Съвети за набиране на трафик, към афилиейтите, от съдържанието!

Blinky

Owner
traffic.jpg

Ако случайно сте чували последно време за съдържанието и колко е важен маркетинга, обвързано около него, то това е защото повечето маркетолози са наясно колко е ефективен. Повечето хора в света на дигиталния маркетинг върприемат това, като форма за генериране на трафик, но ние всички знаем, че тази практика не е нищо ново. Не случайно е казано - content is the king. С появата на смартфоните, таблетите и другите устройства, които се ползват все повече и повече от потребителите са един много добър начин всеки webmaster да насочи вниманието не само към съдържателният и добре написан content, но и към неговата интерактивност - да накара потребителя да го шерва, коментира и линква.

Редовно съветвам всеки афилиейт, търговец, компания, да актуализират своите уебсайтове с по-качествено съдържание. Това не би трябва да е изненада, но е удивително колко много афилиейти и администратори на сайтове не се възползват пълноценно влагайки повече мисъл в тяхното съдържание, което публикуват. Хората не четат съдържание по същия начин, както преди пет години. Промените в мрежата не са само по сайтовете, те са и в поведението на потребителите. Това се вижда най-вече по социалните мрежи, които поднасят контента по доста по-интерактивен начин. С оглед на това, афилиейтите (или хората промотиращи продукти / услуги) могат да потърсят разнообразни методи, за да"покоряват" своите потребители, единият от които е и т.нар. content marketing.

Ние всички знаем, че създаването на качествено и SEO-убогатено съдържание за афилиейт сайтовете е нещо добро, така че ако вече не сте го направили - променете това. Време е също така да започнете да ползвате социални медии и други канали, които ще работят за вече добре създаденото и качествено съдържание. Ето три бързи съветa, които афилиейти (affiliates) могат да приложат за техния маркетинг в социалните медии, блоговете и другите канали, за да привлекат потенциалните потребители и в последствие да ги превърнат в клиенти.

Бъдете кратки

Трябва да ви кажа, че след примера на Twitter - водене на оскъдно съдържание и насочено точно по темата - е печеливша стратегия за вас и вашите потребители. Ясно е, че не всичко от вашия афилиейт уеб сайт ( съдържанието споделяно в мрежите) да бъде 140 символа, но, ако имате блог, някои експерти предполагат - експериментирайте със съкращаване обема на собствените си мнения някъде от 350 до 500 думи. Но когато имате да кажете повече и сте сигурни, че дългото съдържение ще задържи читателя до край - правете го само така. Хората обикновено нямат много време (и не отделят много време), както и рядко задържат вниманието си върху нещо за много време. Така че следвайки това правило вие трябва да се замислите за размера на вашето съдържание. Кратно, явно и антрактивно. Или просто, дълго, атрактивно и широкобхватно. Вашите читатели ще ви благодарят и в двата случая.

Правете го Често

Hubspot 2011 изследванията показат, че по-честото публикуване на свежо съдържание в блога ви увеличава трафик. Не само трябва да се актуализира редовно блога си с полезно и интересно съдържание, но трябва да се прилага това правило често, като и във вашите социално медийни канали. За Twitter и Facebook очевидно не е нужно един тон думи, като съдържание. Вие го правите също така за търсачките, а потребителите ви ще започнат от своя страна да ви четат по-редовно, ако вие имате какво да им предоставяте. Примерно по 2-3 пъти на ден е едно добро темпо. Някои препоръчват и 1-2 пъти, но вече зависи дали имате да кажете нещо на читателите си или просто си драскотите. Идеята е потребителите ви да се върнат, за да видят какво ново има, а всяка следваща статия реално ще е и "зарибявката" те да повторят самия процес. Така, че правете го за тях, преди всичко, а не защото трябва. Това е много важен и тънък момент от контент маркетинга.

Дръжте го Последователно

Един от най-трудните елементи при управлението на съдържанието било то в блог, в Twitter, във Facebook и други канали е създаването на сплотяваш / приобщаващ стил. Обаче ако някой друг управялва съдържанието, а не вие, то това може да бъде проблем. Важно е да се знае, че стилът на писане е присъщ за всеки по отделно. Всичко зависи изцяло и само от самият творец тук. Опитайте се да създадете по-последователен стил и позиция в съдържанието си, за да създадете по-добри входящи отговори от потребителите. Реално те ще ви преценят и те ще могат да ви помогнат за доусъвършенстването на вашия стил. НЕ подценявайте нито един коментар направен от вашето съдържание. Един от начините да направите това е чрез позволяването на потребителите да дадат своя отзив (feedback) - както на сайта / блога ви, така и във всеки от каналите, в които дистрибутирате въпросното съдържание. Също така, погледнете за какви ключовите думи искате да се класирате. Правете го често, за да знаете какво реално целите и в последствие имало ли е резултат. Ако взимата екип или аутсорсвате това, убедете се, че съдържанието, което получавате ще отговаря на стълът ви, както и че то ще нови трафик и истински, връщащи се посетители. Не позволявайте това да се пренебрегва, тъй като то реално е елемента водещ трафика. Никога не публикувайте нещо, за което сте сигурни, че е просто "отбиване на номера", с цел блога ви да е нон стоп с обновяващо се съдържание. Това може да ви изграе лоша шега. Ако е нужно блогвайте по-рядко, но качествено. Хората не са глупави и не забравяйте, че те могат да избират между Вас и още стотици, като Вас.

Това са само няколко бързи съвети за това как съдържанието би могло да работи за потенциалните потребители на вашите афилиейт бизнес. Ще ви бъда благодарен ако споделите тук някои маркетингови стратегии свързани със съдържанието, които биха могли да помогнат и да избутата нагоре сайта / блога ви от категорията "average".

Дано си е било полезно. Успехи от мен.
 
От: Съвети за набиране на трафик, към афилиейтите, от съдържанието!

Съветите са много полезни и правдиви и мисля, че всички които се занимават с афилиейт трябва да ги използват. Имам два афилиейт сайтове на които блогването много помогна за реализиране на продажби.
 

Горе