Статус: Липсващи поръчки?

mamba

New Member
Здравейте всички,

сайта ми е изграден с Opencart 1.5.6 и скоро забелязах, че при генерираните номера на поръчките има липсващи.

Пример: номерата си вървят поредни както системата си ги генерира, но има няколко номера на поръчки които липсват на таблото (системата ги прескача и си продължава номерацията).

След това открих, че в менюто Продажби/Поръчки има възможност за филтриране на различните поръчки по текущият им статус. Там има такъв критерий "Липсващи поръчки", при който пропуснатите номера на поръчки от таблото се показват.

Основният ми въпрос свързан с това е:

Кога системата счита една поръчка за липсваща и дали това е въпрос на отказ на клиент от дадена поръчка или е грешка в системата?

Дано съм успял да поясня какво не ми е ясно.

Ще очаквам Вашите отговори.

Благодаря Ви предварително!
 
От: Статус: Липсващи поръчки?

Това са изоставените колички...
Има някой хора които избират продукт слагат го в кошницата и по някаква причина се отказват от сделката преди да са я завършили.
Опенкарт слага номер на поръчката много преди клиента да натисни бутона за потвърждение. За това има липсващи поредни номера в списъка с поръчки.
Опцията да виждаш изоставените такива е добра с цел да оптимизираш сайта си за да намалят те. Някой колеги например се свързват с хората не довършили покупката си и се информират какво ги е накарало да се откажат на края ... или им предлагат отстъпка и етц. Все практики които са добри.
 
От: Статус: Липсващи поръчки?

Благодаря за бързият отговор.

Общо взето имам три такива досега. Първите двете са последвани непосредствено от поръчки от същите клиенти, "пуснали" липсващи такива. В случая тези двама клиенти са пуснали своите поръчки без регистрация.

Последната поръчка е отново липсваща от клиент направил си труда да се регистрира в сайта. Затова зададох и въпроса.

Лично аз направих опит да пусна тестово поръчка след това и всичко си функционира идеално в системата. Дори умишлено допусках грешки при поръчката за да видя кога тя генерира такъв статус "липсваща".

Това с липсващите поръчки е проблем тогава, когато сайта не генерира поръчки всеки ден и видиш такава поръчка едва след като установиш, че имаш липсващ пореден номер от таблото

Отговора Ви ми помогна да се ориентирам.

Благодаря отново!
 

Горе