Помощ за facebook реклама

yavkata

Active Member
Здравейте, колеги
нуждая се от помощ интересувам се как да организирам рекламата си в facebook за да има поръчки от сайта явно някъде греша неща вчера съм пуснал реклама на Conversions платих 26 долара посещения към сайта са 995 от рекламата а в сайта има само 1 поръчка супер зле рийча е 45 668 сайта които рекламирам е онлайн магазин за GSM аксесоари рекламата съм я таргетирал по марки модели телефони.
 
От: Помощ за facebook реклама

Здравей,
Не е важно само колко потребители са посетили сайта. Много важна роля играе самия сайт, това как е представен продукта и самата оферта. Тоест колкото и посещения да имаш, по-важно е какво предлагаш и как го предлагаш в сравнение с твоите конкуренти. Може проблемът да се крие на друго място, като на пример таргета, но обърни внимание и на сайта.
 
От: Помощ за facebook реклама

Или цената на продукта е висока, или сайта е зле.
 
От: Помощ за facebook реклама

Дай повече информация относно това как таргетира рекламата като възраст интереси и такива неща понеже може и там да си направил грешка и трябваше да заделиш определена сума за импресии примерно за да видиш и там какъв ще е ефекта. :)
 
По принцип не са много купувачи в социалните мрежи, но тук бих ти препоръчал да погледнеш и в двете направления, поради малкото информация, която ни даде - таргетирането чрез кампанията и конверсията на сайта и продукта. ;) Това е. Изчистиш ли всичко това, няма начин да не се случат нещата по-добре. Но пак да кажа - не очаквай много от социалния трафик. ;) Нали, сравнявайки го с този на търсачките. :)
 
От: Помощ за facebook реклама

а в гугъл да рекламирам горе долу на ден като бюджет колко ще ми трябва за посещения от сорта на 200-500 на ден да вкарвам
 
Re: От: Помощ за facebook реклама

а в гугъл да рекламирам горе долу на ден като бюджет колко ще ми трябва за посещения от сорта на 200-500 на ден да вкарвам

Относително е - зависи от нишата, конкуренцията в нея. Не си ли пробвал там да пуснеш кампания? Дори ей така, от любопитство? :)
 
От: Помощ за facebook реклама

Пич, мaни го фейсa, aз днес зa последно го мъчих. Aдуордс е истинaтa, инaче сaмо губиш време и кинти.
 
От: Помощ за facebook реклама

За всичко трябват умения(в случая маркетингови). Няма как да очакваме, че ще рекламираме лаптопи в страници за забавление и парите ще завалят(знам, че човекът създал тази тема не е рекламирал в такава и това е само пример). Преди да промотирате продукт във Facebook се замислете дали това е подходящо. Разбира се, че никой няма да види една реклама във фейсбук и да си купи телефон за 800 лева. За подобни продукти потребителите правят проучвания - сравняват цени, характеристики и т.н. Всеки предприемач/маркетингов специалист трябва да прецени къде е подходящо да рекламира своите продукти и как да разпредели бюджета си. Когато рекламираме дадено събитие или искаме да наблегнем на брандинга - ще изберем Facebook. Когато искаме да промотираме продукт, който хората по-рядко купуват и правят обстойно проучване - ще изберем Google.
Силно препоръчвам на хората, които тепърва ще се занимават с реклама или онлайн магазин да прочетат няколко книги за маркетинг и като цяло за управление на бизнес, защото далеч не е толкова лесно, колкото изглежда.
 
От: Re: От: Помощ за facebook реклама

Да, този трафик си е бил винаги най-добър. :) И платените на Google, но там се иска много добри бюджети. ;)

Добри добри колко да са добри тия бюджети? Ако говорим за БГ де естесвено. Ако е за "белите" държави найстина трябва да са много добри.
 
От: Помощ за facebook реклама

За всичко трябват умения(в случая маркетингови). Няма как да очакваме, че ще рекламираме лаптопи в страници за забавление и парите ще завалят(знам, че човекът създал тази тема не е рекламирал в такава и това е само пример). Преди да промотирате продукт във Facebook се замислете дали това е подходящо. Разбира се, че никой няма да види една реклама във фейсбук и да си купи телефон за 800 лева. За подобни продукти потребителите правят проучвания - сравняват цени, характеристики и т.н. Всеки предприемач/маркетингов специалист трябва да прецени къде е подходящо да рекламира своите продукти и как да разпредели бюджета си. Когато рекламираме дадено събитие или искаме да наблегнем на брандинга - ще изберем Facebook. Когато искаме да промотираме продукт, който хората по-рядко купуват и правят обстойно проучване - ще изберем Google.
Силно препоръчвам на хората, които тепърва ще се занимават с реклама или онлайн магазин да прочетат няколко книги за маркетинг и като цяло за управление на бизнес, защото далеч не е толкова лесно, колкото изглежда.

Колега магазинчето ми е за аксесоари калъфки протектори case възползвах се от рекламата в фейсбук защото там аудиторията от 18-30 г е най активна и тези хора са най активни в купуването на такива аксесоари според мен де поне така аз мисля
 
Re: От: Re: От: Помощ за facebook реклама

Добри добри колко да са добри тия бюджети? Ако говорим за БГ де естесвено. Ако е за "белите" държави найстина трябва да са много добри.

За почти всяка ниша, за която се сещам (средно голяма), с едно 20 лева на ден бюджет си за никъде. Смятай по 22. :) Има и компании, които изливат по 2-3 000 само за седмица, но и такива дето пускат днес за 10 лева и почиват. :) Зависи си де, но не е като да е 100 лева на месец и забравяш. :) И това само за сърч мрежата, има диспей, има и още кампании, ако компанията предлага и други услуги или продукти.
 
Re: От: Помощ за facebook реклама

Колеги и при гугъл нещо ударих на камък 25 лв до тук 44 клика нито една поръчка рекламата е по ключови думи в търсачката

Бате, с 25 лева не може да стане много ясно дали си ударил на камък. Освен това, заради факта, че си нов акаунт и стартираща кампания, няма как да си оптимизиран за момента, в който ще изкараш на печалба кампанията / кампаниите. ;) На теб с момента ти е 30 ст. клика, на конкурентите с много ръчкане и оптимизиране - 15 ст. Не става пускаш - избиваш.
 
От: Помощ за facebook реклама

Не съм работил в тази ниша и не мога да ти кажа точно какъв таргет трябва да гониш, но помисли колко често хората купуват аксесоар за телефон. Да речем че е 2 пъти годишно. Сега да помислим какво бихме направили, когато търсим аксесоар за телефон. Първите две неща за които се сещам са офлайн магазин и търсене в Google. В Google трудно ще се класираш, тъй като челните места са заети от магазини като еМаг, които имат огромен асортимент и най-вероятно предлагат доста повече неща от теб. За офлайн магазин също не можеш да мислиш. Чрез Facebook имаш два варианта. Първия е да предложиш толкова уникален аксесоар, че хората просто да не могат да му устоят. Вторият е да попаднат на твоя реклама точно в периода, в който търсят аксесоар(ти си помисли дали си струва разходите по реклама). Това което написах по-горе е просто пример за начин на мислене в случай, че нямаш опит в маркетинга. Препоръчвам ти ако наистина мислиш сериозно да се занимаваш с маркетинг да прочетеш няколко книги, тъй като по този начин много трудно ще се справиш.
 

Горе