ФБ реклама за 2ц за клик - към сайт. Критики, коментари фийдбек...

От: ФБ реклама за 2ц за клик - към сайт. Критики, коментари фийдбек...

Аз винаги гледам когато таргетирам да не разпростирам много много. Средно от 2000-8000 са ми потенциално достигнатите. То си зависи и с какви пари залагаш на бюджет.

Сравнявал ли си резултатите - дали с по-малък Potential Reach имаш по-добро CTA или с по-голям ?
 
От: ФБ реклама за 2ц за клик - към сайт. Критики, коментари фийдбек...

Сравнявал ли си резултатите - дали с по-малък Potential Reach имаш по-добро CTA или с по-голям ?

Не знам дали мога да дам добър пример, защото нямам много реклами зад гърба си, но с по-стеснено таргетиране получавам по-добри резултати. Много зависи и от криейтива, разбира се.
 
От: ФБ реклама за 2ц за клик - към сайт. Критики, коментари фийдбек...

Това видео май ще ти помогне.
https://www.youtube.com/watch?v=-wRWFkTucXE
Не съм пробвал на действаща реклама да го слагам, но нищо не ти пречи да опиташ. Може и да стане и да започне да отчита взаимодействието.

Между другото изгледах това видео, направих кода и го сложиш като линк за рекламите, но после от къде да го видя в аналитикса? Както питат и доста други в коментарите.

Иначе сега за по-таргетирана и по малко Potential Reach аудитория ми се струва, че поличих малко по-добри резултати.
 
От: ФБ реклама за 2ц за клик - към сайт. Критики, коментари фийдбек...

Когато рекламираш нещо на "сингъл мъже", ако ще и да звучи несериозно, то българската поговорка "на стар вълк агнешко му се яде" влиза в действие. Разшири аудиторията до по-възрастни мъже. Използвай думички като промо, сега, безплатно - българинът си умира за нещо "на аванта". И си следи релеванс скора. Имай предвид, че коментарите към рекламата повишават ангажираността и намалят цената на клик - накарай ги да искат да коментират.
 
От: ФБ реклама за 2ц за клик - към сайт. Критики, коментари фийдбек...

Между другото изгледах това видео, направих кода и го сложиш като линк за рекламите, но после от къде да го видя в аналитикса? Както питат и доста други в коментарите.

Иначе сега за по-таргетирана и по малко Potential Reach аудитория ми се струва, че поличих малко по-добри резултати.
В аналитикса отиваш на :
Acquisition > Campaigns > All Campaigns
 
От: ФБ реклама за 2ц за клик - към сайт. Критики, коментари фийдбек...

A между другото какво ще кажете за Potential Reacha? Т.е. дали е по-добре да е с повече Potential Reach (20 000 - 50 000) или по-малко ( 2000-5000), когато таргетирам групата.

Това оказва ли влияние на CPC -то?

Защото сега като си промени малко тергет групата, наблъсках повече интереси, от които смятам, потенциалните фенове се интересуват, както посъветвахте. Но Potential Reach-a падна драстично. От 34 000 за едната група - падна до към 8000 и от 17 000 за другата падна до към 4000.

Лично мен не ме бърка това, стига да са абсолютно таргетирани. Ако с 4000-5000 мога да докарам по-добра конверсия, то тогава и толкова са си достатъчно.

Споделете какви са вашите наблюдения при вашите ниши и кампании.
Поздрави :)

Зависи. Обикновено като е по-малък таргетът кампанията върви по-бавно. Другото, което може да направиш е да изключиш някои интереси или пък да кажеш - искам задължително клиентът да отговаря на даден критерий, и също така да изброиш много интереси - 1 от всичките.
Колкото по-строг е таргетът, би следвало да е по-малък CPC по простата причина, че има по-малко конкуриращи се реклами за същия таргет. И все пак зависи ...така, че колкото по-уникален е таргетът, толкова по-добре.
 
От: ФБ реклама за 2ц за клик - към сайт. Критики, коментари фийдбек...

Зависи. Обикновено като е по-малък таргетът кампанията върви по-бавно. Другото, което може да направиш е да изключиш някои интереси или пък да кажеш - искам задължително клиентът да отговаря на даден критерий, и също така да изброиш много интереси - 1 от всичките.
Колкото по-строг е таргетът, би следвало да е по-малък CPC по простата причина, че има по-малко конкуриращи се реклами за същия таргет. И все пак зависи ...така, че колкото по-уникален е таргетът, толкова по-добре.

Аз така съм направил. Изброил съм няколко интереса, които задължително трябва да има - само по един на поле, за това потеншъл рийча се сви. Сега цената ми за клик е към 8ц за най-вървежните снимки/криейтив. Иначе пак имам реклами за по 2-3ц/клик ама не носят много кликове.

При следващото пускане ще направя както колегата посъветва - да ги провокирам да лайкват, шерват и коментват, за да намали цената на клик ФБ.
 
От: ФБ реклама за 2ц за клик - към сайт. Критики, коментари фийдбек...

Аз така съм направил. Изброил съм няколко интереса, които задължително трябва да има - само по един на поле, за това потеншъл рийча се сви. Сега цената ми за клик е към 8ц за най-вървежните снимки/криейтив. Иначе пак имам реклами за по 2-3ц/клик ама не носят много кликове.

При следващото пускане ще направя както колегата посъветва - да ги провокирам да лайкват, шерват и коментват, за да намали цената на клик ФБ.

Има значението и дали си оставил на импресия или на клик. При първият случай ако CTR ти е висок, може да ти е по-ниско CPC. А при втория плащаш повече.
 
От: ФБ реклама за 2ц за клик - към сайт. Критики, коментари фийдбек...

Още ли има хора, които правят кампании с CPM ?
Performance рекламата трябва да се прави, когато гониш конверсии...CPM е по-скоро ако налагаш бранд.
 
От: ФБ реклама за 2ц за клик - към сайт. Критики, коментари фийдбек...

Има значението и дали си оставил на импресия или на клик. При първият случай ако CTR ти е висок, може да ти е по-ниско CPC. А при втория плащаш повече.

Е на CPC съм докато нагодя най-вървежната реклама. Като видя че ми носи задоволителен ROI, тогава ще мина на CPM. Ама докато я нагодя да конвертва....
 
От: От: ФБ реклама за 2ц за клик - към сайт. Критики, коментари фийдбек...

Още ли има хора, които правят кампании с CPM ?
Performance рекламата трябва да се прави, когато гониш конверсии...CPM е по-скоро ако налагаш бранд.

Не говоря за CPM кампания. Аз по-скоро говорех за трупане на фенове. Там има опция на клик или импресии.
Иначе, ако промотираме пост, нещата са много зле ако ползваме на импресия. Общо взето, ФБ подава рекламата на най-кофти аудитория и цената може да е и по-висока.
 

Горе