Съвети за новосъздаден сайт

slaviniya87

New Member
Здравейте, наскоро направихме сайт за дамски обувки, все още не е качено всичко налично, но половината неща вече ги има. Моля за мнение за сайта, какво сме пропуснали(защото със сигурност има нещо), какво ви липсва, корекции по визията и менютата и т.н. Общо взето приемаме всякаква градивна кристика :) Сайтът е: ladypink.bg
П.С. Като че ли една идея по-бавен ми идва, някакви съвети как да вдигнем скоростта. Казаха ми, че не е било от хостинга, но не знам...
 
Здравей, има доста проблеми:

1. Когато се избере дадена опция от продукт, илиза 25, това е явно 25 см, но информация за това няма.
Пример: Дамски боти Filipa.
2.Сериозен проблем, при отиване към кошницата след добавен продукт, кошницата лети в страницата твърде далеч, когато се опитвам да я достигна се затваря, което е логично, но не е логично да е толкова далеч.
3.В количката нямате "Общи условия", "Политика за поверителност".
4.Слайдера е толкова голям че през малък лаптоп не знам дали има нещо по-долу от него.
5.За Responsive да не говорим, просто е доста зле.

Има още доста неща.....

Поздрави,
Станимир И
 
Съгласна съм, съвет за responsive как да го направим по-бърз? Ако има и други забележки, ще съм благодарна. Ще се виждам края на седмицата с момчето, което ни прави сайта за корекциите и ще се радвам да съм подготвена :)

Поздрави, Славиния

Здравей, има доста проблеми:

1. Когато се избере дадена опция от продукт, илиза 25, това е явно 25 см, но информация за това няма.
Пример: Дамски боти Filipa.
2.Сериозен проблем, при отиване към кошницата след добавен продукт, кошницата лети в страницата твърде далеч, когато се опитвам да я достигна се затваря, което е логично, но не е логично да е толкова далеч.
3.В количката нямате "Общи условия", "Политика за поверителност".
4.Слайдера е толкова голям че през малък лаптоп не знам дали има нещо по-долу от него.
5.За Responsive да не говорим, просто е доста зле.

Има още доста неща.....

Поздрави,
Станимир И
 
Сайт-магазин в който липсват данни за физически адрес на фирмата собственик не вдъхва доверие.
Разумния клиент би си задал въпроса: Ако имам проблем с покупката, как ще си реша проблема със сайт фантом?
Email в mail.bg не вдъхва доверие, можете да направите фирмен с разширението на името на сайта.
Преведете горе в дясно "желания" и "регистриране"
На началната страница също преведете текста като посочите с мишката количката, сърцето и изглед.
Разстоянието между Нови продукти и Стилни Дамски Обувки по вертикала в началната страница е ненужно голямо и защо Дамски и Обувки в изречението са с главни букви?
Добре би било в описанията на всеки продукт да има повече текст/помага и за индексиране в търсачките/
Добре е да има телефон н авидно място за консултации, а понякога клиенти поръчват и по телефона.
В сегмента, който се целите/ниско стойностни продукти/ подобни "мързеливи" клиенти не са рядкост.
Лиспва ви едно основна функционалност според мен: Няма селектиране/филтър/ по критерии след влизане в някоя категория./например да може да селектира клиента по цвят, размер, вид кожа, вид подметка,цена и др.
Според мен е липса на полезна функционалност.
Newsletter е полезен за събиране на имейли.
Ако добавите и чат форма за директно запитване ще бъде полезно за клиентите.
https://gtmetrix.com/reports/ladypink.bg/piMr7etB стойностите са направи неприемливи, да не кажа лоши.
Има още какво да се изговори, но трябва да се прави подробен анализ на сайта и дейността.
Желая успех.
Ще ви е нужен.
Поздрави!
 
добре е сайта, само това което ви писаха по-горе за количката където примигва на десктоп версията, иначе ще си изпълнява основната функция да получавате заявки за поръчки.
 
Привет, ако сте сериозен човек, и този бизнес не е за ден до пладне, намерете си фирма, не момче да направи сайта. Ако има ограничен бюджет, разбирам. Но сайта е доста зле, сигурен съм че на моменти ще спира сайта и дори ще губите хора, а ако правите реклама, най-добре си намерете специалисти, видимо е че момчето което прави вашият сайт няма никакви понятия от онлайн магазини, прочем мислех че Вие сте си го правила.... Нищо лично, но просто това е несериозно.

Поздрави,
Станимир И
 
Благодаря на всички за съветите. Ако имате още някакви забележки, моля не се колебайте да пишете. Тези дни ще се срещам с човека, който ни прави сайта да обсъдим корекциите, ще съм благодарна да изчистим всички дразнещи и недообмислени неща.
 
Не бях виждал такова чудо o_O :
https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?url=https://ladypink.bg/

С такова зареждане забравете за класиране в Гугъл.

Уукомерс сайтовете не са за простосмъртни. Или си намерете компетентен човек да свърши работата, или ползвайте нещо от рода на Shopify. Услугите за по 300 лева на разни инсталаторчета на готови темички не водят доникъде.
 
  • Haha
Реакции: Sky
Не бях виждал такова чудо o_O :
https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?url=https://ladypink.bg/

С такова зареждане забравете за класиране в Гугъл.

Уукомерс сайтовете не са за простосмъртни. Или си намерете компетентен човек да свърши работата, или ползвайте нещо от рода на Shopify. Услугите за по 300 лева на разни инсталаторчета на готови темички не водят доникъде.
Не мое си толкоз гламав че да вярваш на тая глупост
 
Не мое си толкоз гламав че да вярваш на тая глупост
Дали аз вярвам няма значение - важното е че Гугъл вярва...
 
През мобилния менюто е прозрачно:
Screenshot_20200121-135822.jpg
Отново през мобилния снимките в продуктовите страници не могат да се скролват, за да се види текста под тях. Трябва да натиснеш извън снимката. Помислих, че ми заби браузъра.

Логото ти седи добре така https://marquesensuelle.com/collections/heels
При теб е как дойде. Виж въобще целия header при теб(включително през мобилния), и виж в горния линк. Проблема въобще не е, че се повтарят, но виждаш ли разликата? Tова е просто shopify шаблон, но правен от дизайнер.
/edit: то па как можа да влезе в maintenance тоя сайт, 5 минути, след като сложих линка...
ето го в гугъл кеша: http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:https://marquesensuelle.com/

Не че ще промени нещо, ако нещата са ти хубави, уникални и на атрактивни цени, нито дизайн, нито лого ще те объркат. Но все пак трябва да се получи нещо не само функционално, но и приятно за окото.
 
Последно редактирано:
И аз ще си кажа, някой неща, които правят грозно впечатление:

- Лентата долу, за бисквитките. Не, че нещо, но няма линк, или поне не видях, който да препраща потребителите към някакви общи условия или информация за бисквитките, които използва сайта. Има само едно Разбрах. :)

- Много големи бели пространства между отделните полета, не казвам, че трябва да е сбито, но много пространство се губи така.

- Уеб адресите, унифицирай ги - едни има на кирилица, други на латиница.

- Сложи фав иконка. :)

- Изпращане до друг адрес? е доста начупена форма.

- Преведи си елементите като Search, Wishlist, Register, Card, Checkout и подобни. Виж Loco Translate.

- При закупуване и вече достигане до киличката, и доставката - един сайд бар виси бял - в дясно. Не изглежда добре.

- Доставката никой няма да разбере, че двете опции са кликаеми и се прекалкулира цената спрямо това, което кликнеш - не става ясно, че са линкове за кликове, по скоро трябва да са радио рейдио инпути.

- Подредбата по критерии в категорията в дясно горе никак не е френдли.

Това за сега от мен. Ако нещо се сетя още ще пиша, но определено има нужда малко да се стегне визуално. Да не говорим, че липсват куп неща като адрес, фирма, телефон, мейл, карта. И този ред на мисли, контакт формата е меко казано доста "невзрачна". И не е преведена и тя.
 
Сайт-магазин в който липсват данни за физически адрес на фирмата собственик не вдъхва доверие.
Разумния клиент би си задал въпроса: Ако имам проблем с покупката, как ще си реша проблема със сайт фантом?
Email в mail.bg не вдъхва доверие, можете да направите фирмен с разширението на името на сайта.
Преведете горе в дясно "желания" и "регистриране"
На началната страница също преведете текста като посочите с мишката количката, сърцето и изглед.
Разстоянието между Нови продукти и Стилни Дамски Обувки по вертикала в началната страница е ненужно голямо и защо Дамски и Обувки в изречението са с главни букви?
Добре би било в описанията на всеки продукт да има повече текст/помага и за индексиране в търсачките/
Добре е да има телефон н авидно място за консултации, а понякога клиенти поръчват и по телефона.
В сегмента, който се целите/ниско стойностни продукти/ подобни "мързеливи" клиенти не са рядкост.
Лиспва ви едно основна функционалност според мен: Няма селектиране/филтър/ по критерии след влизане в някоя категория./например да може да селектира клиента по цвят, размер, вид кожа, вид подметка,цена и др.
Според мен е липса на полезна функционалност.
Newsletter е полезен за събиране на имейли.
Ако добавите и чат форма за директно запитване ще бъде полезно за клиентите.
https://gtmetrix.com/reports/ladypink.bg/piMr7etB стойностите са направи неприемливи, да не кажа лоши.
Има още какво да се изговори, но трябва да се прави подробен анализ на сайта и дейността.
Желая успех.
Ще ви е нужен.
Поздрави!
създавате ли подобни страници?
 

Горе