Проблем с добавяне на карта в Paypal

bgsgs

Member
Здравейте. Имам Пейпал акаунт от около три години. През цялото време си имах само една вкарана карта там. До сега не е имало проблем с плащания и получаване на пари. Днес обаче,при опит да платя ми изписа,че от банката не позволяват транзакцията да бъде извършена. Влязох в акаунта си и видях,че картата я няма. При неуспешен опит да я регистрирам отново (MasterCard от ЦКБ) и още няколко опита с другата ми карта (MasterCard от ДСК) ситуацията е следната - We were unable to process your credit card registration at this time. We apologize for the inconvenience. Please try again at a later date.
На някой случвало ли му се е? Писах на съпорта,но отговор няма.
 
От: Проблем с добавяне на карта в Paypal

Най-вероятно ти е изтекла предходната карта. Ако не е, то може да е друго.

Писането „на support“-а в НЕработен ден и очакване отговор същият този НЕработен бизнес ден в целия свят, освен в BG, и меко казано несериозно. Отговорът им е до 48-72 business hours. Започва да тече след 09:00h в понеделник.

Понеделник им звънни директно:

…Звънкайте на +35314369111 (между 10:00 – 18:30ч. от понеделник до петък):

vivacom: 0.36 лв./мин. моб. абонат. (0.72 лв. на voucher и 0.18 лв. от дом. тел.);
Mtel: 0.18 лв./мин. моб. абонат. + voucher + дом.;
Telenor: 1.19 лв./мин. моб. абонат. (1.19 лв. на voucher и 0.12 лв. от дом. тел.);
Skype: €0.02/мин. през CT може да бъдат заредени 3 лв. мин.;
VoIP: €0.006/мин. с минимум €10 top-up.
8-10 мин. гарантирано минават (освен, ако не ти се чака „общ бозав generic general“ отговор по е-поща към сряда).

И питай що не може да регистрираш 2-те карти, каква е точната причина, да премахне, ако имаш някакъв временен acc-shadow lock и да пробваш по време на тел. English разговор да добавиш една от 2-те или и 2-те карти отново. Ако ти каже, че не може, кажи ѝ, че няма да си теглиш/withdraw-ваш кинти (заради това не ти е Visa), а са ти MC, съответно само за funding source ще се използва при извършване на плащания.
 
От: Проблем с добавяне на карта в Paypal

Благодаря за отговора :) Проблема не е от днес,във вторник или сряда писах на съпорта,но нямам отговор. В понеделник ще им звънна.
 

Горе