Трябва ли да има бонус лояност от хостинг компаниите?

EASYSURVIVOR

Well-Known Member
Трябва ли да има бонус за лоялните клиенти от хостинг компаниите?

Например аз съм клиент на ICN.BG от 2009 година вече над 12 години.. от почти самото начало ползвам икономичен план :) имам и над 10+ домейна при тях .bg И .бг

обаче до сега не съм получавал никакви бонуси освен стандартните 10% които е за всеки клиент нов стар няма значание.. след толкова много години очаквах бонус лоялност някакъв примерно плащаш 1 година получаваш 1 година безплатно.. хостинга ми е платен до 1.1.22г. и смятам след някой друг месец да им пиша дали ще получа нещо в замяна за тези години или не.. и ще се преместя на друго място :) ако има човек от ICN нека помислят върху тази идея, както и всички други хостинг компании.. не казвам това да се прави на 1-2-3-4 години, не казвам и да е напълно безплатно.. но примерно 10 години не са малко.. най малкото може да се направи плащаш 1 получаваш 2..

какво смятате по въпроса.?
 

s1yf0x

Well-Known Member
Трябва ли да има бонус за лоялните клиенти от хостинг компаниите?

Например аз съм клиент на ICN.BG от 2009 година вече над 12 години.. от почти самото начало ползвам икономичен план :) имам и над 10+ домейна при тях .bg И .бг

обаче до сега не съм получавал никакви бонуси освен стандартните 10% които е за всеки клиент нов стар няма значание.. след толкова много години очаквах бонус лоялност някакъв примерно плащаш 1 година получаваш 1 година безплатно.. хостинга ми е платен до 1.1.22г. и смятам след някой друг месец да им пиша дали ще получа нещо в замяна за тези години или не.. и ще се преместя на друго място :) ако има човек от ICN нека помислят върху тази идея, както и всички други хостинг компании.. не казвам това да се прави на 1-2-3-4 години, не казвам и да е напълно безплатно.. но примерно 10 години не са малко.. най малкото може да се направи плащаш 1 получаваш 2..

какво смятате по въпроса.?
Да те питам, колко години си клиент на EVNили CEZ
 

EASYSURVIVOR

Well-Known Member
Да те питам, колко години си клиент на EVNили CEZ
Разбира се очаквах да се включиш с нещо подобно.. обаче не е същото :)
Аз да те питам ти можеш ли да си избереш между EVN или CEZ Щото ние в Хасково не можем да си друг освен EVN.. ако можехме да си изберем между EVN , CEZ ами ако се включат в този списък още 10 електроснабдителя дали цените ще са същите?
А сега колко между колко хостинг-а можеш да си избереш?
 
Последно редактирано:

contra

Well-Known Member
Да те питам, колко години си клиент на EVNили CEZ
Сравняваш монополи със сбирщина продавачи на свръхконкурентен пазар, дето може обективно да ги подритваш и да си ги менкаш като носни кърпички.
 

Blinky

Owner
Разбира се очаквах да се включиш с нещо подобно.. обаче не е същото :)
Хем е същото, хем не е. Добре, дали сравнението с магазин за хранителни стоки ще е по-добро? В Билата освен тия карти за Акции и други пъпотии (което е еквивалент на ваучери и отстъпки) реално са на база това, че си лоялен клиент, да, може да отидеш утре в Лидл.

Всеки бизнес, в колкото и конкурентна среда да оперира, разбира се, че може да погъделичка малко лоялните си клиенти. Ей така да му помогне за нещо, което не им е работа, да даде малко повече спейс или други ресурси, да му пусне нещо временно като отстъпка.

Сравняваш монополи със сбирщина продавачи на свръхконкурентен пазар, дето може обективно да ги подритваш и да си ги менкаш като носни кърпички.
Изборът на хостинг фирми е огромен, но смяната на дадена не е като смяна на носни кърпички, поне ако ти пука за бизнеса ти де. Ако не, може да си като цветарка и да си обикаляш де има "'далавера". Свръхконкурентен пазар е и бирения, но се съмнявам някой да пие всякаква бира. Аз лично пия 2-3, а другите са ми в игнора листа.
 

s1yf0x

Well-Known Member
Сравняваш монополи със сбирщина продавачи на свръхконкурентен пазар, дето може обективно да ги подритваш и да си ги менкаш като носни кърпички.
Именно защото е свръхконсурентен има текучество на клиентите, а в най-нискобюджентия сегмент е по-добре кърпичките да са за еднократна употреба
 

s1yf0x

Well-Known Member
Разбира се очаквах да се включиш с нещо подобно.. обаче не е същото :)
Аз да те питам ти можеш ли да си избереш между EVN или CEZ Щото ние в Хасково не можем да си друг освен EVN.. ако можехме да си изберем между EVN , CEZ ами ако се включат в този списък още 10 електроснабдителя дали цените ще са същите?
А сега колко между колко хостинг-а можеш да си избереш?
Ти нали си по евтините схеми. Аз ли да ти казвам как да се закачиш към някой доставчик на ел. енергия на свободния пазар? Ти за 3 стинки по-малко ще направиш 100 кълбета, тъй че няма да е трудно
 

Sky

Well-Known Member
Един лайв хак от мен, чакаш рождения ден на джъмп.бг, вземаш хостинг с голяма от стъпка, догодина пак и така
 

s1yf0x

Well-Known Member
Хем е същото, хем не е. Добре, дали сравнението с магазин за хранителни стоки ще е по-добро? В Билата освен тия карти за Акции и други пъпотии (което е еквивалент на ваучери и отстъпки) реално са на база това, че си лоялен клиент, да, може да отидеш утре в Лидл.

Всеки бизнес, в колкото и конкурентна среда да оперира, разбира се, че може да погъделичка малко лоялните си клиенти. Ей така да му помогне за нещо, което не им е работа, да даде малко повече спейс или други ресурси, да му пусне нещо временно като отстъпка.


Изборът на хостинг фирми е огромен, но смяната на дадена не е като смяна на носни кърпички, поне ако ти пука за бизнеса ти де. Ако не, може да си като цветарка и да си обикаляш де има "'далавера". Свръхконкурентен пазар е и бирения, но се съмнявам някой да пие всякаква бира. Аз лично пия 2-3, а другите са ми в игнора листа.
Ти пък хич не си прав в сравнението си... Била и Лидл ти трупат точките на оборот. Тоест постоянно нарастващ оборот. Сам съзнаваш, че клиент с минимален или среден хостинг план за 10 години, сойто очаква константно намаляваща цена въпреки ежегодното увеличение на разходите ене е като клиент с 10 хостинга за 1 година, пък било то и еднократно. А това със спейса и безплатния application support българския клиент го има за даденост, но като се засилят на някой unmanaged service в чужбина се чудят от съде да намерят индиец да им оправи неработещия wp plugin.
 

contra

Well-Known Member
Някой да вземе да разясни кой в коя хостинг компания работи/притежава, че поне да знам чии мазоли настъпвам като пиша из тия теми.
 

EASYSURVIVOR

Well-Known Member
Ти нали си по евтините схеми. Аз ли да ти казвам как да се закачиш към някой доставчик на ел. енергия на свободния пазар? Ти за 3 стинки по-малко ще направиш 100 кълбета, тъй че няма да е трудно
изобщо не става дума за пари в тази тема.. говоря така че да се оценят като лоялен клиент от хостинга.. щото не ползвам само хостинг.. имам и над 10 домейна.. а тези 120 лв.. дето ще спестя за следващата година... пак няма да ги спестя примерно пак ще си купя 2-3-5 домейна от тях.. тук говоря не за пари а за съвсем нещо друго :) иначе има толкоз много хостинг компании с толкоз много промоции..
 

contra

Well-Known Member
изобщо не става дума за пари в тази тема.. говоря така че да се оценят като лоялен клиент от хостинга.. щото не ползвам само хостинг.. имам и над 10 домейна.. а тези 120 лв.. дето ще спестя за следващата година... пак няма да ги спестя примерно пак ще си купя 2-3-5 домейна от тях.. тук говоря не за пари а за съвсем нещо друго :) иначе има толкоз много хостинг компании с толкоз много промоции..
Мъ как ше е за пари... те и 500 лв да ти дадат отгоре на безплатния хостинг, ти пак от тях ще си купиш - демек един вид ше им ги върнеш и пак на печалба ще излязат!

Ама то алчността на хостинг компаниите не знае граници...
 

Blinky

Owner
Ти пък хич не си прав в сравнението си... Била и Лидл ти трупат точките на оборот. Тоест постоянно нарастващ оборот. Сам съзнаваш, че клиент с минимален или среден хостинг план за 10 години, сойто очаква константно намаляваща цена въпреки ежегодното увеличение на разходите ене е като клиент с 10 хостинга за 1 година, пък било то и еднократно. А това със спейса и безплатния application support българския клиент го има за даденост, но като се засилят на някой unmanaged service в чужбина се чудят от съде да намерят индиец да им оправи неработещия wp plugin.
Казах, ако е по-подходящо сравнение. А и трупането на точки не е точно лоялност, а просто стимулиране. Но е най-близкото, което потребителя усеща като награда затова, че е избрал този бизнес. Аз при моя автомонтьор ходя от повече от 10 години и единственото, което получавам за лоялността си е, че успява да ми обърне малко по-специално внимание и винаги ми намира бързо час, в което да ме намести според плановете си.
 

NovaPS

Well-Known Member
Аз съм на ICN от 2008, тогава стартирах с 70кинта на година, в момента сме на 150кинта.

Преди: 5,70месец
12 GB Дисково пространство
Неограничен - месечен трафик
8 Хоствани Домейна
Email - Неограничен
MySQL - Неограничен
PHP5 и PHP4
Perl & Python
Безплатно Домейн име
Сега: 12,80 месец
50 GB Ултра бързи SSD дискове
25 уебсайта
~30 000 Посещения на месец
SSL сертификат
Backup - до 30 бр.
Неограничени Ресурси
Сайт ускорители от ICN.Bg
Професионална защита
WordPress Management
 

contra

Well-Known Member
Аз съм на ICN от 2008, тогава стартирах с 70кинта на година, в момента сме на 150кинта.

Преди: 5,70месец

Сега: 12,80 месец
Не казвай сега че и на тебе не са предложили 1 година безплатен хостинг?!

Даже 13 години хостинг ти дължат по изчисленията на devilx.
Плюс още няколко години лихва.
 

NovaPS

Well-Known Member
Не казвай сега че и на тебе не са предложили 1 година безплатен хостинг?!

Даже 13 години хостинг ти дължат по изчисленията на devilx.
Плюс още няколко години лихва.
И да ми предложат - ще откажа.
Кефя са на фирми дето ме карат да плащам двойно за думички като:
Ултра бърз
Сайт ускорител
Профи защита

:D
 

$INeed$

Well-Known Member
И да ми предложат - ще откажа.
Кефя са на фирми дето ме карат да плащам двойно за думички като:
Ултра бърз
Сайт ускорител
Профи защита

:D
Не ги съди толкова сурово. Това са някакви маркетинг напъни, на които обикновения потребител се кефи, а на техничарите като нас ни оправя деня. Летящи сървъри, знойни SSD-та, набъбнали съб-домейни на акаунт, надървени CPU-та, втвърдени ядра....абе да ти стане едно хубаво. Но това им е работата. Иначе, ICN, подарете му на момчето 1 година. Явно щом до тема се е стигнало, се чувства пренебрегнат. Това ако го изцепя в магазина долу, на който съм клиент повече от 15 години, сигурно ще ми се спукат от смях. "Абе дай едно кило кренвирши, че днес правя 10 години лоялен клиент тук." :)
 

Горе