, които поддържат сайтовете и консултират собствениците на онлайн магазините затова питам.
Харесва ли ви? Защо бихте поръчали такова представяне? Защо не бихте поръчали?
 
От: Онлайн магазин - представяне на продуктите

HDR не е само за интериор и пейзаж и определено не означава, че се прави защото обекта не е осветен както трябва, а защото матриците нямат достатъчна чувствителност да хванат едновременно най-тъмните и най-светлите области с достатъчно добър еxposure. Както и да е, това не е толкова важно.
Важно беше уточнението, че за тази обувка, която не смятам, че е толкова сложна са използвани 24 кадъра, което не е малко.
Не съм имал предвид, че продавате софтуер, интересно ми беше с какво се стичват, но Noke вече го каза.
Изпращането и получаването с куриер също ще оскъпи снимките.

Идеята може би е добра, но на какви собственици на онлайн-магазини разчитате, защото тези, които продават стоки на чуждестранни производители си имат готови и качествени снимки и няма да инвестират пари в преснимане, пък било и 360 градусово. От друга страна, тези които произвеждат собствени продукти в България трудно биха инвестирали засега в подобни снимки, тъй като и обикновените ще им свършат същата работа.

P.S. Може би за продукти, които е важно да имат и изглед отзад/отстрани, и ако така или иначе ще се снимат 4-6 кадъра, то тогава може да се направят в 360 градуса, но цялата хамалогия ще е по-скоро за постигане на някаква по-авангардна визия и бягане от стандартното, а не толкова с цел да е полезно за клиентите.
 
От: Онлайн магазин - представяне на продуктите

Идеята е добра. 100 продукта = 1 лв. на продукт = 100 лв. (ако правилно съм разбрал сайта).
Дали е нужно ?? Според мен за момента не. Може и да увеличи продажбите, но всички клиенти си искат опция за куриер и преглед преди да се плати. Едно е да гледаш снимки, друго е да пипаш с ръка (едно е да гледаш порно, друго е да правиш секс). Иначе в далечно бъдеще определено ще се наложи такова завъртане на продуктите за да може да се огледа отвсякъде.
 
От: Онлайн магазин - представяне на продуктите

Ето още два примера за 3D продуктова фотография от България:

http://demo.bg360.net/offers/3d-object-white.php с използване на чисто бял фон
http://demo.bg360.net/universamg/01/ със сменящи се разновидности на артикула

За съжаление в България се търсят прости и евтини решения и не знам дали ще е вървежен подобен род фотография.

към автора: "Продукти в 360 гадуса" изядено Р
 
Последно редактирано:
Ще е доста вървежен, но говорим вече и за друг тип клиенти. Такива, които имат за цел да дадат повече инфо на потребителя, клиента.

Защо не разработки за двигатели да не се радват на този тип представяне на продукта. Все пак говорим за инженери, които ще искат да видят и най-малката извивка на елемента. Но определено за масовия пазар - ще срещнеш трудности, особено ако услугата многократно надвишава обикновените практики за представяне.

Виж кои биха били потенциалните ти клиенти и прецени. Аз лично бих разчитал на основни фактора при тях - платежоспособност и специфика на сферата, в която е той. Има бъдеще, но виж точно в кои области е то. Не е за всички, но и никой гледа вече да не прави масови неща. Специализацията е много добър начин да се отличиш и да имаш свой малък нишов сегмент. ;)
 

Горе