Търся инвеститор за българско изобретение

white_pawn

Active Member
На мен също ми е интересно с две изречения дали може да се обясни. Примерно:
1. Напълно зареден без перка, изминава 100км.
2. Напълно зареден с перка - 120 км.
Тоест, съпротивлението е генерирало тая енергия за 20 км. повече пробег.

И не излизай с това нещо по пътищата преди да е обезопасено. Тоя вентилатор, ако се разлети сред хората не ми се мисли...
 

dreambench

Well-Known Member
На мен също ми е интересно с две изречения дали може да се обясни. Примерно:
1. Напълно зареден без перка, изминава 100км.
2. Напълно зареден с перка - 120 км.
Тоест, съпротивлението е генерирало тая енергия за 20 км. повече пробег.

И не излизай с това нещо по пътищата преди да е обезопасено. Тоя вентилатор, ако се разлети сред хората не ми се мисли...
Принципът е същият като регенеративната спирачка на теслата, но вместо съпротивлението с пътя ползва това с въздуха. Разликата е, че при регенеративната спирачка енергията се обира, когато реално искаш да спреш / намалиш, или по надолнище. В тези ситуации вземаш енергията от инерцията и гравитацията.

Тук енергията се обира постоянно, но за сметка на това двигателя трябва да работи повече, през цялото време. Според мен спирачката е по-ефективна и много по-лесно приложима от това, което обезсмисля нещата като цяло. Двете системи не могат да работят заедно - и двете зависят от скоростта / инерцията на колата. Освен това перката трябва да е по-малка, няма как това да бъде одобрено за движение, модификацията също изглежда трудна и пипкава. Газовата бутилка се хваща във всеки багажник. Тук трябва да преправиш половината кола.

Тези "спестени" километри вероятно са доста повече със реген. спирачка и по-добра аеродинамика, когато колата се мъчи по-малко. Много зависи къде и как се тества цялото нещо. Вероятно просто този електромобил има по-големи загуби и неефективност, които от части се компенсират с тази перка, ако пробега и всичко друго се измерва както трябва. Задължително е да се направи сравнение с други методи за пестене на енергия, при едни и същи условия. Иначе е загуба на време.
 
Последно редактирано:

white_pawn

Active Member
Ами, ако е така тая вятърна мелница има само едно приложение. Да паркира между блоковете вечер, където духа вятър и да зареди батерията с нея, вместо да я включи в контакта. Или в някоя нива, където няма електричество...
 

Dafa Web

Active Member
Братле... НЯМА СМИСЪЛ. Никой няма да инвестира в това. Има в пъти по-добри и по-евтини опции за регенериране на енергия и то отдавна патентовани и съществуващи... Знаеш ли защо не са внедрени ? Много просто, за да истискват потребителя докрай и пак.. и пак.... и пак и т.н. Пример: Плоски екрани с цветни матрици съшествуват още от средата на 80-те..... Но защо никой не ги позлва и не е знаел за тях?! Всъщност, не никой.... правителствтото на САЩ ги позлваха, но на пазара излезнаха 10 години по-късно, а в България дойдоха долу горе след двайсет.... и то нищо пак не случайно...

П.П. Инак добре си се справил с електричката. Пиши ми ЛС, че имам въпросчета, за неща които забелязах.
 
Последно редактирано:

Dafa Web

Active Member
Ако така мислиш си в грешка...

Банките при интерес ползват експерти (външни фирми) защо се ограничаваш в мисленето си.

Освен банки има много инвест - фондове...
Подскажи ми къде са тия фондове и кои банйки, че търся подобна информация.
 

Горе