Уеб Базиран Софтуер за PC Сервиз

radoslav68

Active Member
Рейтинг - 100%
6   0   0
PC Service е специализиран уеб базиран софтуер за управление на процесите в компютърните сервизи. Алгоритъма и последователността на действията са разработени от сервизни специалисти, което гарантира интуитивната работа с продукта и неговата функционалност. Интерфейса е максимално изчистен и опростен. PC Service предоставя много удобства като каталог на клиенти и доставчици, архив на сервизните поръчки с възможност за проследяване на минали ремонти за даден клиент, информация за изпратени в друг сервиз модули, статистика за дейността на сервиза, възможност клиента да следи състоянието на поръчката си онлайн и много други.

Цена: 200 лева (безплатна подръжка и обновяване)

Можете да се уверите във възможностите, които предлага програмата PC Service, като разгледате демонстрационната версия.

Демо: http://demo.comsec.bg/users.php?m=auth


За достъп като сервизен техник влезте в системата с:


  • Потребител : test
  • Парола : test

За достъп като управител/администратор влезте в системата с:


  • Потребител : admin
  • Парола : demo


Възможности :



  • Приемане на сервизни поръчки
  • Издаване на бележка на клиента за приетата за ремонт техника
  • Запис на извършените услуги в сервиза
  • Следене на изпратените в друг сервиз модули
  • Достъп от страна на клиента по всяко време да проверява статуса на поръчката си
  • Показва, дали клиента сам се е запознал, че поръчката му е готова (спестява телефонни разговори)
  • Води пълна статистика за всяка една промяна по поръчката с точност до секунда
  • Показва статистика за издадените през месеца поръчки
  • Показва статистика по сервизни техници за завършените от тях поръчки
  • Показва дали клиента е изплатил изцяло дължимата сума или има неплатени суми
  • Търси по име на клиент, телефонен номер и номер на поръчка в архива
  • Води архив на всички поръчки минали през сервиза с подробности до секунда
  • Показва в отделен списък всички поръчки към други сервизи
  • Търси в изпратените в друг сервиз поръчки по сериен номер на модула
  • Сортиране по име на другия сервиз или по статуса на изпратения модул
  • Показва статистика дали е издаден касов бон на клиента, обща сума на поръчките с и без издаден бон
  • Статистика за сума на вложени нови части
  • Статистика за вложени части втора употреба
  • Статистика за платени суми на други сервизи
  • Статистика за сума за вложен труд
  • Вграден модул за списък с доставчици, достъпен само от управители, като за всеки може да се добавят няколко позиции - дилъри, сервизни техници, и други. За всяки доставчик можете да записвате какво се поръчва от него, фирмени данни, пароли за достъп до специални части на неговия сайт за поръчки и др.
  • Възможност за конфигуриране на настройките на сервизната система с достъп само от управители
  • Възможност за добавяне на служители с няколко нива на достъп от управителя
  • Възможност за предоставне на временен достъп за определен служител.
  • Олекотен интуитивен интерфейс за бърза и удобна работа с програмния продукт

Продуктът е тестван и внедрен в няколко големи компютърни сервиза в страната.


За въпроси моля пишете на ЛС

Благодаря предварително.
 
  • Like
Реакции: CTAH
От: Уеб Базиран Софтуер за PC Сервиз

За цената и възможностите, системата си е направо без пари :) Успех с продажбите.
 
От: Уеб Базиран Софтуер за PC Сервиз

а може ли системата като види че продукта е готов за вземане от сервиза да се обади по телефона на клиента да дойде да си го вземе ?
 
От: Уеб Базиран Софтуер за PC Сервиз

а може ли системата като види че продукта е готов за вземане от сервиза да се обади по телефона на клиента да дойде да си го вземе ?

Тя системата няма как да говори с клиента вместо вас. Според мен е възможно да се направи при готов продукт да уведомява чрез мейл или смс , ама чак да му се обади :)
 
От: Уеб Базиран Софтуер за PC Сервиз

а няма как :-D
сигурен ли си ?

Ако някой има интерес към подобна интеграция съм насреща с телефонната част ;)
 
Казах, че няма как да говори, след като премислих е ясно, че има как.
Не мисля, че на който и да е клиент ще му е приятно да си говори с някой freeswitch или asterisk...
 
От: Уеб Базиран Софтуер за PC Сервиз

колеги, системата няма опцията да се обажда автоматично на клиент при завършена поръчка - обаждането се извършва от админа или оторизиран техник
 
От: Уеб Базиран Софтуер за PC Сервиз

колеги, системата няма опцията да се обажда автоматично на клиент при завършена поръчка - обаждането се извършва от админа или оторизиран техник

Вие ли сте я разработвали ? Приемете го като предложение относно обаждането :)
 
От: Уеб Базиран Софтуер за PC Сервиз

Не мисля, че има смисъл да се обажда самата система на клиента. Идеята е да се разберете с него кога ще дойде и т.н. а за SMS - може да се направи, но e-mail към SMS не винаги работи, а за SMS гейт не мисля, че си заслужава играчката.
Идеите за развитие на системата е да има и включен магазин към нея, да може да се правят гаранционни замени и други подобни, но това ще стане ако има интерес към нея по-голям за да има смисъл от играчката.
 

Горе