Форматирането на текста и уникалните картинки от голямо значение ли са

hatre

Active Member
През последните няколко месец, а даже и повече при англоезичните сайтове виждам, че тези които са по-напред при търсене имат километрични публикации и коментари със доста форматиран текст като ul ol <b> <i> , а h2 h3 h4 като че ли не чак толкова. Чудя се дали това е от голямо значение и също за уникалните картинки. Дали ще има смисъл ако всичките си теми ги форматирам и сменя картинките с други, така или иначе той сайта е сравнително нов, а темите са доста. Също се замислям дали да ползвам h2 h3 h4, те ще ми са по-скоро за дизайн и подредба, a не са seo или да ползвам font-size: или css класове за да не мисли ГГ че искам да го мамя.
 
Последно редактирано:
Определено е така. Това, което си забелязал си е така. Последно време и по световните онлайн борси за контент гледам тенденции да се искат статии до към 650-800 думи. Което мисля, че е нормално. А вече как си правят оформлението самите оптимизатори. Зависи и от това колко са адванс.

Иначе колкото и странно да е все още, техническия он пейдж си от значение. Даже огромно. Давал съм го за пример преди време, когато четете статичен WORD файл, авторът се е постарал с болдване, подзаглавия, подчертавка и какво ли не да насочи вниманието на потребителя в надена посока. Това е в сила и онлайн, както при хората, така и при ботовете. Нали уж вече са малко по-човечни от гледна точка на мисъл и логични анализи. :)

Ако искаш да стане добра статия, не е нужно да е за SEO, просто подзаглавията като H1, H2, H3 и т.н. са си нужни. Все пак отделяш на части информацията. А това малко или много хава на бота да си мисли, че минавайки през H1 или H2, ти ще специализираш (дадеш по-детайлно) информация по темата, което за него (а и за потребителя) означава, че е експертен ресурс в областта.

Аз чисто и просто ползвам с кодовете, но ако CMS ти го обръща в това, което искаш, няма проблем. ;)
 
От: Форматирането на текста и уникалните картинки от голямо значение ли са

За снимките мисля че уникалните снимки са в пъти по добре от копирата снимка, затова повечето сайтове си правят снимките или ползват сток сайтове за снимки с ексрта качество... но в крайна сметка гугйл си решава :)
 
Да, определено. Вече има и дублиране на снимки. :) В случай, че някой има съмнение за това: http://www.google.com/imghp

Аз, ако имах възможност, бих разчитал на авторски...но като няма, купуват се. Но е хубаво да си личи, че е инвестирано в една статия, което автоматично означава, че премиум снимките са най-добре, като опция след авторските. :)
 
От: Форматирането на текста и уникалните картинки от голямо значение ли са

уж е така но ще видим какво ще стане, примерно новинарските сайтове нямат форматиране, но път те разчитат на това че са известни, вече утвърдени бълват много новини само това. Аз ще видя да ли и с колко ще се увеличат в класирането статиите след редакция, ако става номера, по-добре да редактирвам и да ги правя по-хубави от колкото всеки ден да се чудя пак какво да пиша.
 
Зависи с кои новинарски сайтове се сравняваш, но ДА, определено са има и директния трафик подсказва на Google, че са бранд, но не само и много други неща му го подсказват. ;)

Но ти си дръж да добре изпипаните статии и си гради име в областта. След време може да си позволиш някакви малки като на въпросните сайтове, но като гледам Mashable, SE Watch и други, там си е запазена тенденцията - големи, детайлни и интересни статии. Дневник също така процедират. Но има и такива като новините.бг, стандартнюз, които даже се чудя какво се пънат да пишат новина, едно заглавие и снимка и ще е почти същия ефект, както е сега.
 
От: Форматирането на текста и уникалните картинки от голямо значение ли са

а кое би било по добре за ГГ: да се поставя на всяка публикация картинки, за да е по-свежо, които обаче са крадени или да не се поставят. В 99% от сайтовете картинките не са техни, а самото изображение не е някакво което да пояснява за нещо, а просто така за по-красиво.
 

Горе