Търся инвеститор за българско изобретение

Здравейте.Търся инвеститор за серийно производство на изобретена от мен система за зареждане на електромобила докато е в движение.Нарекъл съм я "система за регенеративно електрозадвижване"Има и търговско име "Торпила".Имам подадена заявка за патент.Прототипът е почти готов.На теория работи,щом завърша прототипа ще заработи и на практика.На този етап съм по скоро любопитен дали някои ще прояви интерес да инвестира в българско изобретение.Като завърша прототипа ще се захвана сериозно с търсенето на инвеститори.Сега малко пояснение за устройството на системата.
Използва енергия която автомобила създава при движение и на която никой не е обърнал внимание.Освен един японец,но той е направил доста първобитна версия по отношение на дизаина,устройството и КПД-то.Да уточня,че не съм взаимствал нищо от него.Разбрах за неговото изобретение години след като вече бях подал заявката за патент.Не се ползва енергията при спиране.Така наречената регенеративна спирачка отдавна е известна и интегрирана в електромобилите днес.Системата е отделно звено в електромобила и може да бъде инсталирана както газовите уредби биват инсталирани в автомобилите с ДВГ.Не съм изчислявал точно разходите за изработката й,но възлизат на около 3000лв на система.Ще знам повече след завършването на прототипа.Бавя се,защото правя и собствен електромобил на който да сложа системата,а батериите се оказаха скъпички.
 
Може би трябва да дадеш малко повече жокери, за да събудиш интерес.
Щом е регенеративно, значи няма външен източник на енергия. А при затворена система, която и сила да използваш (освен тази при спиране) тя ще трябва да се компенсира от нещо (разряд на батерията). Поне според Закона за съхранение на енергията...
 
Не може да дам повече информаця с оглед на това,че системата е доста проста и лесно някои може да я изкопира.Не е нужно да е инженер.Достатъчно е да знаете,че без системата електромобила например изминава 100км.С нея 150км.Ще видим как ще бъде и като констроирам прототипа.Вероятността изобретението да работи е 100% .Само ефективността му е под въпрос.Няма да е перпето мобиле.За първи прототип с минимален бюджет и подръчни материали и 20км увеличение на пробега според мен са си успех.
 
Тогава как си дал заявка за патент? Подава се в Патентно ведомство описание на изобретението и то нотариално заверено...
 
В момента си господин никой, ако разясниш кой си и защо точно ти имаш шанс да си направил това, ок. Също така колко пари търсиш. А и да ти кажа, точно че форум не е мястото, ако наистина си изобретил каквото казваш, то те съветвам да го патентоваш в цял свят и след това ми се обади, ще отидем заедно да почукаме на една, две врати и ще си излезем милионери.
 
Да,ама много пари искат за европейски патент.За сега не е опция.Точно защото съм господин никой казах,че ми е по скоро любопитно и събирам информация.Като имам и прототипа с точни данни за производителността на системата ще съм по-сериозен.Не е лошо да съм подготвен.А за парите както казах една система излиза около 3000 лв.Примерно 20 000 за да направя няколко и да потръгнат нещата.
 
Прототипът е почти готов.
Да се разбира, че тук инвестиции не са нужни? А когато е готов - 3000 лв за първата система. Инвеститорите не биха погледнали сериозно на това. Друго би било при наличието на първата работеща система.
 
А изчислил ли си загубата на енергия при производство на енергията? Както един колега вече спомена, закона за запазване на енергията трябва да бъде спазен, тоест, трябва да черпиш енергия от източник, който в момента я хаби напразно. Освен спирачките, не виждам нещо, което може да оптимизира толкова много един електромобил.

Нали знаеш, че ако в действителност си изобретил нещо такова ще продадеш прототипа на "Тесла" срещу достатъчно милиарди, за да си в топ 10 на най-богатите хора в света?

Ето ти няколко причини, поради които никой от този форум не би инвестирал в теб. Тези компании имат цели отдели, които се занимават с теоретична и експериментална физика и механика, ако изобретението ти беше толкова близко до ума, че ако разкриеш малко от него всеки би се сетил, то повярвай ми - отдавна вече някой да го е направил, та ние произвеждаме суперкомпютри които използват квантови процесори, отдавна сме минали на друго ниво.

Не искам да се държа зле и коментарът ми да изглежда обиден, но си представил нещата твърде имагинерно.
 
@ Адриан Георгиев, Ако питаш мен - не си губи времето да пишеш тук.
Тук е пълно само с дървени философи.

@Адриян Георгиев - Да, прав е Angell - не трябва да пишеш тук, освен казаното от него, тук има много разни тарикати, ще те подведат да кажеш какво точно си направил и те ще ти откраднат идеята. Направи си прототипа, използвай го, ако е успешен, тогава може да раздуеш нещата - новини, телевизии, сайтове... и при работещ прототип винаги ще се намери инвеститор.
 
без системата електромобила например изминава 100км.С нея 150км.
Като на инжинер ми звучи доста шашаво - 50% ефективност, без да ползваш кинетичната енергия на автомобила.
Всеки техничар би се радвал на 2%.
При такъв увод, не виждам кой би обърнал внимание, докато нямаш работещ прототип.
За мен е грешно да търсиш пари за производство, след като нямаш пари да се патентоваш поне в Европа, САЩ и Япония. Да не споменаваме братски Китай и Корея.
Ако смяташ да основеш компания за производство на такова нещо във феодална България, и да успееш, то си на грешен път.
Довърши си патента и намери кой да ти го продаде успешно.
 
Имам доста опит с форумите и съм на ясно,че тук както и във всеки друг форум са основно философи.На ясно съм,че тук няма да намеря финансиране,но нямаше какво да правя,а и бях любопитен.Прототипа като стане ще говори сам за себе си.Само казвам на потенциалния инвеститор качвай се ще стигнем до Пловдив без зареждане (например) .Като преди това е ясно колко е пробега без системата.Относно това,че много по умни и начетени и финансирани хора не са го направили.Ами историята познава и други елементарни изобретения построени от изобретателя си само защото се е сетил и е мислел в тази насока.Пример е климатика изобретен от чирак в печатница.Не от добре финансиран инженер от дженерал мотърс.А за продажбата на тесла предпочитам първо да говоря с Хонда,защото съм им фен :D
 
@Адриян Георгиев - Да, прав е Angell - не трябва да пишеш тук, освен казаното от него, тук има много разни тарикати, ще те подведат да кажеш какво точно си направил и те ще ти откраднат идеята. Направи си прототипа, използвай го, ако е успешен, тогава може да раздуеш нещата - новини, телевизии, сайтове... и при работещ прототип винаги ще се намери инвеститор.
Много добър съвет и аз съм се насочил на там,но любопитството е голяма работа.Идеята ми се роди като бях на 16 и от тогава до сега съм успял да опазя тайната дори от майка ми.Мисля,че няма да бъда подведен.
 
Никой не иска да ти открадне идеята, просто звучи странно най-малко в 2 аспекта.
1. Чисто технически. Казваш - всяко гениално нещо е просто, ОК...макар че в днешно време...
2. Как е възможно за 9 години да не намериш 3 000 лв за изработване на реална система. Звучи несериозно и нетипично за изобретател...
 
1 Не съм казал всяко
2 Акъла ми беше другаде,да си тунинговам колата където хвърлих 10 000,после божието наказание наречено жена :D Ако се върна назад във времето веднага бих започнал.Все си казвах има време.
 

Горе