ФАЛШИВИ ОНЛАЙН ПРОМОЦИИ

СТАН ловците на цени пазаруват от ЧУЖБИНА. Аз тях не ги броя за нормална група клиенти. Те са малцинство. Мнозинството иска качество на услугата, съпорт и отговорност за стоката. Вече доста чужди сайтове в моята ниша доставят до България от Германия и Полша и Румъния и бият цените ми с 10-30 лв но поради манията за промо атаки и ниски дъмпингови цени им куца всичко останало и нормалните хора / клиенти си остават при мен.

Казват:

- Неам нерви да се боря да спестя 30 лв............ чакам 10 дена - плащам предварително идва всичко амортизирано и не става за нищо. Карам се с куриери от нивото на Лео Експрес ахахахха и накрая пак съм без поръчка и стока. При вас по-скъпо, но и спокойно и гарантирате 99% безпроблемност. Статусите ми дават всичко и т н..........
 
СТАН лично АЗ никога не съм правил проблем или "мръсно" на колега - колеги. Е и не са ме прецаквали ДРАСТИЧНО де.... но на дребни грешки не обръщам внимание - неам нерви за глупости:

1. Емаг от тях си купих една фурна евтинджос на ПРОМО и дойде с изкривена дъно - но това не пречи на продукта да работи правилно и дълго и не го връщах. Но и не поръчах нищо повече от тях......

2. От едни колеги си купувам Японски зелен чай и гледам имат промо талон 20% но не им работи и е обявен в сайта. Намекнах им да ми го калкулират ръчно - не го направиха - хем и на живо се виждат с тях - и стоката дойде и без касов бон. Но всичко останало беше ток и жица и си затворих очите - но кога ли ще попаднат на някой фен на КЗП и т н....

И т н..... дребни грешки е фрашкано. Но големите акули в бранша са бетон и никога нямам проблеми с тях. Само с дребни риби или новаци......
 
HM от тях редовно си пазарувам парцали за мен и жена ми си купува.......... никога не идват с касов бон. Бона ни идва на пощата като pdf - но така и така не се чете ясно......... проверих тая врътка е законна :) и има десетки теми около тая врътка. Защо не слагат касов бон - а го пращат на пощата на клиента. Но си е законно :)
 
В смисъл??

Имат гаранционна карта - която комуникира с клиента - ако я чете де. Идва при нас и почва с въпросите и дали това влизало в гаранцията или онова. Обясняваш му, че ако има просто повреда на продукта и е в гаранция - да ти го донесе и да изчака становище от сервиза. Почва да те притиска с КЗП и не му се чакало и да му го подменим направо пък ние да се оправяме после............ и като ни го даде продукта - той остава без продукт - били сме длъжни да имаме оборотни продукти. Накрая оставя продукта за становище на сервиза - тегли ни една майна и си излиза.

Искат от нас становище все едно имаме право да тълкуваме текстовете в гаранционната карта.

Особено за скъпи продукти стават яки скандали и заплахи.

Пък за скъпи продукти, които не са обвързани с гаранционни условия тъй като не работят с ток примерно искат някаква гаранция. Ние да им гарантираме нещо за продукт, който е за еднократно ползване - тоест до счупването му.

Искат експертизи - особено ако друга външна фирма купува нещо или го купуват да го ползват деца. Гледам такива продукти да ги спирам от продажба. Искат да видят официален документ гарантиращ безопасност със съответното ниво.......... ти даваш документите и те ти казват:

- Не е на Български. Ти даваш на Български инструкциите за употреба - но не всички документи и става мелето.

Накрая нищо не купуват - защото няма кого да обвиняват ако ток удари детето им. То си е описано ДА СЕ ПАЗИ ОТ ДЕЦА - той иска да му даваме сигурност.

Много хора купуват продукти, които ползват не по предназначение и идват после в гаранция и сервиза ги отсвирва и после се мъкна по КЗП са доказателства, че клиента си преточва зимата зелето в бидона и продукта е за вода.

Шоу..... :rolleyes:
 
Разбирам аз и съм съгласен и пак опираме до частния случай. Има нелоялни търговци, има и чисти мошеници, има и кофти клиенти има си и криви хора.
Даже мен ако питате 99,7% от онлайн магазините в БГ трябва тутакси да се изтрият.

Аз срещу друго роптая, срещу кампанията, общия знаменател и най вече никой от гилдията не окна да каже нещо по въпроса. А си има браншови обединения.

Иначе и аз ако почна да ви пиша примери сигурно ще спра другата сряда.... ама това са извадки
Иначе и аз не мога да разбера много неща но ги приемам такива каквито са. Например не мога да си обясня как надписа "Безплатна доставка" продава. Нищо че е по-скъпо от на други места с доставка. Обаче продава. Нищо че човек дето може да ползва компютър или телефон за да си поръча е минимално грамотен да си знае пощенския код и да може да си напише адреса и според мен трябва да му е кристално ясно че цената на доставката е калкулирана в стойността на продукта. Обаче продава! И що трябва да е безплатна и кой трябва да я плати като е безплатна.

Защото продаваме или подаряваме ....

Да се пукнеш....
 
Това е много гадно....

Редно е да ти се обадят като нещо го няма, аз поне така правя. Ами файдата че си ми пратил 99 неща като 1 го няма не мога да си свърша работата, или да си сглобя там елемента и етц. Аз не бих приел такава поръчка. Само загуба на време


След, като стандартния усер е овца, търговеца има по-голяма свобода. Като потребител си имаш права :) все пак си плащаш 20-те процента на всичко и никой не ти ги връща.
Един пример да дам с мен. Поръчвам си крепежни елементи от един магазин на стойност 80лв. Пристига пратката на следващия ден на стойност 75лв... Гледам вътре почти всичко, ама един конусен лагер го няма.
Свързах се с търговеца и го питам ще завърши ли поръчката? Отговор 1 ами нямаме го наличен, проверявайте и като го имаме можете да си го поръчате.
Не са ме питали за изпълнение на част, нито знам нещо по случая. Цената на лагера е 4лв :), доставката и тя толкоз. След леко припомняне на тези факти получих отговор 2: Извиняваме се, при наличност ще ви изпратим лагера за наша сметка.
Та ако мине...
 
кристално ясно че цената на доставката е калкулирана в стойността на продукта

То е ясно и няма проблем, защото така или иначе поръчваме продукта - цената е доста по-добра от тази на повечето магазини - минус 50%, защото уредите им имат транспортни дефекти. Въпросът е, защо се използват такива похвати? Знам, че няма безплатен обяд, ама да си платиш и да ти кажат: "а извинявай, за теб не важат правилата", при положение, че се казва: ''важат за всички''...
 
  • Like
Реакции: CTAH
СТАН - ето и днес ми дойде поредната пратка Японски зелен чай. Само с фактура - без касов бон... дали има още колеги - новаци, които си мислят, че пускането на фактура замества чукането на касов бон или и двете трябва да са ръка за ръка при НП платен в кеш на куриера.
 
Много ги демонизирате тея от КЗП. Който е ходил знае, че са разбрани и разбират, че повечето клиенти, стигнали до тях, са откачалки.
 
СТАН - ето и днес ми дойде поредната пратка Японски зелен чай. Само с фактура - без касов бон... дали има още колеги - новаци, които си мислят, че пускането на фактура замества чукането на касов бон или и двете трябва да са ръка за ръка при НП платен в кеш на куриера.


Аз знам че бележката от куриера важи за касова бележка!
 
Аз знам че бележката от куриера важи за касова бележка!

Няма логика от счетоводна гледна точка, когато изпращача е фирма. Ако очаква да прикрепвам бележка от куриер към фактура от фирма, ще е чудо. Може да важи пред ФЛ, но се съмнявам.

Ако чукат истински бон от техен касов апарат е безмислено да разчитат на бон от куриер.

Но все пак за мен 1% може и да си прав. Ще пусна запитване към НАП другата седмица.
 
Когато започнах онлайн магазин преди няколко месеца освен, че изчетох тази тема, се консултирах и с Еконт. Отговориха ми, че всички изпратени пратки са с пощенски паричен превод, което е заместител на касов бон. Получавам парите си по банков път от Еконт и в превода пише, че е ППП услугата.
 
Разписката за пощенски паричен превод абсолютно си важи. Друг е въпроса, че действително е странно в отношения фирма - фирма. Фактура с платежно от изипей също важи, колкото и да е странно :)

Няма логика от счетоводна гледна точка, когато изпращача е фирма. Ако очаква да прикрепвам бележка от куриер към фактура от фирма, ще е чудо. Може да важи пред ФЛ, но се съмнявам.

Ако чукат истински бон от техен касов апарат е безмислено да разчитат на бон от куриер.

Но все пак за мен 1% може и да си прав. Ще пусна запитване към НАП другата седмица.
 
Когато започнах онлайн магазин преди няколко месеца освен, че изчетох тази тема, се консултирах и с Еконт. Отговориха ми, че всички изпратени пратки са с пощенски паричен превод, което е заместител на касов бон. Получавам парите си по банков път от Еконт и в превода пише, че е ППП услугата.

https://www.kik-info.com/forum/index.php?topic=8056.0
 
Пощенски пратки или Куриерски пратки. Пък и не сте имали данъчен одит и ревизия. Нито Еконт носят отговорност нито никой освен фирмата ви пред НАП.

Изипей има счетоводно перо...

Но при поискана справка от изипей към вас няма съвпадение на 100% често срещан проблем из счетоводните форуми...

ППП - ЕКОНТ не е счетоводно перо: "Балансови пера (статии) - най-малката структурна единица и отговарят на всеки конкретен обект на счетоводно отчитане. Всяко балансово перо има точно определено наименование и стойностно изражение. Балансови пера са например: машини, съоръжения и оборудване; материали; вземания по продажби; основен капитал; задължения към доставчици. Под влияние на протичащите стопански операции сумата на балансовите пера непрекъснато се променя като се увеличава или намалява. Под стопански операции се разбира всеки отделен акт от дейността на предприятието. Например: покупка на машини или стоки ; начисляване или изплащане на заплати; погасяване или получаване на заеми и др."
 
СТАН - ето и днес ми дойде поредната пратка Японски зелен чай. Само с фактура - без касов бон... дали има още колеги - новаци, които си мислят, че пускането на фактура замества чукането на касов бон или и двете трябва да са ръка за ръка при НП платен в кеш на куриера.

Може пък да са се възползвали от съветите ти и да са писали фирмата на някой терминално болен пребиваващ в чужбина.

При положение, че от години стотици фирми използват изцяло плащания с ППП и дори нямат регистриран касов апарат, не разбирам как още може да обсъждаме тази тема.
 
При положение, че от години стотици фирми използват изцяло плащания с ППП и дори нямат регистриран касов апарат, не разбирам как още може да обсъждаме тази тема.

Опитай да се свържеш с една от тях и да кажат как осчетоводяват ППП и намери една, която е имала ревизия и как са доказвали ППП като счетоводно перо.
 
При положение, че от години стотици фирми използват изцяло плащания с ППП и дори нямат регистриран касов апарат, не разбирам как още може да обсъждаме тази тема.

Ето ти мнение на Иван Арнаудов от 02.2018 г —- "Не си прав. Казвам ти го като онлайн търговец с три магазина и приличен оборот, който е решил да не лъже никого, понеже така се живее по-лесно.

Когато куриерът инкасира от твое име плащането, той издава разписка за пощенски паричен превод (ППП) и ти я дава заедно с пратката. Просто обърни внимание другия път какви хартийки получаваш.

Аз парите от инкасото не ги виждам въобще в брой и затова не ги минавам през касата, иначе няма да ми излезе засечката между каса и ФП. Затова в края на месеца си пускам по един цял касов бон за всички продажби към населението, инкасирани чрез ППП и така си връзвам паричните потоци до стотинка. Знам че най-вероятно няма да го прочетеш и ще продължиш да спориш от позиция на непълни познания, но все пак: чл. 3, ал. 1 от Наредба № Н-18 на МФ (в сила от 24.06.2011 г.)

Единственото условие за горното е куриерът да има лиценз за пощенска услуга и всички големи (Еконт, Спиди, Рапидо и т.н.) имат."
 

Горе