Откраднаха ми фейсбук бизнес акаунта

Chill

Active Member
Какво има да споделям в този форум?? Някой да не сподели нещо с мен, освен зверските тояги..
Нищо не виждате! Всичко е яка измама. Виждате само това, което трябва да виждате.. Безмислено е да пиша каквото и да било, щото на сутринта ще изглежда по съвсем друг начин

Колкото до дерзанието ти, човека е тук и ако е искал, да ти е писал вече
За връзка с човек от фейсбук хората биха дали много пари, включително и аз. Може да направиш коледно чудо и да разкриеш тайната самоличност. :D
 

Blinky

Owner
За връзка с човек от фейсбук хората биха дали много пари, включително и аз. Може да направиш коледно чудо и да разкриеш тайната самоличност. :D
Има няколко контакта, които са доста безполезни - пробвани са и нищо. Да, публично достояние са, и в малко ровене в нета може да се стигне до тях. За жалост никаква информация и от там няма да ти дадат. Сподели са в доста сайтове и групи, но пълна греда. Абе загубена кауза е това.
 

Chill

Active Member
Въпроса е с човек от фейса който да има някакви правомощия, ако говорим за маймунски екскременти си ги имаме в съпорт чата.
 

arcsales

Active Member
Преди 7-8 дни открих, че съм допуснал голяма грешка още в самото начало след хакването.
В началото си мислех, че са хакнали другия акаунт, който е в страницата и за него опитахме да използваме процеса за създаване на нова парола и т.н. Оказа, се обаче, че не този акаунт е бил първоизточника, а другия, който е мой, личен. Към момента, в който осъзнах вече кой точно акаунт са хакнали вече ми пушеше главата от изчетени статии и напразни опити за контакт със фейсбук, за това и съм забравил да използвам опцията за хакнат акаунт там. По някое време се осъзнах, но вече бяха минали доста дни след първоначалния хак, та все пак реших да използвам опцията на фейсбук за хакнати акаунти. В процеса те питат какво мислиш, че може да е било хакнато и ако нацелиш правилната опция, тогава на следващата стъпка те могат да засекат промени в ролите за страници, с които си обвързан или си бил обвързан. Така успях да върна една от другите ми страници, НО тогава пак не осъзнах на време, че този процес преглежда активност, която се е случила само в последните 14-15 дни. Тоест ако заявите днес, че сте били хакнати, процеса за възстановяване ще прегледа активността ви за 14-15 дни назад и ще пита кое сте го правили вие и кое не и така ще имате шанс да върнете загубеното, но се иска от вас да действате веднага.

При мен вече бяха минали доста дни след хакването и самото ми изритване от администраторската роля се е случило преди тези 15 дни. Та вчера, когато открих това си важно откритие.... се изнервих още повече и им залях всички възможни канали. На всяко мое оплакване роботите ми връщаха разни линкове за оплаквания и съм пуснал оплакване на всеки линк. Тоест поне 10-15 нови оплаквания съм написал вчера. Няколко бяха прекратени веднага... уж щели да ги разгледат до 1-2 работни дни ама после направо ги затварят. Накрая писах на Мета за бизнес: https://www.facebook.com/MetaforBusiness Това тук има някакви опции, които те препращат насам и натам и пак греда.

Обаче преди малко получих имейл с 2 линка в отговор на не знам кое точно от моите оплаквания и там единия линк е безполезен, но другия е за чат със съпорта: https://www.facebook.com/business/help/support

По време на цялата тази ситуация имаше 1-2 човека, които ми писаха да се свържа чрез чат с фейсбук, но аз така и не успях да намеря този прословут бутон за чат. Четох из разни форуми, че бутона се появявал само в определени часове, но никога не го видях. И бях изгубил надежда някога да успея да попиша с истински човек, но явно наистина съществува щом и те ми го пращат.

Към момента все още не съм чатил с никой, защото бутона все още не се вижда, но ще го издебна и ще пиша дали и как е приключила драмата.

Благодаря на хората, които писаха тук и опитаха да ми помогнат!
Благодаря и на хората, които ми писаха на лично и също опитаха да ми помогнат!

Желая ви весело посрещане на новата година! И много, много успехи :)
 

Chill

Active Member
Преди 7-8 дни открих, че съм допуснал голяма грешка още в самото начало след хакването.
В началото си мислех, че са хакнали другия акаунт, който е в страницата и за него опитахме да използваме процеса за създаване на нова парола и т.н. Оказа, се обаче, че не този акаунт е бил първоизточника, а другия, който е мой, личен. Към момента, в който осъзнах вече кой точно акаунт са хакнали вече ми пушеше главата от изчетени статии и напразни опити за контакт със фейсбук, за това и съм забравил да използвам опцията за хакнат акаунт там. По някое време се осъзнах, но вече бяха минали доста дни след първоначалния хак, та все пак реших да използвам опцията на фейсбук за хакнати акаунти. В процеса те питат какво мислиш, че може да е било хакнато и ако нацелиш правилната опция, тогава на следващата стъпка те могат да засекат промени в ролите за страници, с които си обвързан или си бил обвързан. Така успях да върна една от другите ми страници, НО тогава пак не осъзнах на време, че този процес преглежда активност, която се е случила само в последните 14-15 дни. Тоест ако заявите днес, че сте били хакнати, процеса за възстановяване ще прегледа активността ви за 14-15 дни назад и ще пита кое сте го правили вие и кое не и така ще имате шанс да върнете загубеното, но се иска от вас да действате веднага.

При мен вече бяха минали доста дни след хакването и самото ми изритване от администраторската роля се е случило преди тези 15 дни. Та вчера, когато открих това си важно откритие.... се изнервих още повече и им залях всички възможни канали. На всяко мое оплакване роботите ми връщаха разни линкове за оплаквания и съм пуснал оплакване на всеки линк. Тоест поне 10-15 нови оплаквания съм написал вчера. Няколко бяха прекратени веднага... уж щели да ги разгледат до 1-2 работни дни ама после направо ги затварят. Накрая писах на Мета за бизнес: https://www.facebook.com/MetaforBusiness Това тук има някакви опции, които те препращат насам и натам и пак греда.

Обаче преди малко получих имейл с 2 линка в отговор на не знам кое точно от моите оплаквания и там единия линк е безполезен, но другия е за чат със съпорта: https://www.facebook.com/business/help/support

По време на цялата тази ситуация имаше 1-2 човека, които ми писаха да се свържа чрез чат с фейсбук, но аз така и не успях да намеря този прословут бутон за чат. Четох из разни форуми, че бутона се появявал само в определени часове, но никога не го видях. И бях изгубил надежда някога да успея да попиша с истински човек, но явно наистина съществува щом и те ми го пращат.

Към момента все още не съм чатил с никой, защото бутона все още не се вижда, но ще го издебна и ще пиша дали и как е приключила драмата.

Благодаря на хората, които писаха тук и опитаха да ми помогнат!
Благодаря и на хората, които ми писаха на лично и също опитаха да ми помогнат!

Желая ви весело посрещане на новата година! И много, много успехи :)
Защо не ми писа да ти го пратя... Там ще се запознаеш с малоумен AI и ако заговориш за пари към чата ще се включат тежки съпорти от Африка, Индия и някой друг талибанин, които ще ти скъсат нервите и ще ти кажат почакай 3,4 минути. След което ти казват неща които знаеш и си им казал. Следващата стъпка е да пуснат имейл до тези, които ти си пускал и никой да не ти отговори повече като цяло, а ако настояваш затварят чата. Изпитах го доста пъти.

Весело посрещане.
 

arcsales

Active Member
Защо не ми писа да ти го пратя... Там ще се запознаеш с малоумен AI и ако заговориш за пари към чата ще се включат тежки съпорти от Африка, Индия и някой друг талибанин, които ще ти скъсат нервите и ще ти кажат почакай 3,4 минути. След което ти казват неща които знаеш и си им казал. Следващата стъпка е да пуснат имейл до тези, които ти си пускал и никой да не ти отговори повече като цяло, а ако настояваш затварят чата. Изпитах го доста пъти.

Весело посрещане.
Ами те няколко човека ми го пратиха, но до сега не съм виждал бутона за чат. Показвал се само в определени часове и явно аз не съм на линия в тези часове. Та сега чакам следващите работни дни и ще опитам в различни часове. А иначе... надявам се, че ще попадна на някой адекватен. И ще продължа да опитвам, докато не се получат нещата или не ме отрежат тотално.
 

arcsales

Active Member
Ами отказвам се вече.
Моля да докладвате, че нещо със страницата не е наред!

Благодаря ви предварително за подкрепата!
 

Chill

Active Member
Ами отказвам се вече.
Моля да докладвате, че нещо със страницата не е наред!

Благодаря ви предварително за подкрепата!
Докладвах я, но фейсбук като цяло няма съпорт и тези доклади няма какво да направят.
 

arcsales

Active Member
Докладвах я, но фейсбук като цяло няма съпорт и тези доклади няма какво да направят.
Поне логовете за докладвани неща се запазват и все някога на някой би трябвало да му направи някакво впечатление. Или поне силно се надявам на това.

Благодаря ти все пак за подкрепата!
 

JOKEY_BG

New Member
Здравейте,
попаднах в подобна ситуация и се разрових да реша проблема.
При мен някакъв виетнамец беше се наместил , като администратор в бизнес страницата ни. Беше изтрил всички администратори и реално ни остави без нищо. Никакъв достъп до Фейсбук страниците на фирмата.
След дълго ровене стигнах до това решение:
Това проработи при мен с присвоен бизнес акаунт.



1. Избирате Contact Advertising Support . ВАЖНО! трябва да сте логнати с акаунта, който има проблем - този който е създал бизнес акаунта. В тази страница трябва да маркирате бизнес акаунта, който мислите че е откраднат.
2. Пишете кратко обяснение и след това започва ЧАТ с човек - сигурно е до късмет на какъв ще попаднете.
3. Пишете им, че имате проблем с бизнес акаунта и предполагате , че е хакнат. Ще ви попитат кога мислите , че е хакнат и т.н. Аз дадох инфо и кой е новия админ и от къде е. Това го видях в деня на хакването, още имах достъп. Също така в историята на Бизнес акаунта се вижда, че аз съм го създал и кога. Това също е важно.

Точно след 10 минути получих имейл, че всичко е възстановено.
Чуждият администратор беше изтрит, а всички останали администратори бяха възстановени.
Не ми се вярваше след като прочетох неволите на колегите тук .... но стана.

Късмет!!!
 
Последно редактирано:

Blinky

Owner
Ок, въпросът е какво прави човек, ако не е бизнес акаунт? В смисъл, ясно е, че на бизнес клиентите обръщат повече внимание, не толкова колкото на обикновени хорица. И защо ли? А реално обикновени хора могат да държат бизнес страници.
 

JOKEY_BG

New Member
Ок, въпросът е какво прави човек, ако не е бизнес акаунт? В смисъл, ясно е, че на бизнес клиентите обръщат повече внимание, не толкова колкото на обикновени хорица. И защо ли? А реално обикновени хора могат да държат бизнес страници

Честно да кажа получи ми се след, като изгледах това видео и разгледах линковете отдолу:

Пробвайте ако искате:
 

arcsales

Active Member
Здравейте,
попаднах в подобна ситуация и се разрових да реша проблема.
При мен някакъв виетнамец беше се наместил , като администратор в бизнес страницата ни. Беше изтрил всички администратори и реално ни остави без нищо. Никакъв достъп до Фейсбук страниците на фирмата.
След дълго ровене стигнах до това решение:
Това проработи при мен с присвоен бизнес акаунт.



1. Избирате Contact Advertising Support . ВАЖНО! трябва да сте логнати с акаунта, който има проблем - този който е създал бизнес акаунта. В тази страница трябва да маркирате бизнес акаунта, който мислите че е откраднат.
2. Пишете кратко обяснение и след това започва ЧАТ с човек - сигурно е до късмет на какъв ще попаднете.
3. Пишете им, че имате проблем с бизнес акаунта и предполагате , че е хакнат. Ще ви попитат кога мислите , че е хакнат и т.н. Аз дадох инфо и кой е новия админ и от къде е. Това го видях в деня на хакването, още имах достъп. Също така в историята на Бизнес акаунта се вижда, че аз съм го създал и кога. Това също е важно.

Точно след 10 минути получих имейл, че всичко е възстановено.
Чуждият администратор беше изтрит, а всички останали администратори бяха възстановени.
Не ми се вярваше след като прочетох неволите на колегите тук .... но стана.

Късмет!!!


Греда след греда :(

Screenshot 2022-03-03 183827.jpg
 

DonMakaveli

Well-Known Member
Имаше една тема тук:


И още една, не се сещам къде е. Дори и аз писах там и имаше препратки към уж някакви помощ центрове, ама като цяло и те са греда.
Този проблем го имах, оправих го след един месец комуникация с най-различни съпорт. Да ти кажа няма точен имейл адрес за съпорт. Просто свързваш се сус съпорта, обясняваш им, че губиш много пари и така.. ако искаш ми пиши ЛС
 

Горе