Ползвате ли Facebook Pixel за вашият онлайн магазин?

Дискусията в 'Social Media Marketing - SMM' стартирана от webstil, Авг 16, 2018.

  1. webstil

    webstil Well-Known Member

    Рег.:
    Март 21, 2009
    Съобщения:
    1,742
    Харесвания:
    102
    Точки:
    63
    Отдавна имам такова животно, но все не съм му обръщал внимание, а като гледам това е била голяма грешка. Та сега искам да се възползвам максимално от възможностите му, за да подбирам по-точно бъдещите си клиенти и аудитория. Но се чудя как е правилно да го направя. Вие ползвате ли този мощен инструмент? Ако да, как?

    Досега бях го сложил на всички страници в магазина с еднакъв код и статистиката, която ми изкарваше никак не беше реална, тоест полза никаква. Сега зопчвам да чета и да се информирам повече, за това и правя темата тук. Първото нещо, което направих е да сложа пиксела само на success page-a, тоест на страницата, която благодари за успешната поръчка. Като сега ще изчакам малко да видя какви резултати ще покаже. Но ми се струва, че и това е леко грешно. Може би пиксела трябва да го има на всички страници в онлайн магазина, но на всяка страница да има допълнителен код за съответен Event (добавяне в количка, покупка, посещение). Как мислите? Някой да сподели опит как се възползва от тази екстра? :)
     
    Последно редактирано: Авг 16, 2018
  2. Ivan.Cekov

    Ivan.Cekov Active Member

    Рег.:
    Юли 28, 2011
    Съобщения:
    373
    Харесвания:
    49
    Точки:
    28
    Точно така, Facebook pixel-a е изключително мощен инструмент, който е ключов за успешната реклама във Facebook. Трябва да присъства на всички страници, като на страници като cart, checkout, thank you page се добавя допълнителен елемент. Тези евенти може да видиш тук - https://developers.facebook.com/docs/ads-for-websites/pixel-events/v3.1

    Ако ползваш CMS като Shopify, WordPress или нещо подобно, то вече има готови интеграции, които ще направят всичко вместо теб - ще може да отчиташ ROAS, CR, brakedowns стават изключително полезни също, защото виждаш къде са клиентите ти.

    Facebook Pixel-a също е основен и за ремаркетинга. Може да се ползва също и за създаване на LAA от хора, които са били на add to cart, но не са станали клиенти например. Намерих в бързината този линк, който може да ти е полезен - https://blog.hubspot.com/marketing/facebook-pixel.
     
    mobilio харесва това.
  3. nadalavera

    nadalavera Member

    Рег.:
    Авг 2, 2011
    Съобщения:
    83
    Харесвания:
    8
    Точки:
    8
    Аз от както имам пиксел продажбите ми скочиха двойно за същите пари за реклама, с тенденция да се вдигнат още. Пиксел за онлайн магазин слагате само на реализирани продажби /тенкю страницата/!!! А рекламите само през конвертиране инъче полза няма да имате. Това за онлайн магазини !!! И гледайте правилно да го регнете че полза няма да имате. И е голяма грешка да имаш онлайн магазин и рекламираш през фейса и да нямаш пиксел. Ако не може да се оправите сами по добре потърсете помощ от някой които е в час с това, ползите са големи. Другото е друга бира :)
    Дано съм бил полезен на някои.
     

Сподели страницата

  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies.
    Dismiss Notice