Позицията в гугъл непрекъснато се променя...

От: Позицията в гугъл непрекъснато се променя...

Ъъ..ама моя сайт си е на първа страница, просто се мести позицията, на която го изкарва при една и съща ключова дума - фраза.

Примерно онзи ден беше на втора страница...после стана на първа - 10 място, после стана 9то, ..вчера вечерта пак стана 10то..днес сутринта беше на 5-то...и сега няколко часа по-късно е на 6-то.
 
От: Позицията в гугъл непрекъснато се променя...

как дойде също не е лоша стратегия :) :)
после гледаш статистиките кой думички излизат добре и си вадиш сметки :)
 
От: Позицията в гугъл непрекъснато се променя...

Бате, това е повече от нормално. Как ти звучи - 3-ти, после 8-ми ...4-та страница, и после пак 8-ми? И това в рамките на 2 месеца си го прави, просто незнам тези на първите места какъв спам правят че не мърдат, но определено са купили някой друг футър линк от голям сайт.

Мисълта ми е - всичко е в рамките на нормалното. Просто стабилизирането му е леко....невъзможно. Това показва, че алгоритъма си е функционален - прави промени в резултатите. Ти си трупай линкчета и да не те Е*е.:)
 
От: Позицията в гугъл непрекъснато се променя...

Blinky, всъщност всеки ден виждам десетки сайтове които си имат едни и същи позиции. Това спам кампании и купуване на линкове във футъри ли е ?!
 
От: Позицията в гугъл непрекъснато се променя...

Blinky, всъщност всеки ден виждам десетки сайтове които си имат едни и същи позиции. Това спам кампании и купуване на линкове във футъри ли е ?!
Определено мисля че е най-силното в комбинация:

Добро съдържани + Стар домейн + Голям тръст ранг (добро Who is info) + "Спам" + купени линкове (или такива по договаряне) от рилейтед сайтове в неговата ниша. Само основните - имат разбивки естествено.

Под "спам" искам да кажа: директорий, блог коментари, соц. мрежи, рилейтед линк партьори, линк подписи от рилейтед форуми, артикъл и блог статий с линкове, както и комюнита - Yahoo answers е сила също.

Но имаше, не знам сега, жив пример един пич с думичка около 3 000 сърча на ден, излизаше само със спам коментари и някоя друга крива директория. И като казвам спам коментари, го имам в предвид.:) Тук е кинтаж, ама ако го вярваш - ще ги дадеш;)

В крайна сметка за да си сила и ако трябва да избирам (за линк билдинга), ще е силни рилейтед партьори (примерно на PR 5+ мойта ниша) + тръстед артикъл и обикновенни директорий.
 
Последно редактирано:
От: Позицията в гугъл непрекъснато се променя...

Определено мисля че е най-силното в комбинация:

Добро съдържани + Стар домейн + Голям тръст ранг (добро Who is info) + "Спам" + купени линкове (или такива по договаряне) от рилейтед сайтове в неговата ниша. Само основните - имат разбивки естествено.

Под "спам" искам да кажа: директорий, блог коментари, соц. мрежи, рилейтед линк партьори, линк подписи от рилейтед форуми, артикъл и блог статий с линкове, както и комюнита - Yahoo answers е сила също.

ееее.. това вече осветява нещата с много по друга светлина :)
ако тряя да говорим с подробности. Именно тва си е яката стабилизация и пробивацията на секи един сайт


само ше ми споделиш ли какво имаш на ум под (добро Who is info)
:)
 
От: Позицията в гугъл непрекъснато се променя...

1. Гугъл за разлика от повечето други търсачки ъпдейтва СЕРП-а средно три пъти на ден, така че е нормално да има 2-3 размествания на позиции дневно.
2. С течение на времето по дадена ключова дума нещата се успокояват и има фаворити - това обяснява "закованите позиции" на някои сайтове, особено по топ 5.
Нагледно може да се докаже с проточилия се авторентакар-конкурс - ТУК е дадено нагледно (гледайте само класациите по дни без коментарите, за да не се разводнява темата) как са се размествали пластовете ЕЖЕДНЕВНО и как с течение на времето са се установили в някакви постоянни рамки и Гугъл почти не пипа (ако не изгрее нов фаворит), съответно не е необходим триразовия график на следене.
 
От: От: Позицията в гугъл непрекъснато се променя...

Е, линк билдинг...ама то не може непрекъснато...по-точно може, ама тряя даваш пари :))
Предполага се че първите места оправдават вложения в линк билдинг капитал. :)

Ако си на 10 място (нека бъдеме скромни) за quality hosting, което има еди колко си хиляди сърча на ден, ти продаваш няколко плана (малки и големи) и правиш $1000, на месец ти е $30 000. Искаш, неискаш отделяш едно $2-3к за линк билдинг. Това е бизнес мислене. Примера не е конкретен, но се отнася за всяка ниша.


@radev, там където пише какъв е домейна, на кой е....всеки домей си има такова. Примерно фирмен (на голяма фирма в Америка, работеща и позната на Гугъл) ще се класира добре си мисля.:)
 
От: Позицията в гугъл непрекъснато се променя...

Blinky, а какво ще кажеш за домейните, който са private и в whoisa им няма контакт и фирмено инфо? Те ощетени ли са? Голям брой са такива..

Плюс това всички домейни на тая фирма трябва в WHoisa да пише точно по един и същ начин името на фирмата, че да се сеща Гугъл че това е домейна на точно тия..

А ако не си голяма американска фирма? Няколко милиарда домейна не са на такива фирми..?
 
От: Позицията в гугъл непрекъснато се променя...

Говорех примерно. Искам да кажа че примерно на някое физическо лице ще е малко по-маловажно от фирмен домейн. Не съм сигурен в това, но мисля че топ позицийте търпят хюмън едишън. Едиторите трудно пускат съмнителни домейни на челни позиций за големи думички в голям преиод от време. Все пак не си го признаеме...Г алгоритъма не е съвършен, просто е най-добрия за сега.

Хубава е ако е физическо лице - да има адрес, тел., и някое други инфо - за да може да се свържат с въпросния човек. Фирмите си го имат + рег. номера и т.н. Изглежда ми (лично) по-логично да се толерират повече. Но това е доста дребнаво, освен ако не се дориш за 1,2,3 позиция за голяма думичка.

Имам наблюдения в weight loss нишата, на топ позиции са си все сайтове с читаво инфо и повечето са с фирмени регистраций. Това ме навежда на мисълта.;)
 

Горе