Здравейте всички,
сайта ми е изграден с Opencart 1.5.6 и скоро забелязах, че при генерираните номера на поръчките има липсващи.
Пример: номерата си вървят поредни както системата си ги генерира, но има няколко номера на поръчки които липсват на таблото (системата ги прескача и си продължава номерацията).
След това открих, че в менюто Продажби/Поръчки има възможност за филтриране на различните поръчки по текущият им статус. Там има такъв критерий "Липсващи поръчки", при който пропуснатите номера на поръчки от таблото се показват.
Основният ми въпрос свързан с това е:
Кога системата счита една поръчка за липсваща и дали това е въпрос на отказ на клиент от дадена поръчка или е грешка в системата?
Дано съм успял да поясня какво не ми е ясно.
Ще очаквам Вашите отговори.
Благодаря Ви предварително!
сайта ми е изграден с Opencart 1.5.6 и скоро забелязах, че при генерираните номера на поръчките има липсващи.
Пример: номерата си вървят поредни както системата си ги генерира, но има няколко номера на поръчки които липсват на таблото (системата ги прескача и си продължава номерацията).
След това открих, че в менюто Продажби/Поръчки има възможност за филтриране на различните поръчки по текущият им статус. Там има такъв критерий "Липсващи поръчки", при който пропуснатите номера на поръчки от таблото се показват.
Основният ми въпрос свързан с това е:
Кога системата счита една поръчка за липсваща и дали това е въпрос на отказ на клиент от дадена поръчка или е грешка в системата?
Дано съм успял да поясня какво не ми е ясно.
Ще очаквам Вашите отговори.
Благодаря Ви предварително!