Предлагаме Ви, БГ Дропшип на Електроника и Аксесоари!

От: Предлагаме Ви, БГ Дропшип на Електроника и Аксесоари!

Абе момчета, не ви е нормална схемата.

Да ви дам пример:

Иде Пешо и купува лаптоп за 1000лв. Плащам ви 950, пращате му го. Пешо обаче е тъпанар и решава да ми го върне. А аз (понеже съм длъжен) му пращам 1000лв. И вече имам лаптоп, за който съм платил 1950лв. Е що за бизнес? Не само че ще имам върната стока, но да я плащам 2 пъти - не е нормално. Дори и да я продам отново, пак ще съм на ~100% загуба.
 
От: Предлагаме Ви, БГ Дропшип на Електроника и Аксесоари!

Абе момчета, не ви е нормална схемата.

Да ви дам пример:

Иде Пешо и купува лаптоп за 1000лв. Плащам ви 950, пращате му го. Пешо обаче е тъпанар и решава да ми го върне. А аз (понеже съм длъжен) му пращам 1000лв. И вече имам лаптоп, за който съм платил 1950лв. Е що за бизнес? Не само че ще имам върната стока, но да я плащам 2 пъти - не е нормално. Дори и да я продам отново, пак ще съм на ~100% загуба.

как станаха 1950?

ти го взимаш за 950
клиента ти го върща - ти му връщаш парите които е дал - т.е. 1000 лв.

и си на загуба с 1000 лв. (950+50 от надценката+транспорти разходи) но имаш лаптоп за 950 лв...

ако всичко му е ок - той не би трябвало да го върне..
но дори да го направи - може да се продаде отново- дори на малко по-ниска цена
 
От: Предлагаме Ви, БГ Дропшип на Електроника и Аксесоари!

Абе момчета, не ви е нормална схемата.

Да ви дам пример:

Иде Пешо и купува лаптоп за 1000лв. Плащам ви 950, пращате му го. Пешо обаче е тъпанар и решава да ми го върне. А аз (понеже съм длъжен) му пращам 1000лв. И вече имам лаптоп, за който съм платил 1950лв. Е що за бизнес? Не само че ще имам върната стока, но да я плащам 2 пъти - не е нормално. Дори и да я продам отново, пак ще съм на ~100% загуба.

Изпускаш 1000 лева, които клиента ти е превел при покупката. Реално ти му връщаш парите, които той ти е изпратил.

Съответно имаш 950 + 1000 - 1000 = 950, което си остава доставната цена на лаптопа и може да се продаде отново. Ти дефакто го купуваш за 950 и ти остава за 950


ПП Норта го е сметнал по-бързо от мен :D
 
От: Предлагаме Ви, БГ Дропшип на Електроника и Аксесоари!

Тео, явно забрави, че ти разменяш пари срещу актив и този актив го заменяш за клиентски пари.
Накрая ще остнаеш пак с актив, който е равен на парите - проблема е от ликвидна гледна точка, но ако има голямо търсене само въпрос на кратко време е да се продаде на друг клиент.
 
От: Предлагаме Ви, БГ Дропшип на Електроника и Аксесоари!

Каталог моля, gg.milen(ет)gmail(точка)com
Благодаря!
 
От: Предлагаме Ви, БГ Дропшип на Електроника и Аксесоари!

И на мен един каталог, ако е удобно. member_of_nwa@abv(точка)bg
 
От: От: Предлагаме Ви, БГ Дропшип на Електроника и Аксесоари!

1. Защитата от некоректни купувачи и отговорността се носи от магазина. Вие като собственик на магазин имате отговорността за следенето и навременните проверките за предотвратяване на подобни случаи.
2. 7 дневния срок важи за потребителски обекти. Към момента сме вързани с дистрибутори и като такива за момента нямаме опция за обратно изкупуване.

1. "Потребител" е всяко физическо лице, което придобива стоки или ползва услуги, които не са предназначени за извършване на търговска или професионална дейност, и всяко физическо лице, което като страна по договор по този закон действа извън рамките на своята търговска или професионална дейност.
 
От: От: Предлагаме Ви, БГ Дропшип на Електроника и Аксесоари!

1. "Потребител" е всяко физическо лице, което придобива стоки или ползва услуги, които не са предназначени за извършване на търговска или професионална дейност, и всяко физическо лице, което като страна по договор по този закон действа извън рамките на своята търговска или професионална дейност.

Бъркаш двата щата, ако мислиш, че може да уеднаквиш дистрибутора и потребителя. Дистрибуторът е физическо или юридическо лице, което закупува стоки на цена, ексклузивна за него или за определена група от дистрибутори, и разпространява продукти за своя сметка и за свой собствен риск, а печалбата му се изразява в разликата между покупната и продажната цена. Дистрибуторът поема всички разходи по транспорт, реклама и т.н.
Не ми се рови в учебника, за да търся точна дефиниция, но в общи линии това е дистрибуторът. Пример :
Ако приемем, че Техномаркет е дистрибутор на Acer и закупува 200 лаптопа от даден модел. От моментът на придобиване на стоката, Техномаркет носи отговорността и риска за лаптопите. Точно за това Техномаркет си имат сервизни бази, та ако нещо се окаже дефектно или спре да работи, да има кой да го оправи. Ако всичките 200 лаптопа са дефектни и не искат да запалят, тогава Техномаркет може да се разциври пред Acer, но ако има 10 дефектни бройки... Шанс! Същото важи и за върнатите стоки. Като дистрибутор вие си носите риска за всеки продукт, тъй като, същевременно, на вас никой не ви държи сметка защо аджеба праскате по 350 лева надценка на всеки лаптоп.
 
От: Предлагаме Ви, БГ Дропшип на Електроника и Аксесоари!

Спира се услугата за неопределено време!
 
От: Предлагаме Ви, БГ Дропшип на Електроника и Аксесоари!

Aко го пуснете отново, моля, изпратете един каталог на stefanow_stefan @ abv.bg . Поздрави :)
 

Горе