Ползвате ли Facebook Pixel за вашият онлайн магазин?

Дискусията в 'Social Media Marketing - SMM' стартирана от webstil, Авг 16, 2018.

  1. webstil

    webstil Well-Known Member

    Рег.:
    Март 21, 2009
    Съобщения:
    1,748
    Харесвания:
    104
    Точки:
    63
    Отдавна имам такова животно, но все не съм му обръщал внимание, а като гледам това е била голяма грешка. Та сега искам да се възползвам максимално от възможностите му, за да подбирам по-точно бъдещите си клиенти и аудитория. Но се чудя как е правилно да го направя. Вие ползвате ли този мощен инструмент? Ако да, как?

    Досега бях го сложил на всички страници в магазина с еднакъв код и статистиката, която ми изкарваше никак не беше реална, тоест полза никаква. Сега зопчвам да чета и да се информирам повече, за това и правя темата тук. Първото нещо, което направих е да сложа пиксела само на success page-a, тоест на страницата, която благодари за успешната поръчка. Като сега ще изчакам малко да видя какви резултати ще покаже. Но ми се струва, че и това е леко грешно. Може би пиксела трябва да го има на всички страници в онлайн магазина, но на всяка страница да има допълнителен код за съответен Event (добавяне в количка, покупка, посещение). Как мислите? Някой да сподели опит как се възползва от тази екстра? :)
     
    Последно редактирано: Авг 16, 2018
  2. Ivan.Cekov

    Ivan.Cekov Active Member

    Рег.:
    Юли 28, 2011
    Съобщения:
    373
    Харесвания:
    49
    Точки:
    28
    Точно така, Facebook pixel-a е изключително мощен инструмент, който е ключов за успешната реклама във Facebook. Трябва да присъства на всички страници, като на страници като cart, checkout, thank you page се добавя допълнителен елемент. Тези евенти може да видиш тук - https://developers.facebook.com/docs/ads-for-websites/pixel-events/v3.1

    Ако ползваш CMS като Shopify, WordPress или нещо подобно, то вече има готови интеграции, които ще направят всичко вместо теб - ще може да отчиташ ROAS, CR, brakedowns стават изключително полезни също, защото виждаш къде са клиентите ти.

    Facebook Pixel-a също е основен и за ремаркетинга. Може да се ползва също и за създаване на LAA от хора, които са били на add to cart, но не са станали клиенти например. Намерих в бързината този линк, който може да ти е полезен - https://blog.hubspot.com/marketing/facebook-pixel.
     
    mobilio харесва това.
  3. nadalavera

    nadalavera Member

    Рег.:
    Авг 2, 2011
    Съобщения:
    84
    Харесвания:
    8
    Точки:
    8
    Аз от както имам пиксел продажбите ми скочиха двойно за същите пари за реклама, с тенденция да се вдигнат още. Пиксел за онлайн магазин слагате само на реализирани продажби /тенкю страницата/!!! А рекламите само през конвертиране инъче полза няма да имате. Това за онлайн магазини !!! И гледайте правилно да го регнете че полза няма да имате. И е голяма грешка да имаш онлайн магазин и рекламираш през фейса и да нямаш пиксел. Ако не може да се оправите сами по добре потърсете помощ от някой които е в час с това, ползите са големи. Другото е друга бира :)
    Дано съм бил полезен на някои.
     
  4. webstil

    webstil Well-Known Member

    Рег.:
    Март 21, 2009
    Съобщения:
    1,748
    Харесвания:
    104
    Точки:
    63
    Какво имаш предвид рекламите във ФБ да са само през конвертиране?
    И как да сме сигурни, че е настроен правилно?
    Можеш ли да препоръчаш някоя дигитална агенция? Скоро време и аз ще трябва да се пробвам с някоя така или иначе. :)
     
  5. Yurnero99

    Yurnero99 Active Member

    Рег.:
    Дек 8, 2015
    Съобщения:
    222
    Харесвания:
    66
    Точки:
    28
    Пол:
    Мъж
    Професия:
    Universal Soldier
    Място:
    Bulgaria
    Може би има предвид да използваш GOAL > CONVERSIONS за фейсбук.
    Честно казано, аз съм го ползвал няколко пъти, но ефекта не беше по-добър от другите варианти като landing page views, reach и т.н.
     
  6. nadalavera

    nadalavera Member

    Рег.:
    Авг 2, 2011
    Съобщения:
    84
    Харесвания:
    8
    Точки:
    8
    Ако пиксела ти е настроен правилно е препоръчително дори и да не е събрал достатъчно информация да се правят рекламите през /Конвертирания/.
    Започва още при първата продажба да търси сходни клиенти. Това от мен и от моя опит през годините. Този начин използвам повече от година и работи перфектно при мен и мой клиенти. Вече при събрана информация за 100, 200,500, 1000 продажби и нагоре е още по добре. Вече интереси, пол, години итн постоянно си ги тествате и прилагате, без да знаете и следите тези неща всеки даден лев за реклама е хвърлен излишно.
     

    Прикачени файлове:

    • fb.png
      fb.png
      File size:
      26.1 KB
      Преглеждания:
      13
    Последно редактирано: Ян 19, 2019
  7. Nikoalek

    Nikoalek New Member

    Рег.:
    Ян 31, 2019
    Съобщения:
    25
    Харесвания:
    12
    Точки:
    3
    Пол:
    Мъж
    Здравей, аз не съм наясно как точно да наглася тези пиксели. Знам, че трябва да взема кода и да го наслагам на страниците на магазина, ама до там. Даже и затова не съм сигурен. Моля да ми пишеш, ако може да ме консултираш срещу заплащане разбира се или да настроиш магазина ми с внедряване на тези пиксел тракинг по правилния начин. Благодаря.
     

Сподели страницата

  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies.
    Dismiss Notice