Коя съм аз?

  • Аз знам коя съм аз съм без име и дума, аз съм безшумния звук.

    Votes: 0 0.0%

  • Общо гласове
    2
  • Poll closed .

photowishes

New Member
open

Тъй като от няколко години работя в сферата на рекламата, започнах да се замислям какво всъщност е рекламата, кой и защо я прави? Тя ни залива отвсякъде и до такава степен ни е втръснала, че всеки път оставя нещо като лош вкус в устата, или е прекалено вулгарна, или твърде кичозна или суха и скучна, дори унижаваща клиентът, който я гледа и уж трябва да купи. Често наподобява дебел чичко с широк врат, удобно излегнал се в кожения си стол, с повреден от алкохола черен дроб, който с едната ръка държи дистанционното, за да сменя поп фолк каналите на огромната си плазма, а с другата ръка навиква изтормозените си служители по мобилния си телефон. Защото този дебел чичко, замогнал се по някакви нечестни и неясни начини през 90-те години, си мисли, че може всичко и че знае всичко за всичко. Защото той държи парите и това го прави всемогъщ. И в крайна сметка кой създава реално рекламата-пак той - тоест някой работещ за него,
изпълняващ неговите желания и вслушващ се в неговия "вкус" (та нали бизнесът е негов, а той знае най-добре). И така отвсякъде ни залива една смесица от пошлост, вулгарщина и безвкусица, защото рекламата един вид следва чалга културата и мисленето, модата от 90-те.

Стремейки се да изляза от тази българска псевдокорпоративност, реших да създам www.photowishes.eu , една платформа, чрез която да предложа различна реклама и да изявя творчеството си по един свободен и истински начин. Предлагам на клиентите, това което съм правила до момента и в което знам, че съм добра. За мен рекламата трябва да е изкуство, да прави светът ни по-красив, а изкуството има нужда от свобода, за да диша, за да го има. Силно се увличам по фотографията и обичам да използвам снимков материал, който аз съм подготвила за конкретния проект. Друг важен аспект за мен е посланието-рекламата трябва да носи послание, да придава смисъл, както е с добрия разказ, например.

Забелязвам, че в последно време има една засилена тенденция хората да бягат от офиса и от работата с фиксирано работно време и да търсят своя начин да реализират потенциала си. Силно вярвам, че този порив за свобода ще ни направипо-щастливи и така ще промени света, като го превърне в едно по-приятно за живеене място.
Моите идеи свързани с рекламата и нейното място в света ни и творческите ми проекти можете да откриете на
http://www.photowishes.eu/
 
Типично за жените - с 2000 думи нищо съществено не мога да кажат .................

Та брат, с какво точно твоята реклама е различна от тази на конкурентите.
 
Няма лошо, поредната фирма за дизайн. Един съвет, направете си сайта на английски и си работете на чуждия пазар. Тука сме пинтии.
 
И защо си мислиш, че след като видиш, че нищо не става няма да станеш същия дебел чичко/лелка? Ще започнеш да използваш същите приоми, с цел да печелиш пари и положение. Няма смисъл да се правиш на света вода ненапита, просто си кажи, че търсиш популярност :p
 
Щях да пиша сериозни неща, но не виждам смисъл.
Изкуство се прави от артисти.
Съчетаването на цветовете е изкуство. Може да се изучи, но все пак трябва да има и нещо отвътре. А ти си много зле с цветовете.
Дори човек, който носи пиците и кафето на колектива, създаващ реклами, за толкова години би трябвало да е по-добре с цветовете.
 
Липсата на естетика в рекламите отдавна не е само наш/български проблем.
Щом естет като Том Форд създава подобни реклами за Гучи, за каква чалга говорим изобщо:
Gucci.jpg


Факт е, че българските реклами по начало са пошли и отблъскващи. Никой не е помислил, че излъчването им в прайм тайма ще развали вечерята на милиони хора.

Мъжете винаги се хващат за рекламите на дамски превръзки, но като изключим тъпите песньовки от рекламите на Allways, те са направо връх на естетиката. Всичко е поднесено възможно най-деликатно. Менструацията е заменена с ''Онези дни'', думата кръв с ''течност'', а клиповете излъчват свежест и ведро настроение. Страшното идва при рекламите на орално приложими продукти - един храчи кръв, а друг се гъне в тоалетната, я от запек, я от диария. И това, докато семействата вечерят. Класика!
 
Едва ли на повечето ганьовци им пречат рекламите, те са толкоз грубовати, че им е все тая, ин факт, сигурно и аз се числя към тях.
Мене лично ме дразнят феминистките реклами с смели, независими, мулти-култи-фонктиунулти мадами.
 
Едва ли на повечето ганьовци им пречат рекламите, те са толкоз грубовати, че им е все тая, ин факт, сигурно и аз се числя към тях.
Мене лично ме дразнят феминистките реклами с смели, независими, мулти-култи-фонктиунулти мадами.
Кои са пък тези реклами, приятелю? Как може да не ти пречи храченето на кръв, проблемите с гъбично-вагиналните инфекции, напъните в кенефа... всичко това, докато се храниш. Аз пускам тв, само докато се храня, ей така за фон - груба грешка. Въпреки че гледам единствено fox life и там се промъква нещо зверски гнусарско, което ме кара да хвърля чинията по телевизора.
Честно казано за феминистка реклама не се сещам, но пък реклами тип ''Степфордските съпруги'' - бол. :)
 
Ами не гледам телевизия, ако гледам то е я историческия, я травел, я дискавъри нещо си, те там такива за женоря няма. По фокс лайв гледам само предаването за хотелите и то на запис. Ама като цяло не гледам. Не съм някое теле някой да избира вместо мен.

Пълно е с феминистки реклами дето само объркват жените къде е истинското им място и роля.
 
Пълно е с феминистки реклами дето само объркват жените къде е истинското им място и роля.
Истинското място и роля на жените е така, каквато те сами си изберат, а не какво им казват рекламите или някой "ерудит". Жените не са бавноразвиващи се същества, които се отглеждат в помощни училища и имат вопиюща нужда от насочване в живота! Така че, едва ли ще объркаш някого с нещо, ако той добре познава качествата си, и това, за което се бори в живота...
 
Пълно е с феминистки реклами дето само объркват жените къде е истинското им място и роля.

Прав си, приятелю. Ако се ръководеха от рекламите, жените щяха само да готвят, перат и сменят памперси, а това не е истинското им призвание, роля и място. ;)

Хайде да не подхващаме антифеминистките теми, че ще се отплеснем в спорове. Не сме в Саудитска Арабия, така че е съвсем нормално рекламите да са насочени към всички потребителски групи, включително към жените-кариеристки. :)
 
Ако се ръководеха от рекламите, жените щяха само да

харчат пари за дрехи, обувки, козметика, масажи, процедури и т.н. А, каква изненада, това и сега става :D
 
Нанди, жените отдавна вече не са потиснати, не знам и дали изобщо са били някога. С тоя феминизъм хората в САЩ вече не искат да създават семейства, мъжете поне. Това е ефекта и резултата. Като искат равенство да ходят да стават миньорки. Точно, че истинското им призвание е да са жени, майки и домакини, всичко друго е бошлав. Пази боже от шефки жени, собственички жени, и мутреси които са си повярвали...

Ако това беше така както ти казваш, сега Кобилкина нямаше да прави курсове за успешни жени които не могат да си намерят мъже как да бъдат по женствени или пък Кали да каже, че в крайна сметка е разбрала, след 3тия брак, че жената си има роля и място и то не е да се прави на много важна.
 
Често ме питат разни пикли, аз какво бих ценил в една жена. И аз изреждам някакви неща. Казвам и - да готви здравословно. Не само да готви, ами здравословно - не да ми купува кренвирши и салами и полуфабрикати, които са магистрала към всякакви болести. Те те ми казват - ама аз не знам да готвя, ама виж какви хубави цици имам. Ся не казват точно така, ама примерно. И аз казвам, ок, хубаво ама с какво ще нахранищ детето си ма, с вафли ли? Да стане на 10 диабетик с наднормено тегло... Та разбираш ли какво искам да кажа?

Стефан Шарлопов беше казал в едно интервю. Внасял Данкейк, кексове, бързо разбрал, че покрай еманципацията жените почва да ги мързи да готвят и да нямат време и давали на децата си едно парче кекс, та така решил да почне и той да произвежда Роял Кейк.

Виж ги в САЩ какви са, и с междуполовите отношения и с теглото, ей това ни е съдбата след 30 години.
 
Tanipo, какво лошо виждаш в това една жена да е шеф, ако тя има качества за това?
И защо жената трябва да е длъжна да готви, ако не й се отдава? Има такива жени, както има мъже, които не могат да издържат семейства. Животът е динамичен и ролите се променят, следвайки динамиката.Дали на нас това ни харесва или, не, е друг въпрос. Както една операционна система се нуждае от ъпдейти, така е и с хората, и възможностите им за адаптивно поведение. За да успяваме трябва бързо да се приспособяваме, иначе само ще си недоволстваме...
 
Ами до тоя момент не съм видял жена, която да има качества за това, за изпълнител ок, но за шеф, шална ти майка...и това не е само мое мнение. Повечето са от един специфичен тип самоповярвали си кифли вземащи израционални решения. Ако искаш да си маймуна, върви при жена шеф или пък работи във семейна фирма. А, жената не е длъжна да готви, но е добре да знае как да го прави ако не иска детето и да стане на 10 дебело и болно. Не знам какъв ъпдейт може да е хранене на децата със полуфабрикати, за мен е бъг.
 
харчат пари за дрехи, обувки, козметика, масажи, процедури и т.н. А, каква изненада, това и сега става :D

Като виден финансист, това теб може само да те радва. ;)

Често ме питат разни пикли, аз какво бих ценил в една жена. И аз изреждам някакви неща. Казвам и - да готви здравословно. Не само да готви, ами здравословно

Приятелю, аз не мога/не обичам да готвя, поради което готвя супер здравословно. Основното, което мога да готвя са салати и таратор, а от това по-полезно трудно ще намериш. Ако бях кулинар, щях да въртя по цял ден едни мазни запържени манджи, едни сладкиши, мекици, тутманици - не ти е работа. :) Не бива да се натрапва на жената модел на поведение. Всеки трябва да прави това, което го влече. Има доста жени-домакинки, които въртят кухнята с кеф, така че споко. Ситуацията е под контрол. :)
 

Горе