Привет, Няма правило. Цени и ценообразуване е сложен процес и всяка фирма сама определя ценовата си политика. При мен започва още при вноса. От него се определя цена на едро и след това една и съща надценка до цена на дребно. Целта е когато се виждат цените на дребно, едровия клиент да може лесно да сметне, ако знае че отстъпката му е примерно 20%. Разбира се, някой цени търпят по-висока или по-ниска надценка, затова след калкулацията на цена на дребно е редно да се съобразите с цените на сходни или същи продукти в конкурентни сайтове. Ако цената има значителна разлика е по-вероятно вие да сте сгрешили цената, при нов продукт. Не е добре за никой да се допускат огромни разлики, затова калкулирайте всички разходи дори тези, които може да нямате в момента, но ако се разрастнете ще имате (примерно наем, складови, заплата за себе си или потенциален служител, дори да работите сам от дома си, данъци и такси, разходи по поддържане на фирма и особено непредвидени разходи, тъй като такива винаги се появяват)