Проблем с Ebay

peacebg

New Member
Здравейте на всички.
Не знам дали съм на правилното място,но един познат каза тук да напиша проблема ми и ще ми помогне някой.
Имам регистрация в ebay от 2006 година,купувал съм си 5-6 неща от английския и не съм имал проблем досега,дори един продукт не пристигна (беше от хонг-конг ,евтина джаджа) и ми върнаха парите.

Днес на обяд получавам мейл от тях в който ми обясняват,че имам некоректно влизане в акаунта,цитирам:"We've detected some unusual activity on your eBay account, and it looks like your password may have become known to a third party. In order to protect you and your eBay account we've reset your password and Secret Question (password hint)."
Започвам да правя нещата които са описани,при опит за смяна на парола ми се изискват - таен отговор,пощенски код и телефон.
Въведох 2 грешни отговора и на 3-тия път обърках изписването на телефона (пропуснах една 8-ца от номера),след 4-тия опит като всичко беше ок ми изписа грешка "too many attempts!" и ме препраща към телефон на който да се обадя.

Свързах се веднага със съпорта ,след което той ми обясни най мило и любезно ,че трябва АЗ да се свържа с английския им телефон,иначе няма как да ми се оправи акаунта от тук-нататък.
На въпросите ми - Мога ли да се свържа през програма,по скайп или друг метод? Може ли да ми се махне акаунта и да си направя нов? Какви са тарифите на този номер? Отговорите бяха както следва - не,не и стандартни.
Веднага изкоментирах,че това е нереално просто една от най-големите компании да се държи толкова безотговорно когато има проблеми ,той ест. не се трогна особено.

В момента нямам акаунт и ме задължават да се обаждам на незнайно колко импулса/минута за да си оправя акаунта (евентуално).
Моля,кажете ми какви права имам и как да си ги търся,към кой да се обърна и изобщо какво може да се направи от тук-нататък.
Аз лично съм потресен от неханието на тази компания,от това,че нямат БГ Съпорт и БГ език.
 
От: Проблем с Ebay

Добре дошъл в реалния свят. С eB/PP имаш нулеви права (или близки до нулата). Могат да правят каквото си поискат. А поддръжката по акаунтът ти се извършва от регионалния eB site, през който си си правил през 2006г. акаунта – дали е било през US (.coM), през UK (.co.uk), през DE (.de) или някой друг, само ти си знаеш.

UK-ската версия имат и Support Chat, пробвай и през него, преди телефонното обаждане.

Относно ситуацията в bold – това се появява при:

• Логване от чужд компютър (публичен или персонален);
• Логване от ново IP или мрежа;
• Логване от своят компютър, но с преинсталирана OS;
• Логване от своят компютър, но със затрити: Flash cookies & Browser cookies;
• Логване от своят компютър, но през нов (Winбоза/Linux/Mac) User Account;
• Друг вариант, който trigger-ва системата им (с най-кофти алгоритми, съществували някога).

Десетки (дори стотици) хиляди има истории в нета на засегнати потребители от цял свят (!) и от eB, и от дъщерната им PP. Не си първият, няма да си и последният.

Какво се прави? Действане според „правилата“ и според това какво изискват. Пари за телефон ще отидат (засича се обаждането от какъв номер се обаждаш, той трябва да отговаря на този, който е въведен в eB/PP) навярно, да, но важното е да се оправи акаунтът „In good standing“.

http://finance.yahoo.com/q?s=EBAY
http://finance.yahoo.com/q?s=AMZN

Разликите са очевидни. При вторите именно получаваш отговори на конкретните запитвания и целта е спечелване като дълготраен клиент, при първите – поредния г-н Никой, желаещ „качествена поддръжка“. BG Support & BG Lang едва ли през текущото десетилетие ще имат, надали и през следващото. България не е пазар (за тях). Именно заради това се развиват сайтове от рода на шмекералника (aukro.bg – българския ПИШМАН eB, умря, вече е превърнат в прост е-магазин под друго име и домейн).

Успех с преборването на Dаrth Sidiоus.
 

Test

Well-Known Member
От: Проблем с Ebay

Какво толкова има да се проведе един телефонен разговор? Не е краят на света. Разговорите до САЩ вече са доста евтини.
 

Blinky

Owner
От: Проблем с Ebay

Да, трябва да звъннеш. Ако нв от този телефон, то от скайп и им кажи, че другия не минава през роуминг или там каквото е за по-тънки разговора. По този начин могат да се оправят нещатам Веднъж, да не кажа няколко пъти, ми се налага да звъня за верификации. А тия идиоти пък за един байър акаунт, направо се излагат. Нито е зареден с кредити, нито е толкова трудно да си направиш. За PayPal знам, че е така, но не знаех за eBay, нищо че са едно и също вече.

Само за протокола да кажа, никой орган тук или там няма да те вземе под внимание. Винаги могат да си измият ръцете, че е за твоя сигурност, а и имат и това с трите опита, които си дал грешни. Моя съвет енда звъннеш. Използвай скайп. Но ако искат от дадения в акаунта телефон, кажи им, че ще го направиш но да не те държат на линия дълго време. Дано можеш да се оправиш. Ако ме, вземи някой с добър английски.

Няма какво да те посъветвам друго, все пак не са ти теглили една майна, а ти дават шанс. Не им се заби, обикновено нещата се оправят бързо. Само следвай инатеукциите им.
 

Горе