Тенденции в онлайн маркетинга

dogbrand

Member
И понеже тук следим какво се случва в маркетинга за социални медии.
Ето едно проучване, резултатите от което бяха публикувани преди два дни http://socialevo.net/2012-naglasi-v-onlayn-marketinga-49682.

Най-общо казано, фирмите ще влагат все повече и повече средства в Социалните медии, но това едва ли изненадва някого!
Интересното което показва проучването е, че корпоративните блогове заемат важно място в социалният маркетинг, за това ако имате интерес да продавате продукти е необходимо да хвърлите усилия в по регулярната му поддръжка.

И последно, следващата година ще е годината в която печалбите на сайтовете за групово пазаруване ще се свият все повече и повече! Самият факт, че хората от онлайн маркетинга, предвиждат силно свиване на бюджетите за daily deals, говори за това, че този бизнес модел изначално не работи.
След като няколко големи компании "обраха каймака", това което им остава е да се преструктурират и да въведат нов модел в този сегмен.

За тези от вас, които се интересува, в статията могат да намеря и pdf-a с пълните данни.
 
Определено фирмите разчитат на корпоративните си блогове. Не за друго, но на тях те не само комуникират със своята аудитория, но и дават контент, който е ценен за търсачките, както и за социалните мрежи в този случай.
 
От: Тенденции в онлайн маркетинга

Да определено е така. От друга страна, много фирми забравят, че корпоративният блог е важна част от комуникацията с потребителите. Доста често се "хврълят" на Facebook и забравят, че възможността да имаш пълен контрол върху това което се публикува, както и да споделящ по голяма и полезна информация е също толкова важна!
 
Никога не съм гледам много сериозно на фирми с еднопосочна комуникация. Поне на тези, които се предполага да са и нивото за това е на лице. Комуникацията не е само един отдел Оплаквания. Комуникацията с клиенти и потребители е важно звено на всяка фирма. На запад това е стандарт. Лошото е, че повечето фирми мислят, че социалните медии са канали за набиране на трафик. Да, това е така, но те са и метод, който ти дава да възможност да получиш обратна връзка от клиентите си, като това не винаги е коментари за продуктите/услугите/брандовете ти, но е и начин да съставиш бъдеща концепция за всичко. От продуктова линия, до бъдеща маркетингова стратегия.

В една статия от мен: 6 начина за привличане на нови клиенти чрез социалните медии се даваше пример как Dannijo, компанията за бижута, изгражда бъдеща концепция около новата си колекция точно от мненията на потребителите в Tweeter.

Корпоративния блог е друг канал. В същата стария се споменава, че някои (и се водеше като добра стратегия) фирми правят различни кампании в различните социални канали, активи на фирмата. Примерно за facebook имаш игра, в tweeter състезания за най-добро мото за едни коя си колекция / продуктова линия, за linkedin - малка викторина между маркетинг и бранд мениджъри за начин, който за промоция на даден продукт с максимални резултати, при минимални усилия. А на блога ти за друга игра - за топ клиента и за топ партньора ти. Всичко това би довело до много силен ефект, ако се прояви изобретателност и креативност. ;)
 

Горе