Успешно стартиране на нов бизнес

stanangelov

New Member
Здравейте,

Пиша Ви, за да потърся малко отговори за неща все още неясни за мен.

Говорил съм с хора с големи складове за напитки (алкохол, кафе, чай) да предлагам техните стоки на моят сайт като при поръчка от клиент на моят сайт, аз им изпращам поръчката и те изпращат на клиента като прибират и парите и в края на месеца ми плащат процент комисион. Общо взето на принципа на дропшипинга.
Искам да регистрирам фирма и все още се чудя ЕТ ли да бъде или ЕООД, разучих нещата в интернет и все още ми е малко неясно с кое дружество ще ми е по-добре. Не планирам да имам големи месечни приходи, не, че бих отказал, просто ще започна по-полека.
Изобщо не разбирам от данъци което е основният проблем. В случай, че съм ЕТ, как трябва да се разбера да работя с конкретните складове на гореописания принцип. Трябва ли ми касов апарат и ако да защо, трябва ли ми счетоводител и ако да защо. Моля ако има човек който ги разбира тези неща да сподели опит, ще съм безкрайно благодарен.
 
Никакво ЕТ, ЕООД си регистрирай, да, трябва ти и счетоводител, ако не си по ДДС плащаш около 50 лв на счета плюс осигуровките на фирмата. Направо си намери счетоводител и почвайте.
 
Точно ей това не разбрах на ЕООД-то, зависело дали си по ДДС или не. Наистина искам нещата да станат имам огромно желание да ги науча тея неща но все още съм "индианец" на тема фирмени счетоводства.
 
Няма нищо общо. По ДДС минаваш доброволно или при оборот над 50 000 лв за период от 12 месеца. В твоя случай при превод на комисионни не ти трябва ДДС. Стига да не купуваш стоки от контрагенти, които са по ДДС. Тогава ще ти е по-изгодно да си по ДДС.
 
Тоест твоят съвет е да регистрирам ЕООД, да си намеря счетоводител и съм готов да започвам ? Такива неща като касови апарати, отчетни книги трябват ли не трябват ли ?
 
Ако работиш само с комисионни и получаваш парите само по банка, не ти трябва нищо друго.

Тоест твоят съвет е да регистрирам ЕООД, да си намеря счетоводител и съм готов да започвам ? Такива неща като касови апарати, отчетни книги трябват ли не трябват ли ?
 
До момента стигнахме до там: Регистрирам фирма "Х" ЕООД, довършвам си сайта, качвам каталога със стоките, разбирам се със шефа на склада какъв процент ще ми дава в края на месеца по банковата сметка на фирмата и почвам да продавам ? Нищо друго не се изисква така ли да разбирам
 
Еми да, то за другото счета ще ти свърши работа, нали затова ще му плащаш.
 
Вече ти отговориха, но да имаш и второ мнение. Да, друго не ти трябва, това е.

До момента стигнахме до там: Регистрирам фирма "Х" ЕООД, довършвам си сайта, качвам каталога със стоките, разбирам се със шефа на склада какъв процент ще ми дава в края на месеца по банковата сметка на фирмата и почвам да продавам ? Нищо друго не се изисква така ли да разбирам
 
Ок, напълно ме устройва този вариант но "tedkata_m" визира и счетоводител за постоянно. Нужен ли ми е такъв за постоянно или не, това ми е последния въпрос по дискусията, и ако ми е нужен, то тогава защо ?
 
100% Без това не можеш да минеш, особено като нямаш никакъв опит. Много е дълго за обяснение, но не можеш.

Ок, напълно ме устройва този вариант но "tedkata_m" визира и счетоводител за постоянно. Нужен ли ми е такъв за постоянно или не, това ми е последния въпрос по дискусията, и ако ми е нужен, то тогава защо ?
 
Дропшопинга развива чуждия бизнес... не твоя. Клиентите са общи... но по всяко време може да ги загубиш - тънка е тая игра.
 
То това е ясно, в момента нямам капитал за закупуване на голям обем стока. Мисля, че дропшипинга е страхотно начало за все още неопитен търговец.
 
То това е ясно, в момента нямам капитал за закупуване на голям обем стока. Мисля, че дропшипинга е страхотно начало за все още неопитен търговец.

От моите контакти и сделки с дропшопинг гурута... имам 2 780 нови клиенти. Те имат само % отстъпка - нетрайна материя.
 
Няма нужда от касов апарат. Всичко ще е към доставчика, а ти накрая ще си му изискваш твоята комисионна. Малко върви към модела на афилиейтинга, но с този магазин и комуникацията с клиенти си си търговец на дропшипинг. Задължително си намери счетоводителка, защото нейните услуги ще са ти нужни когато бизнеса започне да генерира вече реални обороти. Значи, имаш зи магазин, имаш си договорени взаимоотношения с хората, и може да си почнеш, така ли?
 
Имам сайт който разработвам (не е готов, но не му трябва още много), заделил съм около 200лв. за начална реклама, говорил съм с хора с големи складове за напитки, те се интересуват така, че до тук добре. Останало ми е само фирмата, да заредя стоката на сайта и да продавам.
 
само разхода за осигуровки и счетоводител е в границите на 250 лева месечно, така че умната
 
Аз реално ходя на работа на която ме осигуряват, ако изкарвам по-малко от 300лв. месечно в началото не е ли по-добре да си работя работата и да си ме осигуряват там. След като евентуално приходите набъбнат над 600-700 лв. месечно, да се съсредоточа над сайта. Този вариант не е ли най-подходящ ? Тоест да плащам само за счетоводител първоначално.
 
Виж сега, един съвет. Има платени консултации, дай едни 20 лв и ще разбереш всичко. Тук всеки може са ти даде различна информация, но не винаги точна.
 

Горе