Проблем с PayPal

black.

New Member
Здравейте!

Нов съм във форума и те първа възнамерявам да навляза в интернет продажбите, но се появи проблем с който уви не мога да се справя.
Пробвах да регистрирам бизнес акаунт в PayPal. При опит да въведа номер на банкова сметка, полето за държава гласеше "САЩ" и стоеше неактивно. Въпроса ми е дали е възможно да въведа номер на българска сметка? От това на което попаднах в интернет разбрах, че за бизнес акаунт трябва да открия банкова сметка в американска банка?

Благодаря!
 
От: Проблем с PayPal

Български PP accs не могат да въвеждат български bank accs, не съществува такава опция. Достъпно е единствено за NL/DE/FR/ES/IT/AU/AT/UK/US accs – въвеждането на съответните bank accs. За Skrill (Moneybookers) обаче е възможно.

За нашите ширини е възможно само карта, гледай да е „Visa“, а НЕ MC/AmEx/Maestro, за да можеш да си теглиш кинтажа. Абсолютно никакво значение няма дали и каква е картата, т.е. дали кредитна, дебитна, на физическо лице, на фирма, на корпорация, на… несъществуваща персона също. Важното е имената от картата да съвпадат 1:1 с имената на PP акаунта.

Гледай да имаш или да си изкараш в скоро време и е-банкиране за по-бърз достъп, щом ще навлизаш в продажбите. В е-банкиране ще получиш уникалният PP Expuse Code (4 digits), дошъл ти като извлечение 4-5 бизнес дни след като вземе кинти от картата. Тя не трябва да бъде празна, а минимум 5 лв. да в нея (€1,5 за официалното вземане, $1/€1 за неофициалното, засичал съм го и винаги си го има). Ако ползваш банка, която издава виртуални карти, по-добре е да се верифицира нея карта, отколкото физическата такава, и през е-банкирането да се прехвърлят пари от реалната сметка/карта към виртуалната (физическа пак, но само за виртуални плащания) сметка/карта за по-голяма сигурност.

Приготви си под ръка сканирана личната карта отпред и отзад .JPG, от е-банкирането банково извлечение от последния месец с всички видими транзакции (баркода видим) .PDF и сканиран bill от GSM оператор/ел. енергия/топлофикация/бензиностанция .JPG, където ясно да ти се вижда адресът, който (както сигурно вече се досещаш) трябва отново да съвпада с адресът, който си въвел в PP акаунта си, но на латиница. ID Card + Bank Statement + Proof of Address (bill) се правят, имайки ги под ръка, за да може като ти лимитират акаунта (за suspecious транзакции, висок риск и т.н. измишльотини), да им ги пратиш на PP (през съответният Resolution Center за целта), а не да чакаш или да отваряш нова тема. Eто ти и телефоните под ръка:

Свържи се с поддръжката им по телефона. 2 варианта:

  • PP Europe (Ireland): с работно време от 10:00 до 18:30ч. българско време (можеш да използваш личен телефон или Skype, но ще charge-ват пари);
  • PP USA (+18882211161 – toll-free, не charge-ват пари): с работно време от 14:00 до 08:00ч. българско време (и събота/неделя от 16:00 до 06:00ч.). Използваш One-time passcode-а, генериран от горната връзка, траещ 1 час БЕЗ да refresh-ваш страницата. Питат за 2 имена, e-mail, телефон, код, проблемът какъв е. Нивото на говор на English за четене и разбиране би следвало да е „Very Good“ и нагоре.
Ако има high volume calls, то чакаш колкото е време необходимо e нужно. Общо взето работното им време и за EU, и за US обхваща 22 часа от денонощието (10:00 – 08:00), което е предостатъчно.
Не trade-вай със scammers, новоизляпили се хора, нулеви репутации и пр. (става въпрос за интернационалните форуми и места). Не изпращай и не получавай „Family and Friends“ (Gift) транзакции, счита се за defraud = perm банан.
 
От: Проблем с PayPal

Благодаря за отговорите! Надявам се да не се появят последващи проблеми. :)
 

Горе