Проблем с Paypal

winless

Member
Здравейте, имам проблем с paypal профила ми, трябваше да го потвърдя.

Като искам да си изтегля парите ми изписва: There’s an issue with your PayPal account. Please go to the resolution center so we can help you resolve this quickly.

Тук мисля, че всичко е наред но не знам какво трябва да направя още

9003447x.png


Мисля, че тук трябва да се направи нещо но не знам какво, който ми помогне му давам 10-20$ за помоща само да мога да си дръпна парите. Благодаря предварително.

Някакъв факс ли какво трябва да им се праща?

9003450z.png
 
Docs трябва РЪЧНО да се проверят от rep най-вероятно, а това не е станало все още.

…Звънкайте на +35314369111 (между 10:00 – 18:30ч. от понеделник до петък):

vivacom: 0.36 лв./мин. моб. абонат. (0.72 лв. на voucher и 0.18 лв. от дом. тел.);
Mtel: 0.18 лв./мин. моб. абонат. + voucher + дом.;
Telenor: 1.19 лв./мин. моб. абонат. (1.19 лв. на voucher и 0.12 лв. от дом. тел.);
Skype: €0.02/мин. през CT може да бъдат заредени 3 лв. мин.;
VoIP: €0.006/мин. с минимум €10 top-up.
8-10 мин. гарантирано минават.

upload_2016-12-26_16-55-7.png

Има шанс никой да не вдигне също.
 
Docs трябва РЪЧНО да се проверят от rep най-вероятно, а това не е станало все още.


8-10 мин. гарантирано минават.

Виж файлът 14538

Има шанс никой да не вдигне също.

Какво да им кажа, братле имаш ли скайп направо там да си пишем че да не спамим моля много ми трябва помощ че имам пари и не мога да ги дръпна :(
 
Провери точно Case # за какво ТОЧНО е, че от горните 2 screens (качи 3-ти от email за какво е Case ID-то) не се разбира дали той е за KYC проверката (ID/PoA docs) или не. Ако е за тях, то значи звънкане с цел – „Моля, review-нете ми качените документи over the phone.“ и ако имаш късмет, попадайки на rep, който има такива права, да го направи. Ако нямаш късмет, до 72 бизнес часа трябва („уж“) да стане. Така като гледам единствено 28/29/30 ще са с редовното им нормално работно време.

Сега, ако звъннеш и никой не вдигне, то значи мал шанс. Утре се пробваш пак.
 
Провери точно Case # за какво ТОЧНО е, че от горните 2 screens (качи 3-ти от email за какво е Case ID-то) не се разбира дали той е за KYC проверката (ID/PoA docs) или не. Ако е за тях, то значи звънкане с цел – „Моля, review-нете ми качените документи over the phone.“ и ако имаш късмет, попадайки на rep, който има такива права, да го направи. Ако нямаш късмет, до 72 бизнес часа трябва („уж“) да стане. Така като гледам единствено 28/29/30 ще са с редовното им нормално работно време.

Сега, ако звъннеш и никой не вдигне, то значи мал шанс. Утре се пробваш пак.

Why is my account access limited?

Your account access has been limited for the following reason(s):

  • Dec 26, 2016: You have received €2,500 or more in total payments to your PayPal account in this calendar year. PayPal is required by law to comply with European Union Anti-Money Laundering regulations by collecting information from customers when they reach this limit. Until you provide us with the information we need your account will be limited. You won't be able to send or withdraw any money using PayPal, however, you may still be able to receive payments. Please go to the Resolution Centre for more information on what you need to do. When PayPal limits an account, your funds may be held until we've confirmed your identification as per the User Agreement.
(Your case ID for this reason is PP-005-139-789-205.)
 
Защо чак сега си им подал документи (или преди дни), а си дочакал, докато получиш (и надминеш) €2500 + е минал в Resolution Center-а 60 или 120-дневният срок (не знам колко е бил), в което време е трябвало задължително да ги подадеш, за да се има предостатъчно време И да бъдат качени, и проверени/verified manually от страна на PP rep?

Гарантирано при получаването на €1800 си получил следното email message:

Малко преди да го достигнете при преминаване на границата от €1800 или 1650 GBP ще получите на е-поща, както и в PP след логване съобщение: „You have received €1,800/1,650 GBP or more in total payments to your PayPal account in this calendar year and are therefore approaching our annual receiving limit of €2,500/1,900 GBP. PayPal is required by law to comply with European Union Anti-Money Laundering regulations by collecting information from customers when they reach this limit. Please go to the Resolution Centre for more information on what you need to do.“

+ това съобщение ти е седяло ВИНАГИ при логване първия екран в продължение на дни или седмици, ако не и месеци. Но си го ignore-вал.

Сега, логично е limited + замразени пари + не можеш да withdrawal-ваш, докато не бъдат проверени и верифицирани docs РЪЧНО от PP rep. И то стига да ги харесат. Ако трябва да качваш наново и не ги харесат, отидоха още дни.
 
Защо чак сега си им подал документи (или преди дни), а си дочакал, докато получиш (и надминеш) €2500 + е минал в Resolution Center-а 60 или 120-дневният срок (не знам колко е бил), в което време е трябвало задължително да ги подадеш, за да се има предостатъчно време И да бъдат качени, и проверени/verified manually от страна на PP rep?

Гарантирано при получаването на €1800 си получил следното email message:



+ това съобщение ти е седяло ВИНАГИ при логване първия екран в продължение на дни или седмици, ако не и месеци. Но си го ignore-вал.

Сега, логично е limited + замразени пари + не можеш да withdrawal-ваш, докато не бъдат проверени и верифицирани docs РЪЧНО от PP rep. И то стига да ги харесат. Ако трябва да качваш наново и не ги харесат, отидоха още дни.

И сега какво трябва само да чакам ли ?
 
Не, у #2 post е телефонът за звънене. Ако никой не вдигне, то е най-вероятно заради червеният банер отдолу, съответно утре звънеш след или точно 10:01ч.

„Моля, review-нете ми качените документи over the phone.“ и ако имаш късмет, попадайки на rep, който има такива права, да го направи. Ако нямаш късмет, до 72 бизнес часа трябва („уж“) да стане (но пак чрез звънене, за да започне да тече това време). Така като гледам единствено 28/29/30 ще са с редовното им нормално работно време.
 
Не, у #2 post е телефонът за звънене. Ако никой не вдигне, то е най-вероятно заради червеният банер отдолу, съответно утре звънеш след или точно 10:01ч.

Не мога да им намеря номера на тия нит нищо добави ме в скайп да се разберем моля ти се
 
Горе ти го написа:

¦•••SHERIFA•••¦ каза:
…Звънкайте на +35314369111 (между 10:00 – 18:30ч. от понеделник до петък):

vivacom: 0.36 лв./мин. моб. абонат. (0.72 лв. на voucher и 0.18 лв. от дом. тел.);
Mtel: 0.18 лв./мин. моб. абонат. + voucher + дом.;
Telenor: 1.19 лв./мин. моб. абонат. (1.19 лв. на voucher и 0.12 лв. от дом. тел.);
Skype: €0.02/мин. през CT може да бъдат заредени 3 лв. мин.;
VoIP: €0.006/мин. с минимум €10 top-up.
 
Горе ти го написа:

¦•••SHERIFA•••¦ каза:
…Звънкайте на +35314369111 (между 10:00 – 18:30ч. от понеделник до петък):

vivacom: 0.36 лв./мин. моб. абонат. (0.72 лв. на voucher и 0.18 лв. от дом. тел.);
Mtel: 0.18 лв./мин. моб. абонат. + voucher + дом.;
Telenor: 1.19 лв./мин. моб. абонат. (1.19 лв. на voucher и 0.12 лв. от дом. тел.);
Skype: €0.02/мин. през CT може да бъдат заредени 3 лв. мин.;
VoIP: €0.006/мин. с минимум €10 top-up.
На БГ ли ще ми говорят че на АНГ хич ме няма
 
Има няколко други телефона, обслужващи обаче на немски, френски, испански, италиански, китайски, холандски език. Мога и тях да дам (при кой от тях си по-добър?). Иначе по подразбиране на EN са за нашия регион. Съмнява ме, че телефоните, обслужващите другите езици, могат да обслужват BG PP accs, тъй като за нас са само ирландци да обслужват, водим се „Rest of Europe“.

Вече сме след 18:30ч., така че може да не звъниш за днес, не успя. Записваш си на text file какво да говориш, записваш си е-поща БУКВА по БУКВА изричането ѝ на EN, и утре действаш (може да се упражняваш говорно). Ще те питат за адресът и др. данни от профила за идентификация.
 

Горе