Понякога се ядосвам на обикновените хорица с тяхното огромното желание все да прецакат някой. Дразня се на дребните тарикатлъци, а като се огледаш то точно големите фирми са най-големите мошенници. Ту рекламата им е със ситен шрифт, който незнайно защо върви с бясна скорост по екрана и винаги е замазана (не проблема не е във вашия телевизор). Промоцията им винаги е някаква уловка и най-често после съжаляваш за сключения договор. Чета им брошурите на нашите мобилни оператори и почти винаги нещо което ми изглежда доста добре като оферта... след като се поровя се оказва, че има доста подвеждащи думички и условия.
"500 минути към мобилни оператори" - Никога не означава "500 минути към ВСИЧКИ мобилни оператори". Ама хората се лъжат, че могат да говорят с всички и после получават сериозни сметки. Някой веднага ще каже: "Ами да си чел договора". Но защо трябва да са толкова заблуждаващи, подвеждащи и "измамни" рекламите. То е ясно, че трябва да четеш договора. Това ли е начина да спечелиш клиенти в България? Явно да.
Не може ли просто да предложиш качествена услуга и обслужване? Не е ли това по-добрият вариант? Много често ми се е случвало хората работещи в офисите изобщо да не са наясно с планове, промоции и услуги.
Даже един път исках да си добавя ТВ като услуга към интернета и моб.телефон. Каква беше изненадата ми като получих тройна сметка следващия месец. Бяха ми сменили плана на телефона, за да стане пакетна услуга "трио". А аз не бях искал такова нещо... просто исках да добавя ТВ. Бях много прецакан, защото не им знам хилядите планове как се казват и какво означават. После големи разправии, ама си признаха с големи мъки грешката и ми възстановиха сумата. Е разбира се опитаха се да ме минат с номера: Ами да си чел договора.
Самите служители някога те подвеждат и с некомпетентността си, гледайки да си продадат услугата. И после разправии, недоволни клиенти, загубени клиенти...
И после се сърдим на хората с дребните тарикатлъци.