И понеже тук следим какво се случва в маркетинга за социални медии.
Ето едно проучване, резултатите от което бяха публикувани преди два дни http://socialevo.net/2012-naglasi-v-onlayn-marketinga-49682.
Най-общо казано, фирмите ще влагат все повече и повече средства в Социалните медии, но това едва ли изненадва някого!
Интересното което показва проучването е, че корпоративните блогове заемат важно място в социалният маркетинг, за това ако имате интерес да продавате продукти е необходимо да хвърлите усилия в по регулярната му поддръжка.
И последно, следващата година ще е годината в която печалбите на сайтовете за групово пазаруване ще се свият все повече и повече! Самият факт, че хората от онлайн маркетинга, предвиждат силно свиване на бюджетите за daily deals, говори за това, че този бизнес модел изначално не работи.
След като няколко големи компании "обраха каймака", това което им остава е да се преструктурират и да въведат нов модел в този сегмен.
За тези от вас, които се интересува, в статията могат да намеря и pdf-a с пълните данни.
Ето едно проучване, резултатите от което бяха публикувани преди два дни http://socialevo.net/2012-naglasi-v-onlayn-marketinga-49682.
Най-общо казано, фирмите ще влагат все повече и повече средства в Социалните медии, но това едва ли изненадва някого!
Интересното което показва проучването е, че корпоративните блогове заемат важно място в социалният маркетинг, за това ако имате интерес да продавате продукти е необходимо да хвърлите усилия в по регулярната му поддръжка.
И последно, следващата година ще е годината в която печалбите на сайтовете за групово пазаруване ще се свият все повече и повече! Самият факт, че хората от онлайн маркетинга, предвиждат силно свиване на бюджетите за daily deals, говори за това, че този бизнес модел изначално не работи.
След като няколко големи компании "обраха каймака", това което им остава е да се преструктурират и да въведат нов модел в този сегмен.
За тези от вас, които се интересува, в статията могат да намеря и pdf-a с пълните данни.