Помощ с документи

Здравейте всички,

Може ли някой да бъде добър и мил човек и да ми разясни, след като се регистрира една фирма и има вече плащания от клиенти, къде се ходи, какви документи и декларации се подават ( НАП и т.н.) и какви са сроковете?
Не искам да се окаже, че ще изпусна да подам документ или ще изпусна срок и т.н.

Благодаря,

Ники
 

kokovi4

Active Member
Счетоводител няма ли тази фирма? Той е наясно с това.... Ако няма най-добре консултация със счетоводител. Не разчитайте на -- този ми каза, там прочетох за да няма последствия.
Успех .
 

PavelAndreev

Active Member
Колега и аз ще те посъветвам същото, тъй като работата е едно, но счетоводството е друго. Хубаво е когато си отговарят нещата, но рядко е така.
Приятели с малки фирмички си хванаха служители в НАП да им го водят за по 20-30лв на месец.
Няма смисъл за стотинки да се обатачваш.
Успех
 

attila7

New Member
Ако знаете само, как счетоводител беше забатачил нещата със семейната ни фирма. Може би съвета на PavelAndreev е най-добрия вариант. Но в никакъв случай не се предоверявай и си преглеждай нещата и ти.
 

PavelAndreev

Active Member
Аз съм другата крайност и на работа и в частните обекти - тъй като ми се налага да работя с много хора /подизпълнители/ и се пръскам на всеки всичко да проверявам и вечно си мисля, че хората допускат грешки. Понякога знаеш - на късмет е.
Успех в начинанията.
 

zoomaniak

Well-Known Member
И наеми скъп - млад човек за счетоводство. Не наемай бабички за 300 лв. От деменция ще забравят, че си минал по ДДС или наемай далеч от София - тънкана :) иначв 1-2 фирми умреа :) докато разбереш, че бабички счетоводители БОЛ. ЯК БИЗНЕС ИМ Е :)?
 

Горе