Онлайн шопинг клубовете

webmaster

Member
Напоследък се появиха едни затворени онлайн шопинг клубове. Идеята е, че можеш да станеш член само с покана от регистриран вече потребител. Обещават голямо разнообразие на стоки и ниски цени. Обаче нещо ми се губи в целия бизнес модел - каква е идеята членството да се ограничава и затруднява? Нали целта онлайн е точно обратната - да привлечеш колкото можеш повече потребители (клиенти)?

Ето примери:
www.secretsales.com
www.fashiondays.bg
 
Последно редактирано:
От: Онлайн шопинг клубовете

Може би създават елитарен клуб и да търсят платежоспособни лица, знам ли
 
От: Онлайн шопинг клубовете

не е това, те казват, че предлагат "маркови стоки на много изгодни цени", а това не е подход към "елитарни" клиенти...
 
От: Онлайн шопинг клубовете

Това е заради един немски сайт, който бе купен от ибей. Утре ще се разровя кой беше точно. Понеже бяха новатори и имаха успех - нормално е да се появяват подобни.
 
От: Онлайн шопинг клубовете

Няма лошо, ама какъв му е бизнес модела, че нещо не мога да вдяна.
 
От: Онлайн шопинг клубовете

http://www.thisislondon.co.uk/marke...ng-in-on-the-secret-online-bargain-hunters.do
Nish adds that shoppers also enjoy the feeling of exclusivity: "We often get the same feedback. People say: 'I want to tell everyone about your site but I also want to keep it to myself.' They usually do end up telling though, as we offer them e-vouchers for introducing new customers."
За пръв път го чувам този модел и на мен ми стана интересно. След като eBay купуват акции, явно има густо.
http://theupgroup.wordpress.com/2010/05/20/an-exclusive-with…-nish-kukadia-ceo-at-secretsales-com/
A lot of our business model turns ecommerce best-practise on its head. The closed club concept provides our members with a privileged experience and they tell friends and family, creating a viral effect; they’re rewarded when those they have invited place an order. The rewards come in the form of evouchers and these can be used to offset against future purchases and so it can literally pay to be a member of Secretsales.com.
 
Последно редактирано:
хъм големите компаниите са натруплаи твърде много свободен кеш и това ги кара да правят неразумни или в някои случаи дори глупави инвестиции доста анализатори са на това мнение

утре ще допиша за екслузивноста като модел...
 
Последно редактирано от модератор:
От: Онлайн шопинг клубовете

С малко зор го открих
http://investor.ebayinc.com/releasedetail.cfm?ReleaseID=537905

От този немски сайт се почна експанзията. Идеята е продажба на брандове с огромни намаления - до 70-80%. Като се комбинира с имейл маркетинг - та право в десетката.
 
От: Онлайн шопинг клубовете

Така е, освен това когато се появи някоя нова ниша или технология и те се чувстват длъжни веднага да вложат нещо в нея, за да не се окаже, че тя е била златна мина, пък те са я пропуснали.

Мен не ме учудват толкова инвестициите, колкото самия модел на бизнеса. Явно има някаква тръпка на "ексклузивност", която клиентите на такива сайтове изпитват, но това може ли да компенсира ограничаването на свободния достъп и въобще тези сайтове успяват ли да излязат на печалба?
 
май не могат поне англичаните.... уж е екслузивен а:

1. You will receive a 10 (паунда) e-voucher for every friend you recommend as soon as they make their first purchase.

2. Аз се регисрирах съвзем свободно в сикрет сеилс и разглеждам офертите даже верификация не ми поиска по имейла което показва че не успяват да се развиват екслузивно само с препоръчани членове....

все пак да германците са различни като манталитет


имали кеш дали го от ибеи... за бг си мисля че трябва да се направи като при англичаните отворен дават си имеила и ги товариш с оферти ама тогава си се сайт за групово пазаруване без да е частен клуб само така му се казва :)

другото което виждам е в през релиизите че в англииските медии се пише за този сайт още от лятото на 2007
 
Последно редактирано от модератор:
май и в немския може да се регистрирал свободно просто съм много скаран с този език ама има феисбук конект на странизата за регистрация някои за бг не е доразбрал
 
От: Re: Онлайн шопинг клубовете

...другото което виждам е в през релиизите че в англииските медии се пише за този сайт още от лятото на 2007

Това означава, че този модел е просъществувал 4 години! Значи има нещо рационално в него...
 
да де но като е отключен си е просто сайт за групово пазаруване :) нишо по различно :) само трябва да си логнат за да видиш офертите което при много сайтове за групово пазаруване като конкуренция си е убииствено :)

можеби в началото е било добра идея с екслузивноста след това груповото пазаруване които са отключени ги тласка към това и те да са отключени :)

регистрираисе и разгледай :) не иска даже верификация на мейла
 
Последно редактирано от модератор:
От: Re: Онлайн шопинг клубовете

Това означава, че този модел е просъществувал 4 години! Значи има нещо рационално в него...

Понеже знам този сайт от доста време, гъдела беше в намаленията. Първоначално не можеше да се влезе без покана. Но сега явно е друго.
 
От: Онлайн шопинг клубовете

Само не виждам каква е връзката между намаленията и това да ограничаваш (макар и привидно) достъпа...
 
От: Онлайн шопинг клубовете

Еми идеята е че забранения плод е най-вкусен и само чрез покана влизаш, един вид екслузивност/елитатност дет виках, чиста залъгалка за масите. Да си мислят че си нещо, и да имаш стимул. Просто са завъртяли принципа на груповото пазаруване, има редица други подбни модели за лимитиед нумбер, сещам се веднага за Lyoness това е един голям МЛМ, за отстъпки от редица световни вериги и бранодве от всякъде трупаш точки. БГ още не е почнал официалния promoting stage, но той е вече за широката маса тези които са се включили по рано те ще намажат.
 
Re: От: Онлайн шопинг клубовете

Само не виждам каква е връзката между намаленията и това да ограничаваш (макар и привидно) достъпа...

хъм ами както каза блекаут екслузивност (коеот не винаги се получава) освен това този сайт англииският е с около година по стар от официялният старт на Групон демек може да се каже че е предшественика на сайтовете за групово пазаруване тази концепция доразвита е дала началото на сайтовете за групово пазаруване които са отключени за всички и са им изяли пазара... :)

Ибеи са взели немците заради натрупаната клиентска база предполагам :)


Launched in November 2008, Groupon features a daily deal on the best stuff to do, see, eat, and buy in 43 countries, and soon beyond...
 
Последно редактирано от модератор:
От: Онлайн шопинг клубовете

На такъв сайт бях попаднала още преди няколко години в Бг. Идеята според мен е, че с лимитирания достъп хората ще си мислят, че се включват в нещо специално и уникално, а отстъпките ще са огромни...понеже е само за уж отбрани членове (първосигнално човек остава с такова убеждение).
Излишни регистрации и глупости мен лично ме отблъскват от подобно начинание. А концепцията не е както на сайтовете за групово пазаруване, а по скоро това е сайт предимно за дрехи и обувки, в случая без голямо разнообразие.
 
От: Онлайн шопинг клубовете

Преди няколко вечери позната сподели за фешъндейс че е голяма лудница , дори и да се регнеш. Харесаш ли си нещо докато се ослушаш и не приключиш поръчката бързо най-вероятно се хващаш за палците. Незнам дали идеята е за мейл маркетинг но скоро щели да имат разпродажба на щанд в ЦУМ. И щяло да бъде няква лудница. Съмняваме като отидеш офлайн да си пазаруваш да успеят да ти запишат имейла. Но май и тази разпродажба щяла да бъде за отбрани т.е. регистрирани. Въпроса е какво става с маржа на тия стоки след като ти продават примерно женски обувки които струват 200 лв. за 50лв.
 
От: Онлайн шопинг клубовете

Харесаш ли си нещо докато се ослушаш и не приключиш поръчката бързо най-вероятно се хващаш за палците.

Не само в фешъндейс, Fashion Supreme и в доста други подобни сайтове хайде да не изброявам всички да не става реклама, жените са луднали да пазаруват.
 

Горе