Споменете, че разглеждате хотела в ....

Izvunzemen

Active Member
Интересна случка от днес - търсейки екскурзия по доста добър и популярен ключов израз ми излезе този сайт, който се оказа агрегатор. Харесахме си една къща за гости в него, но понеже сме много хора и трябваше да звъннем на телефона, за да се уточним. В сайта на агрегатора обаче има телефон и като цъкнеш да го видиш под него пише
"Споменете, че разглеждате хотела в (името на агрегатора) Благодарим Ви!"

Един приятел се обади и после го питах - видя ли какво пише, ти спомена ли им и той каза не, за което бях убеден! :D

Чудно ми е дали тези хора имат идея какъв процент от трафика им се губи като конверсии, защото се обаждат по телефона?

Задължително ли е да оставяш истинския телефон а не този на твоя сайт? Ако си оставяш телефона на агрегатора ти, в случаи на въпрос обаче ще трябва да звъниш първо на мястото или на сайта и след това да връщаш обаждането към клиента. Пък и реално даваш грешна информация, защото не даваш техния телефон, което си звучи измама. :D
 

slavchev

Well-Known Member
Повечето хотели нямат сайтове, което е някакъв ъпсурт made in bg :D

Просто разгледай агрегаторите на оферти и после се опитай да намериш хотелите в гугъл - нищо, може би около 15% имат сайтове и то мега грозни. Не знам това някаква мода ли е или просто на големите меринджеи не им се занимава, но на мен лично ми се вижда несериозно да искаш клиенти, а да няма как да им представиш услугата си, защото като няма телефон за директна резервация или някакъв въпрос се отказвам на минутата и изглежда като fake news :D
 

Беджев Стил

Well-Known Member
Много са зле хотелите и къщите за гости, нямат сайтове, нямат снимки, нямат регистрация в гугъл бизнес, и после се оплакват, че няма клиенти. Разчитат на боокинг и тва си , а букинга им дерат кожите с 30%, вместо да ги вкарат тези 30% в маркетинг ги вкарват в тези сайтове за резервации. Щура работа, щото е по лесно.
 

Sky

Well-Known Member
Много са зле хотелите и къщите за гости, нямат сайтове, нямат снимки, нямат регистрация в гугъл бизнес, и после се оплакват, че няма клиенти. Разчитат на боокинг и тва си , а букинга им дерат кожите с 30%, вместо да ги вкарат тези 30% в маркетинг ги вкарват в тези сайтове за резервации. Щура работа, щото е по лесно.
Aко сайтовете и снимките са като на този в подписа ти по-добре изобщо да нямат сайт.
 

Беджев Стил

Well-Known Member
Sky, мерси за градивната критика. Знам че всичко, което казваш е градивно и продиктувано от дългогодишния ти опит в тази дейност и във всички дейности по които даваш градивен коментар. Ще се радвам на още повече градивни коментари от твоя страна.
 

imagination

Active Member
Много от хотелите и къщите за гости изобщо не разчитат на случайни клиенти. За тях сайта е нещо като добра визитна картичка, но спокойно могат да минат без бнего.
Мои близки приятели имат къща за гости, около 18 легла общо, с две думи относително малкка. В крайна сметка, като теглиха чертата за изработка на сайта, снимки от да кажем професионален фотограф, поддръжката и парите които даваха за реклама - букинга им излиза по на сметка. Вярно е, че посредниците дерат много пари, но има и друго предимство - не се занимаваш с пари на клиенти, всичко е платено предварително, ако пияни тинеждъри ти унищожат хотела - букинга плаща. Естествено имат и интерес да имат добър рейтинг. Щото се нагледахме напоследък на хотели с лъскави снимки по сайтовете а вътре пълна мизерия. Аз също предпочитам през букинг да резервирам хотел или къща, понеже съм имал доста диви изпълнения ("свинеморец") от рода на "ние отменихме вашата резервация, понже мислехме, че няма да дойдете"
 

Blinky

Owner
Да, много хотели нямат сайтове, да не говорим за къщите за гости, но сметка на това имат тук таме нещо в нета за тях, или фейса. ;)

Такива гарегатори са идеални, както и може би някой добронамерени каталози, които се грижат за линстингите си. Колкото и тъпо да звучи, все пак говорим за просто една страница, която да излиза при сърч в Google, и да има не само две снимки, но текст, контакти и разбира се много добро описание за всичко, свързано с обекта. ;)

Това, на което разчита споменатия агрегатор е добро. Според мен повечето започват разговора си с..."Намерихме информация за вас в интернет....", спокойно може да почне и "Намерихме информация за вас в сайта Х...", ако решат и мозъка им помни де. Не, че ще се случва често, но има шанс да го правят. Така, този инклюжън фии би имал смисъл. ;)

Аз лично малко се дразня да видя 4тири звезден хотел или мега лъскавата вила със сайт, приличаш на смачкана жаба, или заседнал в 19ти век. И това, в случай, че имат сайт. :)
 

Горе