Помощ с документи

Здравейте всички,

Може ли някой да бъде добър и мил човек и да ми разясни, след като се регистрира една фирма и има вече плащания от клиенти, къде се ходи, какви документи и декларации се подават ( НАП и т.н.) и какви са сроковете?
Не искам да се окаже, че ще изпусна да подам документ или ще изпусна срок и т.н.

Благодаря,

Ники
 
Счетоводител няма ли тази фирма? Той е наясно с това.... Ако няма най-добре консултация със счетоводител. Не разчитайте на -- този ми каза, там прочетох за да няма последствия.
Успех .
 
Колега и аз ще те посъветвам същото, тъй като работата е едно, но счетоводството е друго. Хубаво е когато си отговарят нещата, но рядко е така.
Приятели с малки фирмички си хванаха служители в НАП да им го водят за по 20-30лв на месец.
Няма смисъл за стотинки да се обатачваш.
Успех
 
Ако знаете само, как счетоводител беше забатачил нещата със семейната ни фирма. Може би съвета на PavelAndreev е най-добрия вариант. Но в никакъв случай не се предоверявай и си преглеждай нещата и ти.
 
Аз съм другата крайност и на работа и в частните обекти - тъй като ми се налага да работя с много хора /подизпълнители/ и се пръскам на всеки всичко да проверявам и вечно си мисля, че хората допускат грешки. Понякога знаеш - на късмет е.
Успех в начинанията.
 
И наеми скъп - млад човек за счетоводство. Не наемай бабички за 300 лв. От деменция ще забравят, че си минал по ДДС или наемай далеч от София - тънкана :) иначв 1-2 фирми умреа :) докато разбереш, че бабички счетоводители БОЛ. ЯК БИЗНЕС ИМ Е :)?
 

Горе