Прости SEO Оптимизации За Google, Yahoo и MSN.

Blinky

Owner
Над 3/4 от всички търсачки са направени от голям дърво. Прибавянето към тях, както на вървът им е процес казващ се Оптимизация за търсачки или накратко SEO.

Използвайки стратегии за оптимазация като: името на домейна( domain name), ключови думи ( keywords ), мета тагове(Meta tags), намерени страници ( indexed pages), вътрешни и външни линкове, SEO-то може да помогне значително за доброто място в търсачките(SE) за всички страници.

Интернет Адрес

Името на домейна е за вашият сайт, т.е. "вашият-сайт.com” е целият адрес(URL), а "вашият-сайт" - името на домейна. Адреса би трябвало да съдържа твойта най-добра ключова дума, за която се опитвате да излезете в топ 10.Но не винаги е задължително, ако градите Бранд - марка.

Ключови думи и фрази

Докато ключовите думи са друга част он оптимизацията, която ще ви е неоходима за Google, Yahoo и MSN, ще също така нужно поглед върху положението и честотата на тези думи е текста на сайта ви. Правилният баланс и разположение правят всичките разлики. трябва да балансирате добро съдържание с ключовите думи. Вижте колко често се повтарят при вашите конкуренти(тези от топ 10 резултата).

Мета тагове

Мета таговете са друг добър начин да научат търсачките за вашият сайт. Трябва да използвате мета таговете внимателно, не повтарай ключови думи, влкючете думи, които ги няма, но и с тях е възможно на станиците, и подгответе добро заглавие(title ) и описание( description).


Тъсачки - Индекситане

Паяка на търсачките пътува из интернет пълзейки по хипер-линкове и текстове. Резултатът на търсенето е продукт от намерени страници в "слада" - cache. Трябва на оптимизирате главната страница(homepage) и след това останалите страници от сайта ви.Тогава можете да добавите или ре-добавите sitemap.

Вътрешни и Външни линкове

Главният текст и качествените входящи и изходяши линкове могат да помогнат на доброто местоположение на сайта ви в търсачките, повече отколкото си мислите. Качествените входящи линкове помагат значително на озкачването ви в търсачките. Структурата на Вътрешните ви линкове трябва де изчистена и да има смисъл. Вънпните или изходящите линкове могат да дадат значителна възможност, прекалено многото могат да влошат оптимизацията. Трябва да проверите и IP-тата, дали са баннати.

Page Rank Google (PR)

Page Rank е мярка за колко важен е сайта ви за Google. Page Rank също така установява числото на входящи линкове към вашият сайт и качеството на сайтовете предоставящи тези линкове. Доброкачествените сайтове получават висок Page Rank, базиран на посетителите и трафика към сайта ви. Page Rank е "вот" от всички останали сайтове.

Вашата сруктура на вътрешните линкове е много полезен за оптомизацията на страниците. Повечето сайтове правят тяхната главна страница (homepage) да има най-висок Page Rank и резултатна страница (SERP). За да се постигне това вашата главната страница (homepage) тряба на е център на линк структурата на сайта и мрежата. Като тенденция най-близка до високо оценяваните линкове продължи, структърата на вътрешните линкове трябва да е направена за удобна навигацията на потребителя, до токлкова доколкото и за самата търсачка.

-------------------------------------------------------------------
Виж: Как Google(Индексира) Твоят Сайт....
----------------------------------------------------------------------------------
Internet Affiliate Marketing
 
От: Прости SEO Оптимизации За Google, Yahoo и MSN.

интересно е. аз наскоро четох за сео или оптимизацията на търсчките или как да се индексира вашият сайт. ако човек въведе 4-5 думи, възможно е да е с голям успех и да бъде индексиран.
 

Горе