Цените ли си труда?

Всеки автор си цени труда - нормално е, все пак си казваш толкова труд и време съм хвърлил в "начинанието" не мога да го продам(примерно) за толкова малко. Или съответно да се откажеш от започнатото. По принцип, ако става дума за изработка на нещо и продажбата му има 2 стъпки за успешното му продаване на много добра цена за автора му спрямо клиента.

1. Уникално представяне - ако искаш клиента да оцени усилията ти и дори за миг да се постави на твое място и да си представи как се изработва само от описанието на продукта и снимките или като го държи в ръката си. Това кара клиента да си каже: "Ауе, скъпо е ама .." нали.. Другото, което е,че при онлайн търговията фалшивата стока просто е на всеки сантиметър. Колкото повече и по-добре опишеш продукта си - толкова по-добра представа ще има клинета, тъй като всеки клиент, търси НЯКОЙ, който да си го е купиш за да даде мнение, ако имаш уникално и ясно описание с доста снимки и качество, клиента няма да иска чуждо мнение и ще купи.

2. Мнението на клинета - да, това е изключително важно, за да те върне обратно на земята. Без значение, колко си добър в нещо, когато го направиш и го пуснеш за продажба, клиента вижда просто един продукт, той не вижда часовете работа и плануването, той вижда ТВОЯ и конкурентните продукти. Клиента казва това става ли или не. В повечето случаи авторите се обиждат от тези мнения, поради факта, че знаят много добре какво са вложили и макара и малко са го направили с много труд и изведнъж някой да ти каже - не става :/ . Взимайте тези мениея и ги съберете на едно място и обмислете всяко едно от тях, поставете се на мястото на клиента и се опитайте да си обясните как и защо клиента вижда това, а не това, което вие виждате. Вероятно, ще има и просто хейтъри, но вземайте и тяхните мнения. Все пак отношението с клинента прави поръчката. И тук идва пак точка 1 за доброто представяне на продукта. :)
 

Горе