Само на мен ли ми се струва, че в Adwords са започнали да работят само идиоти ??

dertre

Well-Known Member
Рекламирам в Adwords от 15 години сигурно. Последните 2 спрях (нямах клиенти които искаха реклама) и сега от 1 месец имам клиент с голям бюджет. Пуснах му реклами и се видях в чудо. Таргетираме Англия - Лондон и даже специфичен пост код. След 2 дена реклама 50% от кликовете са от ИНДИЯ (и сме таксувани за тях). Свързах се с съпорта на 17 Февруари и казаха, че има грешка и ще върнат парите. На 18 ми се обади някакъв супервайзор (от номер +91 40 67412745 който е в Индия) да се извинява и си помислих, че е измама и поисках да ми каже информацията за акунта (и той я потвърди). Обеща, че ще ми прати мейл с фирмената си поща за в бъдещи проблеми да му пиша на него. До днес 23.02 никой не се е обадил,писал или върнал парите. Писах си с чата и те ми отговарят че можело да отнеме от 24 до 48 часа да ъпдейтнат тикета... Като му казах, че тикета е от 17 и на 18 съм говорил с някой (не си записах името) а днеска е 23 (което е повече от 48 работни часа) ми каза да чакам и ще получа отговор...........................

Отделно имам един нов сайт на 1 месец който исках да му пусна реклама (adsence) и още чамак за удобрение (в акаунт който има към 10 сайта и никога не е имал наказание) на този сайт (преди за 1 седмица са ми удобрявали сайтове....

Толкова ли е голяма липсата на нормални работни кадри, че са прибяхнали до Индия и кол центрове ??
 
Така е, масово с големите компании се случват подобни неща. В един момент става много големи, започват да неглижират всеки кейс, пускат на маймуните да се оправят с някои клиенти, за които не им трепери чак толкова под брадичката и резултата е на лице. Същото е със социалните мрежи, големите пеймънт компании. Индиеца, след него трудно да минеш към нормален съпорт. Уж за нашите ширини са Ирландия, да, счетоводно само. :) Липса няма, не ги разбирай погрешно, просто по-добре е 4-5 индиеца, отколкото един хамериканец. :)
 
Колеги, в последните години Google аутсорснаха поддръжката, вече не я предоставят те, а фирми партньори. Малко са като... кол центрове. Не са идиоти хората, но са технически незапознати с платформата. В един случай се наложи да обясня на човека кое как работи, за да може да помогне, и помогна де. Но трябва... може би по-нетехнически да се говори с тях, не разбират. Малко... като на клиентите :))

Успех!
 

Горе