Ползвате ли кликаем телефонен номер (линк) във вашите онлайн магазини?

Ползвате ли кликаем телефонен номер (линк) във вашите онлайн магазини?

  • Да

    Votes: 10 62.5%
  • Не

    Votes: 6 37.5%

  • Общо гласове
    16

Blinky

Owner
Здравейте на всички. Тъй като днес попаднах на такава тема във фейса, та реших да попитам и аз, че ми е интересно. Въпросът ми е Ползвате ли кликаем телефонен номер (линк) във вашите онлайн магазини? За да стане ясно - този, който седи или в хедъра, футъра или на контакт страницата и реално е линк, който като се кликне от телефон дава възможност да набираш номера. Ако ДА - защо и ако НЕ, пак - защо?

Виждал съм го, ползвал съм го, но не го интегрирам поради факта, че магазина все пак трябва да прави продажби, а не е тел. указател. Колкото по-малко звънене има, толкова по-добре за собственика. Говоря за тия безсмислените - ало, имате ли еди какво си. Щом го има в магазина, значи го има. :)

Ще се радвам да споделите. :)
 
Именно. Щом имаш нужда от това кое му е онлайна?

Иначе дори и да слагаш или не линк (предполагам говориш за html и по специално tel:xxxxxxx ) ако човек отвори тази страница през телефона си в 90% от случаите ще може да го кликне :)
 
Последно редактирано:
Темата в групата в "онлайн магазини" във фейса аз я пуснах. Наскоро сложих кликаем телефон. Нямам някакви наблюдения още, но който е решил да пита нещо ще му е по лесно така. Така или иначе основния ми трафик идва от телефони.
 
Аз нямам кликаем телефон, но в раздел контакти и хедъра си го има ... хората си звънят и без да е кликаем, това са моите наблюдения
 
Ние нямаме кликаем телефон, може би е удобно наистина, не съм се и замисляла да слагам. Има на видно място телефон и който има нужда се обажда. При нас обажданията са малко, обикновено ми звънят хора, които имат въпрос за конкретен продукт или бързат и не им се занимава да поръчват през сайта, или им е по-лесно :) Но повечето хора не звънят, а си правят директно поръчка.
 
Последно редактирано:
Мен ми е малко досадно, хем магазин, хем не четат, хем звънят. Ако звъннат и това, което питат не е написано на сайта, вината е изцяло моя. Но ако ги е мързяло да прочетат или да поровят малко повече, направо ти иска да си сложиш един импулсен. :)
 
При мен си звънят основно потребителите от мобилни устройства. Преди събирах информация защо звънят, а не ползват формата. Отговора винаги е бил един и същ - не ми се попълват полетата!
 
При мен си звънят основно потребителите от мобилни устройства. Преди събирах информация защо звънят, а не ползват формата. Отговора винаги е бил един и същ - не ми се попълват полетата!

Има и положителна страна на нещата от телефонните обаждания на клиентите или потенциалните такива. А именно, че може да подскаже какво да се допълни или в условията за ползване или в някоя графа Често задавани въпроси. Не всички звънят за продукта, някои просто за плащането, доставката, политики за връщане на стока и други такива. Същото се отнася и за продуктите разбира се, ако имате 2-3 и повече едни и същи въпроси за един и същ продукт, няма да е никак лоша идея да се напише в описанието отговора под формата на характеристики или там, където най-добре ще лепне. Последният път, в който съм звънял на онлайн магазин беше за едно яке.....въпреки, че на сайта им имаше само S (вече изчерпан) и L (наличен) ми беше интересно дали ще вкарват XL, защото много ми хареса, а не ми се видя естествено в зимния период да имаш по един размер якета (беше на поне 3-4, който гледах) и реших да попитам. Но уви, това е и съответно си намерих от друго място яке.

А по-предния път, в който звънях беше, дори не си спомням. Рядко използвам телефона на някой онлайн магазин. Трябва наистина да имам нещо за питане, което нито намирам, нито бих могъл да предположа как би било. Както примера с якето - няма как да знам дали ще зареждат нови размери от модела, или не и да си търся другаде. Като си харесаш нещо е така, стигаш далеч. :)
 
Да, всичко това съм го отметнал при мен. По поръчката и продукта нямат въпроси, просто не искат да попълват полетата, цели 5 на брой :) Ти всъщност гледаш само от твойта гледна точка. Има много народ, на който все още му е трудно да попълва полета, колкото и да е странно, днешно време.

Има и положителна страна на нещата от телефонните обаждания на клиентите или потенциалните такива. А именно, че може да подскаже какво да се допълни или в условията за ползване или в някоя графа Често задавани въпроси. Не всички звънят за продукта, някои просто за плащането, доставката, политики за връщане на стока и други такива. Същото се отнася и за продуктите разбира се, ако имате 2-3 и повече едни и същи въпроси за един и същ продукт, няма да е никак лоша идея да се напише в описанието отговора под формата на характеристики или там, където най-добре ще лепне. Последният път, в който съм звънял на онлайн магазин беше за едно яке.....въпреки, че на сайта им имаше само S (вече изчерпан) и L (наличен) ми беше интересно дали ще вкарват XL, защото много ми хареса, а не ми се видя естествено в зимния период да имаш по един размер якета (беше на поне 3-4, който гледах) и реших да попитам. Но уви, това е и съответно си намерих от друго място яке.

А по-предния път, в който звънях беше, дори не си спомням. Рядко използвам телефона на някой онлайн магазин. Трябва наистина да имам нещо за питане, което нито намирам, нито бих могъл да предположа как би било. Както примера с якето - няма как да знам дали ще зареждат нови размери от модела, или не и да си търся другаде. Като си харесаш нещо е така, стигаш далеч. :)
 
Да, всичко това съм го отметнал при мен. По поръчката и продукта нямат въпроси, просто не искат да попълват полетата, цели 5 на брой :) Ти всъщност гледаш само от твойта гледна точка. Има много народ, на който все още му е трудно да попълва полета, колкото и да е странно, днешно време.
То все още има хора, които не могат да си напишат правилно името :)
 
Ха-ха... Като каза имена.... Последните години се посъбудиха доста хора с ориенталски имена :) Пишат си имената на латиница и с грешки, през телефон o_O Много голяма фантазия си трябва да го разбереш как се казва точно :)

То все още има хора, които не могат да си напишат правилно името :)
 
Да, всичко това съм го отметнал при мен. По поръчката и продукта нямат въпроси, просто не искат да попълват полетата, цели 5 на брой :) Ти всъщност гледаш само от твойта гледна точка. Има много народ, на който все още му е трудно да попълва полета, колкото и да е странно, днешно време.
Еми бате, остава да дишаме вместо тях и сме вече на едно друго еволюционно ниво при обслужването. ;) То друго не остана.

Според мен, а и не съм виждал такъв човек около мен, да попълваш форми не е чак такава драма. И дори не е трудно. Не знам честно казано, ти им даваш такова улеснение, те пак си искат да се вдигнат и да отидат да си купят. Не си спомням кога з апоследно съм пазарувал нещо, което знам какво да е, офлайн. :) Така де, без храни и битови продукти.
 
Аз също звъня в краен случай и ми е все едно дали е кликаем или не. Онзи ден ми потрябва и заради дискусията тук ми беше интересно как е направен в сайта.
Иначе ако клиентът има нужда и при двата начина ще се обади, предполагам с кликаем все пак е по-лесно.
Аз имам няколко клиентки, които си предпочитат да ми звънят за поръчка, да си поговорим ;) Други както казвате - не обичат да поръчват онлайн и да попълват полета и им е по-лесно да звъннат.
 
В България наистина голяма част от онлайн поръчките са по телефона. Ние нямаме кликаем телефон , допълнително усложненение според мен. Зависи и магазина какво продава, какъв е "контингента" на клиентите. Моите са определено по-голямата си част мъже на средна възраст и много много не разбират от компютри, а ни имат телефоните и звънят. Понягока се шегувам с колегите, че правим "телефонна търговия", а не "електронна" :) Най-смешната случка в моята практика е когато звъни 1 клиент и ние най-любезно си говорим с него от какво се интересува и на въпроса "от къде звъни", т.е. от кой град той отговатря "Ами от колата звъня" .........
 
Да, малко новизлюпени собственици на онлайн магазини мислят, че ще е само през сайта, но реално не се получава така. Колкото до твоя магазин, @mrcec , доста специфични са ти продуктите (става дума за първия линк от подписа). Според мен един такъв може да създаде много въпроси, нищо че има доста богато описание с всички характеристики. Дори се чудя смогвате ли с тел. обаждания. Да не говорим за питаниците по мейла или контакт формата. ;)
 
много от формите които съм попълвал не дават никаква индикация че работят .. ако съм на компа и има време мога да инспектвам да видя рикуести риспонси и да преценя дали евентуално съм пратил съобщение, но ако съм през тел доста по лесно е да звънна. Ако приемем че всички имате мега яките форми които работят без проблем то браво. Но докато и конкурентите ви не влязат в час и не е очевидно че поне 90% от формите работят то ще получавате много тел обаждания :)
 
много от формите които съм попълвал не дават никаква индикация че работят .. ако съм на компа и има време мога да инспектвам да видя рикуести риспонси и да преценя дали евентуално съм пратил съобщение, но ако съм през тел доста по лесно е да звънна. Ако приемем че всички имате мега яките форми които работят без проблем то браво. Но докато и конкурентите ви не влязат в час и не е очевидно че поне 90% от формите работят то ще получавате много тел обаждания :)
Направо да се вкарва масово тикет система по магазините и да се трият телефоните:)
 
допълнително усложненение според мен.
И с това се изчерпа темата за търговията и търговците в България...
 

Горе