Проект "Електронен старт"

kris44

Member
Това е проект, който съвсем наскоро почнах да правя. Въпреки че не си личи от заглавието, то идеята това да е сайт в който да се регистрират разработчици: програмисти, електроинженери и предприемачи. Крайната цел е формирането в последствие на фирма за електроника.

Търся съдружници за този проект, защото си признавам че ми и първият. Ще обсъдим както началните инвестиции в проекта, начина на функциониране на проекта, а и също така конкретната причина защо съм се насочил точно към този проект.
 
Последно редактирано от модератор:
От: Сайт "Твоите умения"

Здравей,
Идеята ми харесва. Аз съм машинен инженер. Работя по функционално проектиране на битови уреди (подробности мога да ти кажа на лично). Занимавам се и с програмиране. Уменията ми в програмирането са:
- PHP и MySQL - добро ниво
- Bash и Linux на базово ниво
- Perl - базово ниво
- Dot NET - базово ниво. Основно десктоп приложения
- C/C++ - начално ниво
- JavaScript - базово ниво

Мога да участвам в проекта с професионалната си квалификация. Професионално се занимавам с инженеринг от 13 години. Ръководя проекти и съм участвал в проекти, като сътрудник и консултант. Модерирал съм FMEA-анализи.
Като програмист мога да се включа в проект с разпределени отговорности, базиран на MVC-модела. Напоследък за PHP-проекти основно използвам Laravel с artisan и Composer. Работил съм и с по-стари фреймуъркс, като Codeigniter. За front-end ползвам предимно Boostrap и Foundation ZURB. За развиване на стиловете Compass (или само SASS).
Мога да създавам отчетни таблици с макроси, презентации. Справям се добре с векторна графика, предимно използвам Inkscape. С растерна графика и фотография също се занимавам, като имам сравнително добри умения с Photoshop, GIMP и някои софтуери за HDR и RAW-редактиране на изображения.
Записвам се да следя темата. И ще се включа, ако преценя, че ще ми е интересно.
 
От: Сайт "Твоите умения"