Проблем с поръчка от dealextreme.com

mvmrik

Well-Known Member
Пиша тук, защото сигурно има хора които поръчват от там. До сега каквото съм поръчвал винаги е пристигало, работата е там че поръчах за майка ми един GSM за 39 долара и вече 2 месеца няма и следа от него. Няма го в пощата, възможно ли е да са го задържали в митницата и ако е там, защо не ми пращат някакво известие, до сега нищо не са ми задържали, но съм поръчвал само някакви дреболии. Писах им на dealextreme и ми отговориха да чакам още 2 седмици и ако го няма да им пиша пак.

Та мисълта ми е - как да разбера какво е станало, ще ходя и до митницата, но си мислех че ако е там трябва да пратят някакво известие. Имам код за проследяване RA258072704CNhttp://www.dealextreme.com/accounts/TrackingRedirect.dx/TrackingNumber.RA258072704CN, като го въведа в сайта на пощата bgpost.bg не открива нищо, а за предишните ми поръчки ми излиза кога е получено.
 
От: Проблем с поръчка от dealextreme.com

Dealextreme последните 2 месеца г/д става нещо. Поръчките се бавят необикновено много. Ако са го задържали на митницата за което има шанс, ще получиш известие, но щом го няма в сайта на пощите едва ли е стигнало в БГ. Щом има тракинг номер пиши им на съпорта и им обясни ситуацията, те като изпращачи могат да потърсят обяснение от пощите мисля. Сигурно ще кажат, да почакаш още някой ден, ама 2 месеца са си 2 месеца, намекни за диспут в PayPal.

За кое населено място става въпрос, защото някои пощи си имат митнически служители и дори и да се налага да платиш ДДС, няма да се разкарваш по митниците.
 
От: Проблем с поръчка от dealextreme.com

Да гадаем ли ни караш сега...Що не изчака щом са ти казали преди да пускаш тема...?!
А и нали разправят че тези евтини джаджи с фри шипинг по принцип са си бавни.
 
Последно редактирано:
От: Проблем с поръчка от dealextreme.com

Аз съм поръчвал много неща и до сега всичко е пристигало за максимум 20 дена, само тоя телефон го няма за това се чудя. Казаха ми от dealextreme да чакам още 2 седмици и ще чакам, това исках да разбера най-вече - ако е в митницата дали въобще ще ми пратят някакво известие. От София съм и до сега не е имало никакви проблеми с този сайт, всичко ми е идвало в пощата.
 
От: Проблем с поръчка от dealextreme.com

Да гадаем ли ни караш сега...Що не изчака щом са ти казали преди да пускаш тема...?!
Съжалявам за това, че те обезпокоих като пуснах темата преди да изчакам, за другия път ще знам - първо се чака и после се пуска тема.
 
От: Проблем с поръчка от dealextreme.com

Имал съм такива случаи на 2-3 пъти. След първото ти оплакване е стандартна процедура да те накарат да изчакаш още малко. Ако не пристигне нещото го пращат наново. В крайна сметка винаги съм си получавал каквото трябва. Нямаш основания за притеснение.
 
От: Проблем с поръчка от dealextreme.com

Като се провери по тракинга излиза,че на 23.09 е минала през Beijing International Airport.
Проверя се в сайта на Китайската поща,не на БГ Пощи.
Тук може да си я проверяваш http://www.track-chinapost.com/.
По-принцип досега трябваше да е тук от Китай до БГ идват за 15 работни дни най-често.
Най-добре отвори диспут в ПейПал.
 
От: Проблем с поръчка от dealextreme.com

Като се провери по тракинга излиза,че на 23.09 е минала през Beijing International Airport.
Проверя се в сайта на Китайската поща,не на БГ Пощи.
Тук може да си я проверяваш http://www.track-chinapost.com/.
По-принцип досега трябваше да е тук от Китай до БГ идват за 15 работни дни най-често.
Най-добре отвори диспут в ПейПал.
Ясно това, на мен мисълта ми е дали е възможно да е дошло в БГ и тия да си траят и да не ми пращат известие, ако не е дошло ще се разправям с ония. На всичките ми други пратки в bgpost.bg ми излиза кога е дошло в София.
 
От: Проблем с поръчка от dealextreme.com

Възможно е да си пратили известие, но да не е стигнало до теб /зависи какви съседи имаш и дали са пуснали листчето в правилната пощ.кутия/иначе след седмица пращат второ известие. Най-добре върви в пощенския клон, в който си ги получаваш обикновенно, после и през пощенската станция на Митницата, за да си сигурен.
 
От: Проблем с поръчка от dealextreme.com

В пощата съм питал, нищо няма за мен, ще ходя и до митницата пък ще видим.
 
От: Проблем с поръчка от dealextreme.com

Е не защо, може би аз не съм разбрала какъв точно е проблема който обсъждате.
 
Последно редактирано:
От: Проблем с поръчка от dealextreme.com

Щом си от София, там има митнически служител на пощата доколкото съм запознат и дори и да са я "задържали на митница" ще е на пощата. Иначе щом тракинг номера ти не излиза в сайта на пощата, значи въобще не е в БГ най-вероятно.
 
От: Проблем с поръчка от dealextreme.com

Щом си от София, там има митнически служител на пощата доколкото съм запознат и дори и да са я "задържали на митница" ще е на пощата. Иначе щом тракинг номера ти не излиза в сайта на пощата, значи въобще не е в БГ най-вероятно.
Тия от dealextreme ми казаха да чакам още 7 дена и ако пак го няма да им пиша. Чаках 10 дена и им писах преди няколко дни и въобще нямам никакъв отговор. До сега каквото съм поръчвал, всичко е идвало, а сега този телефон въобще не пристигна, имам още 2 поръчани неща, които ги няма, а са преди повече от месец поръчани.

То е ясно че никога вече няма да поръчам от там, но поне ще се опитам да си върна парите - от къде мога да си искам парите в paypal, че гледах, но не можах да го намеря?
 
От: Проблем с поръчка от dealextreme.com

хмм нямах и аз проблеми но преди доста време си поръчвах разни неща
 
От: Проблем с поръчка от dealextreme.com

Изпращачът е единственият, който може да пусне по-детайлно дирене на пратката или да изиска информация за нея. Т.е. обръщай се към тях да изнамерят пратката или да ти върнат парите. Като не отговарят на мейл - обади им се или пусни факс. Голяма компания са- няма да тръгнат да се излагат за един телефон.

Според мен той е някъде по пътя или на митницата в Хонг-Конг, хич недей да ходиш да го търсиш от тукашните митници.
http://www.track-trace.com/post в поленцето Post/EMS(with USPS) - последно на 27.10 е бил в GUANGZHOU и от тогава - нищо

В тези случаи от БГ-пощи обясняват, че в момента, в който стоката влезе в БГ се сканира и се обновява статуса онлайн. Но, ако държиш можеш да им се обадиш на тел 02/ 949 33 76 - отдел международни входящи пратки на БГ пощи.

А диспута в пейпал не беше ли до 45 дни от плащането? Може и да не е активен вече.
 
От: Проблем с поръчка от dealextreme.com

Щом го няма в сайта на бгпост.бг като информация, значи още не е на територията на БГ (не е в митница, не е откраднат от някой пощальон и т.н.). Дори и след 60 дена може да си искате парите от деалескстрийм и ще ви ги върнат ако наистина го няма пакета (или ще ви пратят същата пратка, което изберете). Покрай празниците има много предварително закупени артикули и за това се очаква все по голямо забавяне на пратките с наближаването на декември месец.
 
От: Проблем с поръчка от dealextreme.com

Получих го след 2 месеца и половина чакане, както и да е - на митницата 15 лева ми взеха и всичко стана доста бързо.
 
Последно редактирано:
От: Проблем с поръчка от dealextreme.com

Някой знае ли какво означава това - само тук ми вижда пратката ?
а не мога да разбера докъде е стигнала?
2011-12-14_234321.png
 
От: От: Проблем с поръчка от dealextreme.com

Някой знае ли какво означава това - само тук ми вижда пратката ?
а не мога да разбера докъде е стигнала?
Виж файлът 2708

Не можеш. Едва като влезе в БГ ще излезе в сайта на пощите. По принцип обикновените пратки не минават митница или чекпойнт като пристигнат на транзитно летище, т.е. не ги маркират както пратките на DHL, ФедЕкс и т.н.

/офф - форума нещо мн бавно ми зарежда, да не се е напълнил суап-а, админите я ударете един ребуут :)
 

Горе