Blinky
Owner
Ето 10-те най-ценни съвети за SEO-то, като основни фактори които се взимат в предвид при оптимизирането за търсачки:
Карта за сайта - Site map. Огромен сайт има нужда от карта, която да води към всяка страница от сайта. Това ще помогне на бота на търсачката да намери всяка страница само с два клика. Малкият сайт също има нужда от карта. Нарича се навигационна лента.
Не повече авторски текст - anchor text. Не прекалявайте с авторсият текст. Не искте всичките ви входящи линкове да изглеждат еднакво, защото изглежда като автоматизация - нещо на което Google гледам неодобрително. Използвайте вашият адрес (URL) понякога, името на компанията ви друг път - да няма много повторения.
Дълбоко линкване/водене - Deep linking. Бъдете сигурни че имате линкове идващи към възможно най-много страници. Какво казва на търсачката когато други сайтове водят към различни страници от сайта ви? Това казва че имате много ценно съдържание. Как казва търсачката когато линковете ви водят към home страницата? Това че имате плитък сайт с малка стйност, или че линковете са генерирани по-скоро автоматичо отколкото по стойноста на сайта ви.
Станете чужденец. Канада и Великобритания имат много директории за сайтове на компании, базирани в тези страни. Можете ли да вземете бизнес адрес в някоя от тези страни?
Бюлетин - Newsletters. Преложете статия до е-зейн (ezine) публицисти, които архивират техните е-зейни. Линковете седят много често години в техните архиви.
Многочисленни домейни - Multiple domains. Ако имате няколко теми, които могат да напълнят техен собствен сайт, ще е по-добре да имате многочисленни домейни. Зашо? Първо, търсачките обикновенно описват една страница на домейн за всяко търене, и можете да основете две. Второ, директориите обикновенно приемат само home страниците, и така ще можете да получите повече листване от директории.
Първо дошло, първо обслужено. Ако имате графични линкове в навигационият бар, включете й текст линкове. Бъдете сигурни че текст линковете се показват пурво в сорс кода, защото ботовете на търсачките ще последват първият линк, който намерят до която и да е определена страницал. Те няма да последват допълнителните линкове до същата страница. Можете да да видите това в акциа на линка към Индекс страницата тук.
Размяна на статии - Article exchanges. Чували сте за линк размяната нали, е това е подобно на по-добро. Публикувате статията на някой друг в определина за това секция с линк към техният сайт. Те публикуват вашата статия с линк към твоят сайт. И двамата имате съдържание. И двамата получавате високо качествени линкове.
Заглавия в линкове - Titles -> links. Заглавият могат да бъдат линкове. Не само че помага визуално на потребителя да разбере къде го пращате, но някои търачки представят това в техната връзка за страницата.
Бъдете Удебелени - Bold използвайте ги около вашите ключови думи на всяка страница. НЕ ги използвайте обаче навсякуде, където тесзи думи се намират. Един или Два пъти е достатъчно.
-----------------------------------------------------------------
Internet Affiliate Marketing
Карта за сайта - Site map. Огромен сайт има нужда от карта, която да води към всяка страница от сайта. Това ще помогне на бота на търсачката да намери всяка страница само с два клика. Малкият сайт също има нужда от карта. Нарича се навигационна лента.
Не повече авторски текст - anchor text. Не прекалявайте с авторсият текст. Не искте всичките ви входящи линкове да изглеждат еднакво, защото изглежда като автоматизация - нещо на което Google гледам неодобрително. Използвайте вашият адрес (URL) понякога, името на компанията ви друг път - да няма много повторения.
Дълбоко линкване/водене - Deep linking. Бъдете сигурни че имате линкове идващи към възможно най-много страници. Какво казва на търсачката когато други сайтове водят към различни страници от сайта ви? Това казва че имате много ценно съдържание. Как казва търсачката когато линковете ви водят към home страницата? Това че имате плитък сайт с малка стйност, или че линковете са генерирани по-скоро автоматичо отколкото по стойноста на сайта ви.
Станете чужденец. Канада и Великобритания имат много директории за сайтове на компании, базирани в тези страни. Можете ли да вземете бизнес адрес в някоя от тези страни?
Бюлетин - Newsletters. Преложете статия до е-зейн (ezine) публицисти, които архивират техните е-зейни. Линковете седят много често години в техните архиви.
Многочисленни домейни - Multiple domains. Ако имате няколко теми, които могат да напълнят техен собствен сайт, ще е по-добре да имате многочисленни домейни. Зашо? Първо, търсачките обикновенно описват една страница на домейн за всяко търене, и можете да основете две. Второ, директориите обикновенно приемат само home страниците, и така ще можете да получите повече листване от директории.
Първо дошло, първо обслужено. Ако имате графични линкове в навигационият бар, включете й текст линкове. Бъдете сигурни че текст линковете се показват пурво в сорс кода, защото ботовете на търсачките ще последват първият линк, който намерят до която и да е определена страницал. Те няма да последват допълнителните линкове до същата страница. Можете да да видите това в акциа на линка към Индекс страницата тук.
Размяна на статии - Article exchanges. Чували сте за линк размяната нали, е това е подобно на по-добро. Публикувате статията на някой друг в определина за това секция с линк към техният сайт. Те публикуват вашата статия с линк към твоят сайт. И двамата имате съдържание. И двамата получавате високо качествени линкове.
Заглавия в линкове - Titles -> links. Заглавият могат да бъдат линкове. Не само че помага визуално на потребителя да разбере къде го пращате, но някои търачки представят това в техната връзка за страницата.
Бъдете Удебелени - Bold използвайте ги около вашите ключови думи на всяка страница. НЕ ги използвайте обаче навсякуде, където тесзи думи се намират. Един или Два пъти е достатъчно.
-----------------------------------------------------------------
Internet Affiliate Marketing